Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 02.05.2024 2:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 470 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 04.10.2010 0:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma installin asju max clamp load järgi, mitte huupi. Ei timmi korvi pealt midagi, hooratas tuleb korvile ja kettale vastavaks teha, et korv paigaldusasendis max clamp-is oleks.
Nukka ei ole keeranud, kuna ei ole selleks hetkel võimalust, puudub reguleeritav ketiratas.
Ega seal muud ei muutu, kui võimsuskõver nihkub vastavalt kas madalama pöörde või kõrgema pöörde poole.

TD05 16G Large/Big saab ka ~350hp peal otsa vist nagu neti avarustest silma on jäänud.
Tuleb ilmselt varsti Holset HX35 Super ära katsetada aga siis tuleb ka veidi parem kollektor ehitada.
Tasa ja targu, näis kuhu suunas mingi muudatus asja nihutab.
Alustame sidurist ja downpipest, siis saab edasi vaadata kuhu suunas liikuda.

Andsin auto paariks päevaks omanikule kätte, et ehitushuvi juurde tuleks. :)
Muidu on ainult tuim raha sisse tagumine aga reaalset tunnet ei saa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 0:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Ma installin asju max clamp load järgi, mitte huupi. Ei timmi korvi pealt midagi, hooratas tuleb korvile ja kettale vastavaks teha, et korv paigaldusasendis max clamp-is oleks.
Nukka ei ole keeranud, kuna ei ole selleks hetkel võimalust, puudub reguleeritav ketiratas.
Ega seal muud ei muutu, kui võimsuskõver nihkub vastavalt kas madalama pöörde või kõrgema pöörde poole.

Nuki keeramisega muutub vaakum, ja jah jõud tuleb madalamale, mis tähendab ka ju, et tühikäik tuleb 1500 pealt hea juhul 1000 peale.
1 variant oleks siis vist peale max clamp koha välja mõõtmist õige paksusega ketas tellida?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 1:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Miks kindla paksusega ketast tellida, kui hooratta tööpind vaja enivei tavaliselt uueks lasta (ehk treiali kätte asi anda).

Tühikäigu vaakum oli vist ~85kpa.
Võin sulle enda poolt mõõdetud nuka andmed saata vastavalt praegusele paigaldusasendile.

Regullitavat ketiratast ei viitsi hetkel otsima veel hakata, kuna see nukk ei ole kõige sobivam turbo autole.
Vähemalt mulle tundub nii peale nuka üle mõõtmist ja mõnede teiste nukkadega võrdlust.
Võrdlus teiste nukkadega on muidugi keeruline, kuna tihti ei ole antud, mis klapi tõusul reklaamitud duration-id on.
ENEM Z55 nukal oleks reaalne klapitõus 1mm suurem ning overlap poole väiksem.
Kahjuks rohkem andmeid väga ei anta selle nuka kohta.
Ühe samasuguse 2.0 mootori võrdlusest Z55 versus Schrick 304 oli dynosheetilt näha, et boost tuli varem ning kestis sama kaua kui 304 nukal.
Muidugi tüüp vahetas vist turbo ka vahepeal ringi aga mitte väga kardinaalselt erineva vastu.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Tühikäigu vaakum oli vist ~85kpa.
No oleneb kui metsas see ajastus praegu on. ENEM'i 8V nukk oli mul näiteks stock rattaga 2-3 hammast (~30kraadi) metsas, kusjuures masin käis, aga loomulikult kehvalt! Algul vaakum üldse puudus, siis panin keskasendisse, läks 85kpa peale, ja lõpuks nukikeeramisega sain 65-75KPa peale, ilma Alpha-N'ita sai sõita küll, aga seadistus madala pöörde seadistus võimatu kuna gaas maas ja gaas peal 85KPa SL rõhk, aga silindri täituvus ju ligi 2x erinev. Eks sa ise tead. Paraku too nukk kulus kehva tõukuri tõttu mul enne ära, kui kõrge rpmi pealt seadesse sain :lol:
ENEM A2
Pilt

