Täna sai peale 100km sõitu uuesti klapid ära regullitud ja nukka tsekitud.
Õnneks oli kõik ok ja mingit kulumist polnud, kardan lihtsalt selle pärast, et on ennegi nähtud kuidas M20 mootoritel 1500.- eur kiirelt korstnasse käib.
Ei taha ise oma hingele 800.- eur nukakomplekti prügikasti toimetamist.
Hetkel tundub, et IE nookur, ENEM nukk ja SCHRICK vedrud sobivad omavahel kenasti.
Ka üks kaanetikk lekkis keerme vahelt, kuna see tikk käib läbi õlikanali.
Sai see tikk välja võetud, veidi mõõdetud ja O-ringi tuningut tehtud ning hetkel tundub, et sai pidama.
Esimest korda kui selle mootori kokku panin, siis jäi ta imekombel niisama pidama.
Generaator laadis ka kahtlaselt madalalt 13.1v, logi järgi isegi 6000rpm sama viletsalt.
Viisin stendi kontrolli, seal öeldi, et töötab oma vanuse kohta super hästi.
Tegin siis uue maandusjuhtme genekale ja pinge tõusis 13.8v peale mingi 1500rpm peal.
Pingeregulaator ise on 14v, seega ilmselt viga oligi massijuhtmes, mis oli oksüdeerunud klemmidelt ja ilmselt ka seest.
Eile tekkis ka imelik boosti all vahele jätmise probleem kõrgel pöördel.
Täna vaatasin küünlad üle, 1. ja 4. silinder ehk kanal A jumala ilusad, 3. silinder süsimust, 2. silinder veidi puhtam, ehk kanal B.
Seega kas on üks süütekivi tuksis/el. kala, Bosch MotorSport coilpack jebib või oli 1 tutikas NGK küünal tuksis.
Ajus tõstsin muidugi võrreldes eelmise hooajaga süütetransid plaadilt korpuse külge, et nad paremat jahutust saaksid.
Hetkel panin tutikad Denso Iridium IW20 küünlad peale väiksema sädevahega ja erksuse vahe on ikka väga tuntav.
Eile käis asi väga laisalt kohapeal pöördesse, täna on asi täitsa normaalselt rõõmus juba muid settinguid näppimata.
Süütejuhtmed mõõtsin ka üle ja takistused on OK.
Peaks pimedas garaažis vist ülelöömist ka kontrollima, samas 2 küünalt korraga siis ikka tahmased poleks.
Homme peale lõunat tahaks ehk dynosse jõuda, loodan, et selleks ajaks saan süüte kalast lahti.
Hommikuks on mõned mõtted juba olemas, saaks nüüd kiirelt vea teada, kõik süütesüsteemi käivad tutikad varujupid ka olemas.
_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://www.m-tuning.ee |
@FacebookTavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.