Üle kivide ja kändude asi jälle edeneb vaikselt. Lootust on veel enne lume tulekut mõni kiirem tiir teha.
Veidi juttu ka kadalipust, mis vahepeal läbi käidud. Alustuseks auto värvimine venis kolmveerand aastat.
Siis venis asi selle tõttu, et värvija oli jätnud kolmandiku kapotialusest väärvimata, mis sialdas mõnes kohas ka lausroostet.
Kahjuks minu töövõtted sellist pornograafiat ei talu ja tuli kapotialune osaliselt uuesti üle lasta värvida.
Keretöödest tulles oli auto salong totaalse sitakihi all, mis samuti vahepeal igasuguse ehitamise isu ära võttis.
Ma ei ole krt koristajaks saamiseks nii palju aega oma harimisele tehnikavallas raisanud.
Rooste teemalt võib kivi veeretada nii maalri, kui keretööde venna kapsaaeda, kuna keretöödest tulles oleks pidanud kõik rooste kaotatud ja konserveeritud olema.
Paraku oli üks amordipüstak ja mõni tulemüüri koht siiski veel roostes, ning samuti ka salongis oli päris mitu rooste kohta.
Viga on ilmselt minus, et ma eeldan perfektset tööd, kui on keretöödest juttu olnud.
Ise pean veel ka tagumiste numbritulede sisemise osa roostemuunduriga üle töötlema, kuna see on konserveerimata jäänud.
Tunduvad ehk väiksed asjad aga mind siiski häirivad, kui on päris suured summad auto taastamiseks raisatud.
Salongi põhja pidin ise samuti osaliselt konserveerima ning värvima.
Vähemalt nüüd on asi enam-vähem OK, mõni koht ei saanud nii hea kui oleks tahtnud (näiteks salongi põrand seest poolt) aga tõesti ei ole enam aega oodata, kuna keretööd ja värvimine võttis pea aasta aega.
Seda siis mitte keretööde venimise vaid värvimise väga pika venimise tõttu.
Nüüd sai eelmise nädalaga enamus salongist kokku pandud ja täna veel kapotialusega tegeletud.
Kuni tagasillani sai ka kõik uued piduritorud paigaldatud.
Pidurivõimendi ja peasilindri välimus sai ka veidi viisakamaks tehtud, kuna kapotialune uuesti värvitud.
Turbo õlitus- ja jahutusvoolikud said korrektselt viisakaks tehtud. Samuti tegin ka uue turbo õli tagasivoolu toru.
Paar pilti auto hetkeseisust:
Ideaalis loodaks homme käigukasti ka alla saada.
_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://www.m-tuning.ee |
@FacebookTavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.