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.10.2010 21:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nüüd uus 3" downpipe ka küljes. Tundub, et boost spike-ist saime jagu.
Eks logist selgub, mis ja kuhu suunas muutus.
Iga kord kui selle autoga vajutan kisub käigu lõpus nägu naerule, mulle hakkab see nukkvõll vaikselt juba meeldima. :-D

Järgmisena vaja sidur ette võtta, libiseb teine päris palju, kuna mõni vend harrastab kõrgete käikudega vajutamist. :roll:

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.10.2010 14:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Boost spike nüüd kadunud aga sidur on täiesti otsas.
Üle teise käigu peab suhtkoht meelitama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2010 1:14 
Eemal

Liitunud: 29.07.2009 13:59
Postitusi: 32
Asukoht: Tallinn
Nägin ükspäev seda masinat Kadaka selveri ligidal, no eriti ilus blow off hääl on :shock: :shock:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.10.2010 19:14 
Eemal

Liitunud: 29.12.2009 11:59
Postitusi: 6
Asukoht: Raplamaa
Nägin ka üks päev kui Jussiga koos sõitsid, hääl on tõesti kenake.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2010 14:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Umbes nädalake tagasi kadus mootoril üks silinder tagant ära ja eile sai Haapsalus vaatamas käidud, mis on selle põhjus.
Nagu karta oli ei pidanud põhjust väga kaugelt otsima. Nimelt on mõlemad esimese silindri nookurid pooleks.
7400-7500rpm antud nukaga stock (uued B-osa Febi-Bilstein) nookuritele on ilmselt liig.
Võimalik, et ~2000km läbimisega olid ka klapivahed taaskord kohati 0.2mm suuremaks kulunud.
Antud nukkvõll ei ole ilmselt väga tänavakõlbulik, kuna esimese 500km jooksul sain klapivahesid 2-3x sättida.

Nüüd on plaanides tänavakõlbulikuma ENEM Z55 Turbo nukkvõlli soetamine ja lisaks ka spets nookurite soetamine,
kuna ei viitsi plokikaant iga päev maha võtma hakata.
Nimelt ei saa antud mootoril nookurvõlle enne kätte, kui kaanetikud väljas on.
Nüüd saab siis suht sunniviisiliselt teada ka palju on antud nuka ja konkreetselt turbole mõeldud nuka reaalne vahe.

Sõitma hakkab auto eelduste kohaselt uuesti kevadel, kuna lisaks kaanele peab ka siduri kangema vastu vahetam (loe: aretama)
Siduriks saab kõige eelduste kohaselt 240mm 4-labaga ketas + 800kg clamp loadiga sidurikorv.
Võimalik, et korvi vahetab veel kangema vastu, olenevalt kuidas finantsidega antud hetkel on.
Ei viitsi 2x sidurit ringi ehitada, tuleb teha 1x ja nii et hea saab. ~600nm võiks ikka ilusti kinni hoida.

Pool aastat on aega nüüd atra seada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.01.2011 1:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mootoriga juhtus siis nii:
Pilt Pilt Pilt

Hetkel seisab mootor poollahtiselt.
Kuna esimeses silindris on kahtlane triip sees, siis tuleb kolb korra välja võtta ja vaadata, et ega mõni rõngas puruks pole.
Õnneks ei ole see triip väga jube ja silindrit uuesti üle käima selle pärast ei hakka.
Kuna eelmine nukk oli parajalt karm ja mootor külmast peast kõikide silindritega ei töötanud sattus ka palju bensiini õli hulka.
Oma lollus oli, et vahepeal õli ei nuusutanud, õli määrdeomadused on ka omajagu kannatanud aga ka õnneks mitte midagi fataalset,
lihtsalt tuju rikub see, kui 3k sõitnud mootoril on juba õrnad kulumisjäljed näha.

