Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 0:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 309 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2009 18:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Eks see turbo ole ka suhteliselt otsas, garretti andmetel erinevad gt3071r-i varjandid puhuvad 460-525hj.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2009 18:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
cthen kirjutas:
Eks see turbo ole ka suhteliselt otsas, garretti andmetel erinevad gt3071r-i varjandid puhuvad 460-525hj.
470hj / 1.9? bar küll lagi pole. Sellega pole veel kuuldagi, et turbol pöördeid oleks :)
570hj 2,5bar oleks pigem lagi. Aga noh kui ta suudab boosti hoida lõpuni, siis tuleks TIP mõõta, et saada teada kaugel on piir.
See 460-525hj tuleb sellega vanast 2-klapitehnikas 60ndate mootorist nagu näiteks uuemad ameerika sportautod :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2009 19:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Astrona kirjutas:
cthen kirjutas:
Eks see turbo ole ka suhteliselt otsas, garretti andmetel erinevad gt3071r-i varjandid puhuvad 460-525hj.
470hj / 1.9? bar küll lagi pole. Sellega pole veel kuuldagi, et turbol pöördeid oleks :)
570hj 2,5bar oleks pigem lagi. Aga noh kui ta suudab boosti hoida lõpuni, siis tuleks TIP mõõta, et saada teada kaugel on piir.
See 460-525hj tuleb sellega vanast 2-klapitehnikas 60ndate mootorist nagu näiteks uuemad ameerika sportautod :)


Mis GT3071R varjandiga täpsemalt tegemist on?

Ja tegin enne näpuka, 525hj on hoopis juba GT3076R.
Garretti lehel on lubatud 480hj. Aga millisest mootorist, kes seda teab. :)
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 382_20.htm

Edit: Kiire otsinguga googlis ei suutnud küll leida, et keegi oleks GT3071R-iga üle 500hj suutnud saavutada


Viimati muutis cthen, 05.11.2009 20:07, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2009 20:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
cthen kirjutas:
Mis GT3071R varjandiga täpsemalt tegemist on?

Ja tegin enne näpuka, 525hj on hoopis juba GT3076R.
Garretti lehel on lubatud 480hj. Aga millisest mootorist, kes seda teab. :)
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 382_20.htm

Edit: Kiire otsinguga googlis ei suutnud küll leida, et keegi oleks GT3071R-iga üle 500hj suutnud saavutada.

Einoh RFL'il on twin-entry kojaga, mida arvatavasti seal kataloogis pole, aga see peaks olema 1 suuremaid. 3076 on tõesti suurem ja eriti just tugevam pakkudes kuni >3bar rõhku.

Kui teed kiire otsingu siinsamas Lugejate autode all, siis leiad et Viljaril oli eelmine hooaeg 2xGT3071R ja >1000hj

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2009 20:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Astrona kirjutas:
cthen kirjutas:
Mis GT3071R varjandiga täpsemalt tegemist on?

Ja tegin enne näpuka, 525hj on hoopis juba GT3076R.
Garretti lehel on lubatud 480hj. Aga millisest mootorist, kes seda teab. :)
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 382_20.htm

Edit: Kiire otsinguga googlis ei suutnud küll leida, et keegi oleks GT3071R-iga üle 500hj suutnud saavutada.

Einoh RFL'il on twin-entry kojaga, mida arvatavasti seal kataloogis pole, aga see peaks olema 1 suuremaid. 3076 on tõesti suurem ja eriti just tugevam pakkudes kuni >3bar rõhku.

Kui teed kiire otsingu siinsamas Lugejate autode all, siis leiad et Viljaril oli eelmine hooaeg 2xGT3071R ja >1000hj


Jah leitsin juba, et viljaril oli 1015hj 2x GT3071R-iga, aga nagu ma aru sain oli see ka nende piir?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2009 20:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... T3071R.htm
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=GRT
.78 divided ja 4" õhuvõtuga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2009 5:30 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
1.9 ja 2.5 bari õhukoguse vahe on kompressori kaardil aint 2-3 lb/min , ehk siis veel puudu jäävad hj-d loodate kütusest saada ?

