TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200 SX '91 RFL
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2232
1. leht 21-st

Autor:  RFL [ 27.02.2007 23:32 ]
Teema pealkiri:  Nissan 200 SX '91 RFL

f..k what i said, it don't mean s..t now.
peale eelmise nisssani müümist jäi hinge auk, mida miski ei suutnud täita ja saigi endale uus hobiauto muretsetud. tegemist siis Siimu poolelijäänud projektiga.

Siimu poolt muretsetud/paigaldatud juppide list:
wiseco kolvid
spm kepsud
subframe puksid
denso küünlad
cometic tihend
walbro pump
fpr
444 pihustid
replica bov
garrett gt2560r turbo
greddy e-manage
nismo sidurikorv
vems wb ja egt
korvistmed ja rihmad
isetehtud summuti
pirakas cooler
apexi koonusfilter
hd st2 chip
autometer boost gauge

kuna eelmine nissani projekt oli lihtsalt ehku peale minek võimsuse tõstmisega, siis seekord on tegu veidi teistsuguse lähenemisega. plaan on minna 300+ hp autode hulka kestva ca18det mootoriga.

esimese asjana saigi ostetud uus väntvõll, sest ma väga ei usu selle lihvimisse juhul kui tegu ei ole enam originaalvõimsusega.

projekti käimalükkamist takistab hetkel saalede puudumine.
soovitage korralikke saalesid, hea oleks kui saaks ka kohe infot hindade ja kättesaadavuse suhtes.
samas vajan ka teavet kust oleks võimalik saada esindusehindadest soodsamalt originaal õlipumpa ja reduktsiooniklappi.

Autor:  parm [ 27.02.2007 23:37 ]
Teema pealkiri: 

tere,

CLEVITE77 saaled CA18DET komplekt minukäest 2500eek (saadaval mõõdud STD 0,25 0,50)

http://www.clevite77.com/

õlipumba ja red. klapi saan ka hankida esindusehinnast soodsama hinnaga , võta epostil ühendust

olavi[/list]

Autor:  RFL [ 28.02.2007 13:43 ]
Teema pealkiri: 

teatavasti tuleb nissanist saalesid tellida vastavalt vändale löödud numbritele.
minul on need:
10000
1122

erinevad aftermarket saalede valmistajad aga ei viita nendele numbritele kunagi.
oskab keegi selgitada?

Autor:  Laisu [ 28.02.2007 14:40 ]
Teema pealkiri: 

ei ole neid numbreid vaja, mõõtude järgi tuleb need tellida...mõõda kõik kaelad ära, vähemalt kahte pidi, siis on näha kas need on ikka ümmargused või on vaja lihvida mingisse rem mõõtu. ning kui on kõik ok, siis tuleb mõõtude järgi saaled tellida, kas STD, 0.25 rem mõõt või 0.50 rem mõõt. Ütle mõõdud, siis võin sulle öelda mida vaja.

Autor:  RFL [ 28.02.2007 14:43 ]
Teema pealkiri: 

mul täiesti uus vänt.

Autor:  Laisu [ 28.02.2007 14:49 ]
Teema pealkiri: 

kui täiesti uus siis tellid STD saaled ning asi korras.

Autor:  RFL [ 28.02.2007 14:53 ]
Teema pealkiri: 

enne sooviks, et keegi oskaks vastata mu küsimusele ikkagi

Autor:  parm [ 28.02.2007 15:25 ]
Teema pealkiri: 

tere,

need numbrid tähendavad erinevaid grade , sest STD vänt on erinevates mõõtudes (sajandikud). kui lähed nissani lasna esindusest läbi siis nad annavad paberi millega saad need numbrid vändal ja plokil kokku ajada, et õige saalekomplekt saaks.

nissani letihinnad kepsu ja raami saale komplektile on 3100 eek

siin ka lõige CLEVITE kataloogist CA18 saalede kohta:


Pilt

kui küsimusi on , anna teada

olavi

Autor:  RFL [ 01.03.2007 20:28 ]
Teema pealkiri: 

krt piilusin manuali ja seal on kirjas, et ka mootoriploki peale on samuti grade nr-id löödud :?
nagu asi veel vähe segane oli

ca18det peaks olema enimnäpitud mootor foorumikasutajate seas ja keegi kindlasti on maadelnud saaledega ning oskab mulle vastata.

kas aftermarket saalesid võin osta ilma nissani grade numritele tähelepanu pööramata?
et kuna tutikas vänt, siis tellin lihtsalt std size?
kas näiteks needsamad clevite saaled annavad parema tulemuse kui nissani originaalsaalede kasutamine?

Autor:  Siim [ 01.03.2007 23:47 ]
Teema pealkiri: 

http://www.zone.ee/819atp/RFL/

Autor:  RFL [ 02.03.2007 0:00 ]
Teema pealkiri: 

:)
olin juba harjunud mõttega, et neid pilte enam ei saagi näha kuskil, aga näe - said uuesti üles

tänud

Autor:  Siim [ 12.04.2007 14:24 ]
Teema pealkiri: 

Olen infot saanud, et autole on juurde ostetud mõned jupid
1) Z32 MAF
2) Sard 2.5bar boostikell
3) Clevite 77 saaled
4) Spec Stage 3+ sidur
5) TurboXS RFL Bov ( vastav BOV foorumi kasutajanimega :-D )
6) uus õlipump

Autor:  RFL [ 12.04.2007 14:46 ]
Teema pealkiri: 

saalesid olen saanud kuu aega oodata, aga kohale pole veel jõudnud. loodan, et paari nädala jooksul ikka tulevad.

sardi kella kohta on selline põnev lugu rääkida, et 0 on 0 :shock: . ei tea kui täpselt ta rõhku ja vaakumit näitab, aga vähemalt 0 on täpselt paigas.
loodan rusikareegli peale, et kallim jupp on ka parem.

sõprade abiga saabus kaugelt maalt kõige kurjem speci poolt pakutav tänavasidur. ise kiitlevad, et kannatab 450naeljaga e u 600 nm.

z32 maf pidi olema uus. ta on küll kriimustada saanud, kuid ei oska öelda, kas transpordist või ikkagi kasutamisest.

ja tõesti ei viitsinud foorumis nime muuta ning sai uuesti tellitud orig turbo xs h-rfl nagu eelmiselgi nissanil. kuuldavasti ka Markusel sama originaaljupp vilet teeb. huvitav palju neid eestis on üldse?

turbo läheb ajutiselt mu eelmise nissani peale, sest haapsalu sr avalaksuks ei saa nissanit valmis ja pean sinna seega audiga sõitma minema, kuid plaan on ikka nissan omc-ks kurjaks ajada.

Autor:  zoom1 [ 02.05.2007 11:15 ]
Teema pealkiri: 

Uue väntvõlli korral telli kindlasti orig nissani saaled, vastavalt ploki ja vända nr. järgi :!:
Nr. sobitamise kohta küsi abi esindusest

Autor:  RFL [ 02.05.2007 12:42 ]
Teema pealkiri: 

zoom1 kirjutas:
Uue väntvõlli korral telli kindlasti orig nissani saaled, vastavalt ploki ja vända nr. järgi :!:
Nr. sobitamise kohta küsi abi esindusest


hilja juba. clevite saaled tellitud. eks hoiab neil pidevalt silma peal ja kui peaks vajadus tekkima, siis hiljem asendab originaalidega.

1. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/