Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 15:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 470 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2010 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Viimasel ajal tundub üldse põnevamana ehitada teistele autosid, kuna siis ei kulu endal raha ning auto ei tüüta ära.
Saab esimeste proovide ja seadistamiste käigus isu täis sõita :-D
Sa Ako universaalkerega Sirjet oled näinud? No vot, vahetage Sierrad omvahel ära, tal see jummala korralik, alla 100k sõitnud doch mootoriga jne. Ta ei pea siis hakkama seda turbotama, ja sina saad vanast juba vast tüdinenud Sierrast lahti, ning võid hakata kellelegi järgmisele juba doch-laut-sierra tegemist...

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2010 23:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
Astrona kirjutas:
Sa Ako universaalkerega Sirjet oled näinud? No vot, vahetage Sierrad omvahel ära, tal see jummala korralik, alla 100k sõitnud doch mootoriga jne. Ta ei pea siis hakkama seda turbotama, ja sina saad vanast juba vast tüdinenud Sierrast lahti, ning võid hakata kellelegi järgmisele juba doch-laut-sierra tegemist...


DOHC

Omastarust tehnikatundlik mees peaks nagu teadma...

_________________
lapsest peale on hobused meeldinud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2010 23:28 
Eemal

Liitunud: 25.07.2007 19:58
Postitusi: 32
Asukoht: tartumaa
Double OverHead Camshafts


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: hj
PostitusPostitatud: 23.05.2010 9:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Jah.väike veake tulnud sisse aga point jääb samaks :-D .
Noh Mihkel teeme naistevahetuse ära ve?? :-D :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.05.2010 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No see Fordi DOHC mootor on üldse kõige mõttetum asi maailmas.
Insenerid mõtlesid, et on ilgelt ägedad vennad oma topelt nukkadega aga lohhid unustasid klappe lisada.

M5 mootoriga Sierra ei ole ka kõige igavam idee. :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2010 0:05 
Eemal

Liitunud: 01.06.2006 17:28
Postitusi: 84
Mihkel kirjutas:
No see Fordi DOHC mootor on üldse kõige mõttetum asi maailmas.
Insenerid mõtlesid, et on ilgelt ägedad vennad oma topelt nukkadega aga lohhid unustasid klappe lisada.


OT: Honda insenerid samas tegid 16-klapised mootorid ühe nukaga(d12-d15) viimased veel VTEC-iga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2010 8:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
twist kirjutas:
Mihkel kirjutas:
No see Fordi DOHC mootor on üldse kõige mõttetum asi maailmas.
Insenerid mõtlesid, et on ilgelt ägedad vennad oma topelt nukkadega aga lohhid unustasid klappe lisada.
OT: Honda insenerid samas tegid 16-klapised mootorid ühe nukaga(d12-d15) viimased veel VTEC-iga.
OT jätk. Ei tea mida Fordi insenerid võibolla kui üldse mõtlesid, aga Honda pani jah täiega ära :)
16v ühenukiseid on muidugi rohkem, näiteks vanamehe mitsul oli rull-nookuritega 16v SingleOverHeadCamshaft - astus hästi puhtalt ja kui 300k km pealt müüki läks oli vaid 2x rihma vahetatud, muid polte polnd veel puututud ja moto juba vaikselt roostetas, kuna ei lekkinud veel kah kuskilt.
Aga Mihkel, äkki jätkame seda teemat uues teemas "Sirje Hvord 2.0T, 635Driver" :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2010 13:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Lõpuks on selle auto mootor ka koos ja ootab vahele tõstmist.
Üks veetoru ja õlivarda toru on vaja veel veidi välimuselt ilusamaks kõpitseda ja külge panna,
siis oleks asi 99% komplektne. Nädalavahetusel jõuab ehk asja aistevahele ka tõsta juba.

Mootor välimuselt "all go no show" kuna värv ja läikivad poldid jõudu juurde ei anna. :)
Tegelikult oleks asi veel kauem veninud ka, kui oleks detaile ilustama hakanud ja uusi polte ükshaaval mõõdu järgi otsima hakanud.
Jupid seisid algul garaažis kus järsku väga niiskeks läks ning alumiinum tõmbas tuhmiks ja poldi pead ka veidi oksiidiseks/roosteseks.
Need detailid on õnneks hiljem kerge vaevaga uuesti ringi vahetatavad.
Uued poldid osta ning klapikambrikaas, sisselase ja nukaratta kaas puhtaks teha ning võib juba näitusele minna. :)
Tegelikult on asi ka praegu suht vaadatav aga noh pisidetailid jäävad mind alati häirima.
Väljalaskekollet siiski enne liivapritsi külge ei tahtnud panna, kuna see oli ikka jube roostes.
Peale liivapritsi on asi nüüd nagu poeuus.

