TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2145
32. leht 32-st

Autor:  Mihkel [ 26.09.2012 18:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Super tundus algul parem variant oma väikese kuumakojaga.
Kolle runnerid said katsetuseks päris peenikesed (kui mälu ei peta, siis 9mm peenemad kui eelmisel kollel), materjaliks SS 304.

Spool võiks ju alati parem olla aga samas pea 550hp jõudlusega turbo kohta 1.8 8V mootoril on spool päris hea.
Arvestades, et antud kombo on selline linnasõidu väga piiripeal teema, siis 12 koda kindlasti katsetada ei taha.
1.8 mootor ja 12 koda on päris LÄG-i ma eeldan, isegi divided setupis. 5 sil. 20V 2.2T Audi peal lootsin ma Superiga varasemat liikumist, samas Audi on rämedalt raske ka E30-nega võrreldes.

Autor:  wa666ou [ 26.09.2012 19:05 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Volvo 1855cc, HX35 #12 divided väga hull pole.
Pilt

Autor:  Mihkel [ 26.09.2012 22:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Sellise graafikuga reaalselt sõita on IMO suht ebamugav.

HX35 Super SR20DET mootori peal:
Pilt

Ja Mitsu EVO:
Pilt

Max vääne mõlemal graafikul Superiga 4000rpm kandis, mitte 5500rpm.

Autor:  wa666ou [ 26.09.2012 22:13 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Eks ta better safe, than sorry ole.

Autor:  mitsu_manic [ 27.09.2012 7:51 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Nu jaa, kuid graafikutega ei tule ikka välja täis tõde.
Milline väljalaske ja sisselaske torustik on? Sellest sõltub ju ka lag, ja kogu hingamine.

Enam vähem mõista annab, kuhu kanti võiks oodatav tulemus maanduda.
Kui suur koda siis Superil ja tavalisel on?

32. leht 32-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/