Auto sai siis täna Tõnise juurde keretöödesse viidud:
Vahepeal sai valmis ka hooratas, seega uus sidurikomplekt koos:
Uus nukk sai ka koos nookurite ja lukkudega kaane külge pandud:
Ekstsentrikud unustasin õigeks ajaks juurde osta, selle tõttu nad pildil ka puuduvad.
Nüüd juba ootavad laual külge installimist.
Võtsin ka mootorit veidi laiali, kuna esimeses silindris oli imelik triip silindriseinal.
Rõngad õnneks kõik terved esimeses silindris, ilmselt mingi sitatükk on kolvi vahele jäänud (ei tea kust tulnud).
Esimesel pilgul tundusid silindrite seintel ka kulumisjäljed olevat aga reaalselt on see ilmselt rohkem töötluskihi kulumine, kuna mõõtes sain max 1 sajandik puuritud mõõdust erinevust.
Sama teema on ka esimese silindri kolviga, et silmaga vaadates oleks justkui suur kulumisjälg aga reaalselt on asi samas mõõdus mis paberil ette nähtud.
Kepsusaale oli ka esimesel silindril ilusi korras, ainult kerge töötamis jälg peal.
Kogu see põdemine siis tingitud sellest, et õlis oli eelmise nuka tõttu päris palju bensiini.
Õlipumba söötur on muidugi meeldivalt nookuritükke täis ja õlipump tuleb algosadeks võtta.
Pean veel välja mõtlema, kuidas kogu ülejäänud mootori puhtaks pesen.
Kas on mõtet päris õlipesu aine ja survepesuriga möllata või laseks lihtsalt cleaneri spray-ga üle seest asja.
Kõige kehvem on ligi saada ketipinguti juures olevale avale, kuhu nookuripuru omajagu maandunud on.
Ei viitsi hästi päris pulkadeks ka asja võtta.
_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://www.m-tuning.ee |
@FacebookTavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.