Lisaks kuna hetkel tahaks omanik autoga juba sõita ei hakanud me ehitama teist kollektorit suurema turbo ning välise wg jaoks
vaid läksime lihtsama vastupanu teed, ning soetasime suhteliselt soodsalt ühe vähekasutatud TD05-16G BIG turbo replica, mis peaks suutlik olema vähemalt 350hp jaoks.
Asi ~3000km kasutatud ning siiani töödanud, ehk peab veel 10000km see hiinakas vastu.
Lisaks oleks pidanud suurema turbo puhul kohe ka terve uue summutijooksu tegema ning kütusesüsteemi modima.
TD05 on praeguste juppide külge bolt-on ja tundus hea lihtne variant.

Tahaks juba ise ka kuulda ja proovida, kuidas asi peale remonti kõlab ja sõidab.

Mootori rauaosa lõplik conf sai hetkel selline:
* Plokk puhastatud, värvitud, puuritud/hoonitud, tööpinnad lihvitud, keermed puhastatud (raamipakud üle mõõdetud)
* Plokile tehtud kolvipõhja õlipihustite pesad + pihustid installitud
* CP Pistons 8.5:1 surveastmega 90mm custom sepiskolvid, kolvisõrmed ja stopperid (CR üle kontrollitud)
* CP Pistons kolvirõngad (rõngavahed arvutatud ja paika viilitud)
* SPM 135mm sepiskepsud (kaelad üle mõõdetud)
* ARP 2000 kepsupoldid (stretch gauge järgi pingutatud)
* ARP plokikaane tikud + mutrid
* ARP raamipaku tikud + mutrid
* Cometic 1.5mm metallist plokikaanetihend
* Dr. Schrick 294 kraadi nukkvõll (lift in&out 10.0mm)
* Dr. Schrick klapivedrud
* Febi tutikad nookurid
* Väntvõll poleeritud, õlikanalid faasitud (mõõdetud ja sirgus kontrollitud)
* KolbenSchmidt standard mõõtu raamsaaled (faasitud)
* KolbenSchmidt standard mõõtu kepsusaaled (faasitud)
* Windorfis kapitaalremonditud plokikaas (juhtpuksidel uued hülsid + klapipesad lõigatud + klapid üle käidud + tööpind lihvitud)
* Stock mõõdus klapid (46mm sisse, 38mm välja, 8mm säärega mõlemad)
* Kõik mootoridetailid põhjalikult pestud
* Kõik uued mootoritihendid ja simmerid
* Laso tutikas õlipump
* Febi tutikad nookurvardad
* Febi tutikas mootorikett, õlipumba kett, mootori ketirattad, ketipinguti kolb, keti juhtsiin
* BMW orignaalosa ketitald, ketipinguti vedru, õlipumba ketiratas, õlipumba keti pingutuslehed
* Mahle tagasivooluklapiga õlifilter

Nüüd on endal ka hea vaadata, mis tootja detaile sai kasutatud, kui midagi juhtuma peaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2010 16:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Muljetavaldav nimekiri.
Kui turbo ja pihustid suuremad panna, kas miski takistab 500hj piiri?
Mis on nõrgim lüli?
Millal müüki tuleb :) ?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2010 21:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ei tohiks 500hp jaoks eriti piiri olla, sisu võiks seda jõudu ju veidi aega kannatada.
Summuti, turbo, kollektor, kütusesüsteem ja võiks 500hp püüdma minna ilmselt.
Nõrgimat lüli veel ei tea, loodame, et mootoris seda ei ole.