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2009 9:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
george16v kirjutas:
1.9 ja 2.5 bari õhukoguse vahe on kompressori kaardil aint 2-3 lb/min , ehk siis veel puudu jäävad hj-d loodate kütusest saada ?
Kui 140k RPM 71mm tiivikutipp on juba 520m/s ja seega korralikult üle normaal-helikiiruse pole see veel maailmalõpp, siis ehk natuke annab ka neid joonesid seal painutada :) - eriti lühiajaliselt nagu dragil.
Kuskilt mäletan et korraliku 16v mootoriga saab mingi 12hp / lb/min, ja selle järgi oleks see 470hj alles 39lb/min ja 48lbmin annaks juba 570hj ilma kaardilt väljumata. Kui oleks praktika aga 11hpplbmin, siis seal 42,7lbmin joonel on küll veel sama palju PRi tõusmisruumi, aga tõesti lb-limiit tuleb ette. Ehk lihtsam oleks 1.5 mootoriga saada see 470hj kui 1.8'ga 540hj.
Teooriat toetab fakt et see 470 oli juba 6000rpm peal kui oldi veel praktiliselt kompressori peaaegu maksimum effektiivsuse alas (~77%) , aga sõideti 8000 või kõrgema piirajani ja ei mäleta et oleks kurdetud, vähemalt peale viimast seadistamist.
Ei maksa ka unustada, et see 570hj tuleks saavutada tegelikult hoopis madalamal rõhul kus map vajub - 1.7bariga. Ja praegune 1.9/6000 tuleb pressida siis 1.7/7900RPM'iks, ja vaevalt et sealt 8500'ni paugutades rõhk jõuaks samapalju kukkuda :), kuigi siis hakkaks hp'd juba kaane hingamine vaikselt takistama.
Mina pükse sööma ei hakka :lol:, aga 550 on ehk reaalne lagi - kahjuks pole antud düno viimasle ajal nii stabiilne, et seda tõestada saaks :) ja teised dünod näitaks teisi numbreid.
gt3582r mäp lõpeb 62lb juures aga samast toorikust on väidetavalt >700rwhp pressitud.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2009 11:00 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Mina nii optimistlik nende HJ numbrite osas ei ole. Mul on olnud autode peal nii 3582 kui 3076 ja kumgki pole ligilähedalegi saanud. Ja see HJ mida usa saidid sulle lubavad on reaalsusest väga kaugel.


Tsiteeri:
Kui 140k RPM 71mm tiivikutipp on juba 520m/s ja seega korralikult üle normaal-helikiiruse pole see veel maailmalõpp, siis ehk natuke annab ka neid joonesid seal painutada - eriti lühiajaliselt nagu dragil.
Kuskilt mäletan et korraliku 16v mootoriga saab mingi 12hp / lb/min, ja selle järgi oleks see 470hj alles 39lb/min ja 48lbmin annaks juba 570hj ilma kaardilt väljumata. Kui oleks praktika aga 11hpplbmin, siis seal 42,7lbmin joonel on küll veel sama palju PRi tõusmisruumi, aga tõesti lb-limiit tuleb ette. Ehk lihtsam oleks 1.5 mootoriga saada see 470hj kui 1.8'ga 540hj.
Teooriat toetab fakt et see 470 oli juba 6000rpm peal kui oldi veel praktiliselt kompressori peaaegu maksimum effektiivsuse alas (~77%) , aga sõideti 8000 või kõrgema piirajani ja ei mäleta et oleks kurdetud, vähemalt peale viimast seadistamist.

Ei maksa ka unustada, et see 570hj tuleks saavutada tegelikult hoopis madalamal rõhul kus map vajub - 1.7bariga. Ja praegune 1.9/6000 tuleb pressida siis 1.7/7900RPM'iks, ja vaevalt et sealt 8500'ni paugutades rõhk jõuaks samapalju kukkuda , kuigi siis hakkaks hp'd juba kaane hingamine vaikselt takistama.
Mina pükse sööma ei hakka , aga 550 on ehk reaalne lagi - kahjuks pole antud düno viimasle ajal nii stabiilne, et seda tõestada saaks ja teised dünod näitaks teisi numbreid.
gt3582r mäp lõpeb 62lb juures aga samast toorikust on väidetavalt >700rwhp pressitud.


Veelkord mul oli 3076 8 klapilise peal (tulemus 1.8 bariga jäi 402 hp /550nm ja 3582 16 klapilise tehnika peal 1.2 bariga mingi pea 600 hp-d. Erinevad dynod erinev kubatuur. aga point jääb samaks..see kui palju mingi turbo suudab teoorias õhku voolata ja palju mingi konkreetne mootor antud turboga hj annab on kaks täiesti eri asja. Siin on veel miljon tegurit mis kõik mängu tulevad...

Kift projekt muidu


Tsiteeri:
See 460-525hj tuleb sellega vanast 2-klapitehnikas 60ndate mootorist nagu näiteks uuemad ameerika sportautod
[/quote]

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.11.2009 23:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Algas siis auto laialivõtmine ja sain uuesti mõõdetud klapivahed.

