Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2024 8:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan 200sx s13 - Gert001
PostitusPostitatud: 27.02.2007 1:03 
Eemal

Liitunud: 22.02.2007 17:34
Postitusi: 58
Asukoht: Jõhvi
Ehk minu Nissan ei pasta siinsete autode seast eriti valja, teen teema kõigepealt küsimuste esitamise tarbel. Auto toodud Šveitsist.
Ostuhetkel oli veaks väljalaske kollektori ja bloki vaheline tihend, mille vahetasin ära, kuid paar päeva enne seda hakkas auto pooma, alates 3000rpm ja see asi kestab ka tänase päevani. Rahulikult kiirendades poomine puudub, kuid kiiremini sõites hakkab auto 3000rpm-i peal tõmblema ning teeb seda kuni 3500-4000rpm. Edasi võib sama asi korduda juba ~ 5000rpm juures. Poomine algab just siis, kui turbo hakkab kiiresti rohku andma ning tõmblemise ajal touseb rõhk ilusti nagu peab, aga auto seisab. Oskab keegi aidata? õlid, vedelikud, filtrid vahetatud. Õhulugejat puhastasin igaks juhuks peale probleemi algust. Lambdat käisin kontrollimas. Pidi olema korras. Ainuke mis lähipaeval kohale peab joudma on rihmad ja rullikud, aga selle probleem ei peaks peituma.

Peale ostu tehtud järgmised asjad: mahlad vahetatud, paigaldatud turbokell, kollektori tihend vahetatud. Signa, toonklaas, heli kaabeldus ja heli ise eriti ei peaks mootorit puutuma :)


Et teemas püsida panen mõne pildi autost.

Ostuhetk:
Pilt

Pilt

Pilt

Tihendi vahetus:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Lisakoormus:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 8:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 10:18
Postitusi: 161
bensupump hakkab otsi andma minu vana nissan tegi sama jama ja siis ükshetk sai lihtsalt otsa :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 9:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
Askonz kirjutas:
bensupump hakkab otsi andma minu vana nissan tegi sama jama ja siis ükshetk sai lihtsalt otsa :)


jah. seda juba uue omaniku käes, kellega koos sai päris palju vaeva nähtud ja isegi teele jäädud selle pärast, kuna sa ei jaganud oma teadmisi pumba seisukorra kohta. Aga ok.

Originaal pump sai vahetatud walbro vastu ja probleem kadus. Aga mis sul segu käll näitab sellel ajal, kui ta kinni tõmbab?

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 11:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
küünlad :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 13:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
kas turbo õli ei leki?

mul oli tõmblemine ja poomine kunagi seotud sellega, et turbo hakkas läbi minema.

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 14:34 
Eemal

Liitunud: 22.02.2007 17:34
Postitusi: 58
Asukoht: Jõhvi
Oskab keegi anda nõu pumba tootlikuse kontrollimiseks? Ostaks kas või kohe uue, kui teaks täpselt, et pumbas viga. Segukell kahjuks puudub. Küünlad kuvad ja heleroosakad-pruunid. Turbo lekke kohta ei oska midagi öelda. Mõni nädal tagasi käis maas, oli enamvähem korras. Rõhuga pole kah probleeme.

Loodan et pumbas viga.

Fos mäletad ehk milline walbro läks peale? Paagisisene?
Ise asun Jõhvis, seega varuosade suhtes on mul täielik kaos. Kohalikud poed on suhteliselt algelised. Seega kui mingi link olemas vajamineva pumbaga, mis Eesti poed müüvad - lisage julgelt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 14:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.07.2005 21:52
Postitusi: 110
Asukoht: Tallinn
Minul oli samamoodi alguses tuli lihtsalt tühi koht sisse mingi pöörde pealt ja lõpuks ei läinud enam üldse pöördesse ja siis andis pump lõpliklt saba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 14:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pumpa saad kontrollida sõiduajal rõhu mõõtmisega.

Walbro pumpasid pakub kasutaja PARM (Keisei-Racing).

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 15:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
pumba kontrollimiseks segukell.

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 15:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
temp kirjutas:
pumba kontrollimiseks segukell.


nokkimine aga pumba kontrolliks manomeeter, segu kontrollimiseks segukell :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 15:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
minu arust bensu rõhku on suht tülikas mõõta sõidu ajal.
segukell pealt näed kohe ära kui pump enam ei jõua...

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.02.2007 15:49 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Gert001 kirjutas:
Ostuhetkel oli veaks väljalaske kollektori ja bloki vaheline tihend, mille vahetasin ära, kuid paar päeva enne seda hakkas auto pooma, alates 3000rpm ja see asi kestab ka tänase päevani. Rahulikult kiirendades poomine puudub, kuid kiiremini sõites hakkab auto 3000rpm-i peal tõmblema ning teeb seda kuni 3500-4000rpm. Edasi võib sama asi korduda juba ~ 5000rpm juures. Poomine algab just siis, kui turbo hakkab kiiresti rohku andma ning tõmblemise ajal touseb rõhk ilusti nagu peab, aga auto seisab.


pumba djela.
Samamoodi teeb ainult fuel-cuts veel ja liigselt suure kytuserõhuga.
:-D head ajad tulevad meelde seoses selliste jamadega.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 15:50 
Eemal

Liitunud: 22.02.2007 17:34
Postitusi: 58
Asukoht: Jõhvi
Sõiduajal tõesti akrobaatikat ei soovi teha. Segukella järgi võib näha segu seisu, kuid pumba tootlikust täpselt ei näita. Siiralt loodan et asi pumbas, sest järgmine nädal (kui asi kasutaja Prim-i kätte jõuab), tahaks asja ära vahetada Walbro vastu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 15:54 
Eemal

Liitunud: 04.10.2006 10:17
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Gert001 kirjutas:
Sõiduajal tõesti akrobaatikat ei soovi teha. Segukella järgi võib näha segu seisu, kuid pumba tootlikust täpselt ei näita. Siiralt loodan et asi pumbas, sest järgmine nädal (kui asi kasutaja Prim-i kätte jõuab), tahaks asja ära vahetada Walbro vastu.


miks akrobaatikat? Manomeetrile annab ju vooliku külge panna ja tuua see ajutiselt kapoti vahelt klaasi taha. Igatahes kindlam viis probleemi tuvastamiseks kui segukell.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2007 15:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
sest probleem võib olla ju, pumbas v pihustites, v isegi el systeemis
lihtsalt võimalikud variandid. Ja manomeeter ellimineeriks pumba... :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11