Müüki tuleb siis, kui lahjaks jääb. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2010 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Müüki tuleb siis, kui lahjaks jääb. :)
Loodan, et mitte alles siis, kui segu lahjaks on jäänd :lol:
Millal siis käima saad jne? Tartu Sügis-ürituseks joonele?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2010 22:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Eks paistab kuidas nädalavahetus möödub.
Vahepeal muidugi meenus, et mõned jupid mida vaja oleks peale tõstmise ajal jäid ajapuudusel nädala sees ostmata.
Imeline Baltic Bolt on nädalavahetusel kahjuks kinni.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2010 12:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Auto nüüd juba nädalake koos olnud ja sõitnud.
Probleemiks on osutunud mootori ülim uimasus ja lõpuks on ka põhjus teada.
Taaskord: KUNAGI ÄRA EELDA MIDAGI!!!

Nimelt sai mitu aastat tagasi varutud soodsa hinnaga nukkvõll, mida reklaamiti 294 kraadi Schrick-i nukana (Schrick on küll, kiri peal).
Kuna 294 nukka pole viimastes kataloogides olemas, eeldasin, et tegu näpukaga ja tegelikult on asi 292 kraadi võll, kuna ka lift oli nihikuga mõõtes sama mis 292 võllil.
Tegelikult aga on seda võlli ilmselt üle lihvitud ja durationit juurde tekitatud, kuna reaalselt mõõdetuna on see võll 320+ kraadi durationiga ning
selle tõttu on alla 5000rpm mootoril poole vähem võimsust kui stockis.
Surveaste peaks olema 8.5 asemel poole suurem, et see asi üldse normaalselt tööle hakkaks.
1500rpm tühikäik on ka veel veidi lonkav, kuigi hääl on väga mõnus.
Aga sõita on asjaga suht võimatu, kuna 2-5k rpm pole suurt vahet kas on veerand gaasi või WOT.
Esimesega ei saa kuiva ilmaga ratastki ringi ning isegi hetke 6k piiraja juures esimeselt teisele vahetades kooleb mootor ära.

Veidike peab nüüd mõtlema, kas paneb originaal nuka tagasi või ostab õige nuka asemele.
Ajutiselt originaali tagasi installimine pole ka kõige lihtsam töö, kuna tuleb teha rakis mis osasid klappe lahti hoiaks, et nukka eemaldada saaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.10.2010 18:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sai eelmine nädal sissesõit ära lõpetatud (kokku 500km), mille käigus muidugi kohe avastatud ette teada olnud probleemid.
Downpipe flants tuleb ringi teha (juba eelmise turboga oli boost creep probleem) ning üldse tuleks 3" dp teha.
Lisaks jäid kohe wg baasrõhul 384cc pihustid lahjaks, kuna boost tõusis 6300rpm juures 1.0bar-ini.
Igatahes viimast 250km sissesõitu tehes sai samal ajal asja ka WOT häälestatud ning kui 500km täis tiksus käis asi isegi talutavalt juba edasi.
Reedel sai ära vahetatud pihustid 840cc@3.0bar vastu ning sisse pandud õige õli LM 10W-60.
Eile läksime uuesti häälestama, et pihustite vahetusest fine tuning ära teha ning lõpus jõudis kätte aeg, kus sai piirajat tõstma hakata ning lõpuks ka boosti.
Juba piiraja tõstmisest 6200rpm pealt 7200rpm peale tundus asi lootustandev.
Aga lõbusaks läks alles siis, kui boosti tõstma hakkasime, nüüd ei tundugi see nukkvõll enam nii jama kui algul.
Järjest boostiga üles minnes imestasin, et kuidas 610kg clamp loadiga 215mm sidurikorv seda pöördemomenti pidurimeistri katetega kettaga kinni hoida suudab.
Ega kaua ootama ei pidanudki, kui sidur fuel cut-i taga järjel libisema hakkas.
Nimelt suutis asi ilusti 1.5bar spike kinni hoida, kuniks korra käis asi stiilis 2kpa üle tava boosti taseme ja rakendus over boost fuel cut.
Fuel cut oli nii täpselt seadistatud selleks, et hetkel ajus 250kpa map ning see on muidu oma skaalast lihtsalt väljas.
Sidur oli ammu rakendunud ning gaas põhjas, hetkeks tõmbas fuel cut-i ning nii kui jõud tagasi tuli tõmbas kohe siduri ringi (3 käik hoo pealt ~5000rpm).
Sellega sai tõestatud teooria, et kui sidur korra juba ringi käib ja hooratta ning korvi tööpind hetkeks kuuma saab on kogu moos.
Nüüd libiseb asi juba 1.3bar spike-iga läbi.
Meil sai asi libiseda max sekund, pigem pool sekundit, kuna olin juhti hoiatanud ja sidur lahutati kohe ära aga tulemus ikka sama.
Metalli pinnale tekivad nö. libedad saarekesed e. karastunud kohad.
Seda, et see sidur on liiga lahja antud setupi jaoks ma teadsin juba ette aga omanikule oli vaja ju tõestada, et mul on õigus, muidu ei usuta.

