Mootoriga juhtus siis nii:
Hetkel seisab mootor poollahtiselt.
Kuna esimeses silindris on kahtlane triip sees, siis tuleb kolb korra välja võtta ja vaadata, et ega mõni rõngas puruks pole.
Õnneks ei ole see triip väga jube ja silindrit uuesti üle käima selle pärast ei hakka.
Kuna eelmine nukk oli parajalt karm ja mootor külmast peast kõikide silindritega ei töötanud sattus ka palju bensiini õli hulka.
Oma lollus oli, et vahepeal õli ei nuusutanud, õli määrdeomadused on ka omajagu kannatanud aga ka õnneks mitte midagi fataalset,
lihtsalt tuju rikub see, kui 3k sõitnud mootoril on juba õrnad kulumisjäljed näha.
Vahepeal on ka veidi uusi juppe kogutud:
* Enem Z55 Turbo 284 kraadi nukkvõll
* IE performance nookurid
* IE nookurilukud
* Sachs Race Engineering 765 240mm sidurikorv (1450kg clamp load)
* Kennedy Engineering 240mm 4-ja labaga siduriketas
* BMW vanakooli M30 mootori 6.9kg hooratas (ehk saab veidi kergemaks ka)
Turbo vahetus see hooaeg on veel lahtine, väga tahaks aga näis kas on võimalusi ja aega.
Auto ise on praegu suhteliselt algosadeks ja ootab, et ma keretööde pakkumisi uuriks.
Seega kevadeks on vaja ka keretööd tehtud saada ja auto üleni ära värvida.
_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://www.m-tuning.ee |
@FacebookTavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.