TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2145
4. leht 32-st

Autor:  Silwer [ 19.03.2007 23:00 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Kui sul Igor-i juurde asja millalgi, siis võid "in case" ise ka uurida temalt.


Ma proovin seda kohta nii palju kui võimalik siis vältida - iga kord kui seal olen käinud siis pärast on selline mõnus prükkari tunne, seega ei ole erilist lootust et ma ka sinna lähiajal sattuks... :)

Autor:  Mihkel [ 20.03.2007 0:12 ]
Teema pealkiri: 

Sa pead silmas neid varuosahunnikuid või üldse Igor-i külastamist?

Autor:  Silwer [ 20.03.2007 0:36 ]
Teema pealkiri: 

Jah, õliste ja muidu räpaste varuosade hunnikutes sobramist...

Autor:  mart154 [ 21.03.2007 0:45 ]
Teema pealkiri: 

samas võib igorist aru ka saada. äri tuleb ju odavalt ajada :lol:
aga sellegipoolest on palju meeldivam kogemus ühe teise Saue ärika juures :)

ps. loodan et minust oli kasu...
kui midagi jälle puudu jääb, tõmba traati... see paistab efektiivsem olevat, kui foorumis minuga jahumine...

Autor:  Mihkel [ 21.03.2007 0:49 ]
Teema pealkiri: 

Üritan jah selle õlirõhuanduri kronsa homme ära pesta korralikult ja vahetüki voolikule otsida, et saaks kolmiku vähe kaugemale viia.
Häda pärast kannatab seda kolmikut vast otse ka üplokikaane küljes hoida, kuna mul ta püsti kaane küljes mitte küliti.
Corradol ta ka veel ära pole murdunud erinevalt mõnedest juhtumitest.

Ehk leiab sellele keermele vastava banjo boldi või mõne stutsi, kuhu banjo sobiks otsa.

Autor:  Mihkel [ 01.04.2007 22:09 ]
Teema pealkiri: 

Vahepeal sai M20B25 segusiibri jaoks käsitööna vaheflants tehtud ja ka külmkäivitus pihusti asemele flants.
Valmistamisvahenditeks olid tikksaag ja vene puurpink (rihmülekandega) :)
Teist korda ei ole isu sellist asja koduste vahenditega ette võtta.
Samuti tegin mõned augud pimedaks ja ühe väljavõtte segusiibrile juurde.

Pilt Pilt Pilt Pilt

Peale tänast nokitsemist oli vaatepilt selline:

Pilt Pilt Pilt Pilt

Täna käis mootor esimest korda ilma jagajata :evil:
Nüüd veel vaja juhtmestik korralikult lõpuni teha.
LC-1 on piltidel ühendatud ajutiselt, et andurit ära ei rikuks mootori töötamisel.

Hetkel siis auto vell vabalthingav.
Vaja Subaru sõitma panna uuesti, siis lendab Bemm garaaži, et turbiin külge monteerida ja cooler ette panna.

Autor:  crisp [ 03.04.2007 18:31 ]
Teema pealkiri: 

eh ei vicinud ka poteka jaoks paremat süsteemi mõelda? :lol:

Autor:  Mihkel [ 04.04.2007 1:05 ]
Teema pealkiri: 

crisp kirjutas:
eh ei vicinud ka poteka jaoks paremat süsteemi mõelda? :lol:


EIP, sinu setupi peal töötas ju ilusti antud lahendus ja milleks aega raisata ;)

Täna sai asi juba enamvähem heaks ka häälestatud. Vaja veel datalog-imise ja silumisega tegeleda.
1.8 NA kohta ampsab edasi küll. Üllatama paneb see, et esimese käiguga üle 2k pöörde startides pole nagu eriti pidamist :shock:
Esimene käib ikka väga kiiresti piirajasse. Hoopis teine teravus on asjal kui stock ajuga.
Ja lõpp on ka nüüd olemas ilmselt tänu suuremale segusiibrile.

Autor:  Miq [ 04.04.2007 12:20 ]
Teema pealkiri: 

enam ei ole siis selleist tunnet, et viimased 1000 rpm jõuetud oleks?

Autor:  Mihkel [ 04.04.2007 12:28 ]
Teema pealkiri: 

Ei ole, lõpp hakkabki elama just.
Aga see stock nukk pidi enivei 6000rpm pealt ära surema ja sinna on mul piiraja ka pandud.

Eile panin pulli pärast G-Techi ka korra külge.
3.0s 20m ajaga tuli keskmiseks tulemuseks:
2.5s 0-40
4.3s 0-60
6.6s 0-80
9,7s 0-100
400m ei hakanud mõõtma, kuna sild tuleks enne ära reguleerida.
Pole paha 1.8 8V kiviaegse mootori kohta, mis on stockis 77kw.

Autor:  Miq [ 04.04.2007 12:49 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Aga see stock nukk pidi enivei 6000rpm pealt ära surema ja sinna on mul piiraja ka pandud.
kust see info pärineb?

Autor:  Mihkel [ 04.04.2007 12:53 ]
Teema pealkiri: 

IXer e30tech-ist väitis nii mingis postis.
Tema peaks old school BMW-dest ilmselt kõike teadma.

Autor:  Miq [ 04.04.2007 17:00 ]
Teema pealkiri: 

okei. Aga kas sa ise pole proovinud, et mis peale 6Krpm'i tuleb? kas kukub kiiresti või..?

Autor:  Mihkel [ 05.04.2007 15:52 ]
Teema pealkiri: 

Maks jõud oli 5300rpm juures G-Techi järgi.
Eks ma pean proovima, kas see sõites tunda ka annab.

Autor:  turbobmw [ 06.04.2007 11:16 ]
Teema pealkiri: 

Aga minuarust peaks ikkagi pöörded ülespoole laskma, kui võimsuse tipp, sest peale käiguvahetust viskab ju pöörded alla ja mida kõrgemale pöörded lased seda kõrgemale pöörded peale käiguvahetust jäävad ning jõu kiiremini kätte saab :roll: .

4. leht 32-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/