Vahepeal on ka veidi uusi juppe kogutud:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt

* Enem Z55 Turbo 284 kraadi nukkvõll
* IE performance nookurid
* IE nookurilukud
* Sachs Race Engineering 765 240mm sidurikorv (1450kg clamp load)
* Kennedy Engineering 240mm 4-ja labaga siduriketas
* BMW vanakooli M30 mootori 6.9kg hooratas (ehk saab veidi kergemaks ka)

Turbo vahetus see hooaeg on veel lahtine, väga tahaks aga näis kas on võimalusi ja aega.

Auto ise on praegu suhteliselt algosadeks ja ootab, et ma keretööde pakkumisi uuriks.
Seega kevadeks on vaja ka keretööd tehtud saada ja auto üleni ära värvida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.01.2011 12:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Räägi sellest sidurikorvist natuke täpsemalt :)

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.01.2011 13:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mida sa täpsemalt teada tahad?
Oma nahal on testitud küll Dynomax-i dynos aga ~1000NM 4-ja labaga kettaga ja libisenud veel pole.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.01.2011 14:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
No seda, et mis autolt see pärit on, ilmselt M5?, on ta tõmmatav või surutav?
Nohh, peale kerget googeldamist mu huvi rauges, mu oma audil kasutuses olev 754 korv peab sachsi andmetel keraamilise kettaga 665nm ja sinu mainitud 765 700nm, ehk siis vahe on suht väike.
Mul pole seni olnud probleeme oma siduriga, olgugi, et väänet on olnud parimatel hetkedel 800nm.
765 kestvus IRL 1000nm tundub natuke uskumatu.
Ise olen vaadanud siit
http://www.zf.com/media/media/document/ ... pplung.pdf
lehelt järgmisele mootorile korvi.
Porsche korvid oleks ahvatlevad, kuid takistavaks teguriks siiani on olnud nende korvidega tarve tõmbava survelaagri järgi.
Evo mitsu 777 on ka üsna kenasti juba sachsi andmetel kestev.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2011 13:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
M30 ja S38 mootor performance korviga on tegu jah. Push type on ehk surutav.
Otse pakist installiga ei ole asjad väga tihti üldse max clamp-is, kuna ketta paksust tehas ju ette ei tea.
Lisaks max clamp juures muutub siduri haakumismaa väga lühikeseks ja eks üritatakse kasutusmugavust ka hoida.
Mulle isiklikult muidugi meeldib lühike töömaa, kuna nii on kerge kiireid käiguvahetusi teha.

Rootsis kasutatakse ka väga palju seda 765 korvi suure NM mootoritel.
Sealt edasi on ainuke samm kas 260mm tööpind või mitmekettaline sidur, mis on kordades kalllim.

See peaks olema viimane dynosheet rattast (1000NM täis ei tule aga 900NM mootorist peaks täis tulema küll):
Pilt

Kui sul on mõni SRE AAN korv üle, siis võib ka seda huvi pärast mõõta.
Enda kogemustest võin öelda, et SRE annab oma andmed pigem konservatiivselt ja arvestusega, et need visatakse lihtsalt pakist otse külge.
Eelduseks on muidugi ka hooratta tutikas tööpind, mitte koonusesse kulunud vana hooratas.

Sierral on hetkel 215mm 600kg clamp load-iga sidurikorv ja 215mm SRE 4-ja labaga siduriketas ja TKTK dünos ~400NM mootorits ei olnud probleem.
See on minu jaoks vägagi üllatav, kuna tööpind on nii väike ja clamp load ka suht olematu.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2011 13:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Mul omal SRE AAN´i korvi testimiseks anda pole, peab kysima, ehk on m6nel audimehel riiulis siduri upgradet ootamas ja on nüs testimiseks laenama.
Enivei tublisti tundub see bemmi korvgi pidavat, seda enam, et HX35 Superi poolt tehtava väände jaoks on seda suure varuga.
Super 35 on muide mul omalgi nö. talveperioodiks peal ja väga tubli turbo nagu holsetile kohane.
Ma sain 35 Superiga sellise graafiku
Seal on egt´le lisaks ka MAP ja TIP r6hud.
edit:krt, mis autole sul see 35 Super tuligi? :roll:

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 470 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11