Igatahes hetkel sidur veel 1.1bar boostiga linnavahel peab, kuigi on tunda, et kolmandaga juba annab tunda libisemise märke.
840cc pihustid 7000 rpm juures 56% lahti 12.0 seguga, seega 300hp mootorist on ehk käes.
Sõita on igatahes 100x lõbusam kui baasrõhuga, nagu oleks teise mootori peale tõstnud.

Seadistamine light load alas oli muidugi paras piin, kuna light load on stiilis 85kpa ning sajandik gaasipedaali liigutamist on juba 95kpa.
Peale paar korda load-i ridade ringi paigutamist sai suht talutava kompoti kokku, kus maantee sõidul ning loodetavasti ka linnas on veel normaalne kütusekulu.
Kahjuks alpha-n + speed density mode-i MS-il pole aga seda pole ka 99% juhtudest vaja, vähemalt antud aju sihtgrupil.
85L kütusega on juba ~600km sõita saanud ning vähemalt 15L peaks paagis veel järgi olema.
Sellest enamus maanteel seadistades, mis ei ole just säästurežiim kuid on ka natuke linnas tiirutamist.
Tühikäik on hetkel muidugi meeldivalt lonkav ja linnas tiirutades saab aru, et selleks antud nukk pole loodud.

Suure tõenäosusega tuleb lõpuks peale siiski ENEM Z55 turbo nukk, mis vähemalt tühikäigu peaks normaalsemaks tegema ja ehk ka alt otsa erksamaks.
Tuleval nädalal alustan vast kõigepealt uue 3" downpipe ehitusega, millele lisan ka BP mõõtmise otsa, et näha kas 2.5" summutijooks ehk liiga umbne pole.
Peale seda tuleb hakata uut sidurit kokku kompunnima ja seda siis suuremat kui 215mm, kuna 215mm piir on põhimõtteliselt Sierral kasutusel,
lisada saaks vaid SRE korv-i, mis tõstaks komplekti kogumaksumust 4-5k eek kõrgemaks ja on täiesti mõttetu.
BMW-le on omavahel sobivaid juppe palju lihtsam leida, kui Sierra Pinto mootorile.
Äkki õnnestub kuskilt leida M5 hooratas, mis on 100% bolt on M10 mootorile (võrdlesin juba hoorattaid).
Siis saaks küllaltki mõistlike kulutustega ühekettalise siduri mis kannatab 800+NM ja ka enda nahal järgi proovitud (240mm).

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.10.2010 23:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Meil sai asi libiseda max sekund, pigem pool sekundit, kuna olin juhti hoiatanud ja sidur lahutati kohe ära aga tulemus ikka sama.
Metalli pinnale tekivad nö. libedad saarekesed e. karastunud kohad.
Seda, et see sidur on liiga lahja antud setupi jaoks ma teadsin juba ette aga omanikule oli vaja ju tõestada, et mul on õigus, muidu ei usuta.
Mul on iga piirajas (8300rpm) drag rehviga tehtud start hooratta pealt "saarekesena" näha, aga libisemist sellega veel ei tekkinud. Ei kujuta ette, kui kaua ta seal stardis libiseb - aga noh pöördeid ta enne alla ei tõmba, kui kiirus juba piisav, et edasi tõmmata, mingi poole kuni 1 sekundi kanti vast. Speci sidur mis lõpus juba libisema hakkas oli aga koos hoorattaga korralikult triibuliseks läinud.
Eks see ketta õhemaks muutumine teeb "klambri-jõu" kah nõrgemaks.
Kas sa lamelle kah timmid või lased lihtsalt korvi õhemaks? Mul sel ORC'il on igal lamellil oma mutter - nagu timmimiseks vist. Aga tavakorvil oli vist kah teisel pool paar mutrit mida sai kruttida?
Palju tühikäigu vaakum on? Nukki olete juba varasemaks keeranud?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 470 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11