Esimeses tulbas siis pilud x.01mm kevadel ja teises tulbas uued tulemused ning kolmandas tulbas vahe.
1-8 on VL eest-taha ja 9-16 SL eest-taha

1. 27 23 -4
2. 25 20 -5
3. 25 21 -4
4. 25 27 +2
5. 26 20 -6
6. 26 16 -10
7. 27 18 -9
8. 26 18 -8

9. 26 22 -4
10. 25 23 -2
11. 25 21 -4
12. 27 23 -4
13. 26 23 -3
14. 27 25 -2
15. 30 28 -2
16. 29 26 -3

Nagu näha, siis vahed on läinud väiksemaks v.a. 1 klapp.
Mis selle võis põhjustada?
Ainuke asi, mille peale ise tulen on, et mootor polnud varem Tomei vedrudega töötanud 8100 rpm ja äkki see tagus kaanes klapisüvised sügavamaks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2009 9:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Klapid venivad :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2009 16:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ise sain sama moodi vahede vähenemised, kui lasin mootori temperatuuril 20-30C langeda ;) Arvestuslikult tuli vist nii, et kui 0C peal on vahe 0.000 siis 100C juures on ilusti 0.2-0,3mm - rõhutan "arvestuslikult".

keskmistel 4.-6. muutusid mul vist kõige rohkem (sul 5-8.).
kui sul temp tõttu nüüd 0.06 vahe vähenes siis....
1. 27 23 +2
2. 25 20 +1
3. 25 21 +2
4. 25 27 +8 see on vähe kahtlane.
5. 26 20 +0
6. 26 16 -4
7. 27 18 -3
8. 26 18 -2
Võibolla kaas vähe kõver, nukk natuke kulunud. Ei usu et klapipesaga midagi on. Aga võibolla klapp sai kuuma ja on kah nüüd 0.03 võrra pikem :) nagu jeff kah mainis.
Mõõtmistäpsus on kah +/- 1-2?

SL sõltub tempist vähem, kui seal võtta temp-korrektsiooniks 0,03
9. 26 22 -1
10. 25 23 +1
11. 25 21 -1
12. 27 23 -1
13. 26 23 +0
14. 27 25 +1
15. 30 28 +1
16. 29 26 +0
pole paha - võibolla ongi mõõtmistäpsuse jagu erinevust.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2009 16:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
Ise sain sama moodi vahede vähenemised, kui lasin mootori temperatuuril 20-30C langeda ;) Arvestuslikult tuli vist nii, et kui 0C peal on vahe 0.000 siis 100C juures on ilusti 0.2-0,3mm - rõhutan "arvestuslikult".

Võibolla kaas vähe kõver, nukk natuke kulunud. Ei usu et klapipesaga midagi on. Aga võibolla klapp sai kuuma ja on kah nüüd 0.03 võrra pikem :) nagu jeff kah mainis.
Mõõtmistäpsus on kah +/- 1-2?

SL sõltub tempist vähem, kui seal võtta temp-korrektsiooniks 0,03
pole paha - võibolla ongi mõõtmistäpsuse jagu erinevust.

Mu toatemperatuur ei kõigu 20-30 kraadi kevad vs sügis :lol:
Kui nukk kulub, siis pilu ju suureneb.
Mõõtmistäpsus ikka suurem. S.t kui kevadel lasin mõned tõukurid veel teistkorda üle lihvida, siis lihvimata jäänud tõukurite pilu ei muutunud ühtegi sajandikku, kuigi nukid käisid ju korra maha ja uuesti peale.
Klapi venimist pakkus tegelikult ka Marko.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2009 17:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
RFL kirjutas:
Mu toatemperatuur ei kõigu 20-30 kraadi kevad vs sügis :lol:
Kui nukk kulub, siis pilu ju suureneb.
Mõõtmistäpsus ikka suurem. S.t kui kevadel lasin mõned tõukurid veel teistkorda üle lihvida, siis lihvimata jäänud tõukurite pilu ei muutunud ühtegi sajandikku, kuigi nukid käisid ju korra maha ja uuesti peale.
Klapi venimist pakkus tegelikult ka Marko.
Kui nukk kulub, siis jah pilu suureneb, aga sul ju vales suunas muutus pilu just 4. VL nukk+klapp. Ülejäänud vahed liikusid nagu ühes suunas.
No minu mõõtmiste järgi võib mõjutada 10C kuni 0,03mm. Ära raiu rauda :) sealt tuli raudselt väike erinevus :) Kadestan muidugi su toasooja garaazi :) Aga tore ju kui vahed paremaks lähevad :) Järgmise hooaja lõpuks tuleb sealt +30hj kuna koos klapitõusu kasvuga kasvab ka klapiavatusnurk :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.12.2009 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Mootori sisu on lahti võetud ja selgus, et pronks-grafiidist custom kepsusilmad on sama heas korras, kui peale valmistamist.
Ka raamsaaled on korras ning vaid kepsusaaled soovitatakse uued panna. Mehaanilisi kriimustusi neil ei ole, lihtsalt ühtlaselt veidi kulunud.
ACL Race saaled juba siiapoole liikumas.
Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 309 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11