Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 22:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 470 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11.01.2011 15:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ka sellele autole on HX35 Super plaanitud, selle järgi on ka sidur valitud.
Ei olnud mõtet lahjemat sidurit võtta, kui hinnavahe on 150.- eur.
Kas see Super juba see aasta tuleb ei ole veel kindel, vana sidur libises juba praeguse mänguturboga läbi.
Aga no saab siis vähemalt praegusest turbost kõik võtta mis võtta on.

Subarule Super olemas ja seal on 1000kg clamp load-iga 240mm sidur, ketas on ühelt poolt tavaline ja teisel pool on labadega kettale sarnased klotsid.
Mingi CenterForce teema, kuna terve komplekt on sealt pärit. Näis kaua kestab. Lubati 500NM kestvust.
Stock AAN korv on ~800kg clamp loadiga ja BMW-de puhul tava kettaga peab päris hästi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.02.2011 1:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Auto sai siis täna Tõnise juurde keretöödesse viidud:
Pilt Pilt

Vahepeal sai valmis ka hooratas, seega uus sidurikomplekt koos:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt

Uus nukk sai ka koos nookurite ja lukkudega kaane külge pandud:
Pilt Pilt

Ekstsentrikud unustasin õigeks ajaks juurde osta, selle tõttu nad pildil ka puuduvad.
Nüüd juba ootavad laual külge installimist.

Võtsin ka mootorit veidi laiali, kuna esimeses silindris oli imelik triip silindriseinal.
Rõngad õnneks kõik terved esimeses silindris, ilmselt mingi sitatükk on kolvi vahele jäänud (ei tea kust tulnud).
Esimesel pilgul tundusid silindrite seintel ka kulumisjäljed olevat aga reaalselt on see ilmselt rohkem töötluskihi kulumine, kuna mõõtes sain max 1 sajandik puuritud mõõdust erinevust.
Sama teema on ka esimese silindri kolviga, et silmaga vaadates oleks justkui suur kulumisjälg aga reaalselt on asi samas mõõdus mis paberil ette nähtud.
Kepsusaale oli ka esimesel silindril ilusi korras, ainult kerge töötamis jälg peal.
Kogu see põdemine siis tingitud sellest, et õlis oli eelmise nuka tõttu päris palju bensiini.

Õlipumba söötur on muidugi meeldivalt nookuritükke täis ja õlipump tuleb algosadeks võtta.
Pean veel välja mõtlema, kuidas kogu ülejäänud mootori puhtaks pesen.
Kas on mõtet päris õlipesu aine ja survepesuriga möllata või laseks lihtsalt cleaneri spray-ga üle seest asja.
Kõige kehvem on ligi saada ketipinguti juures olevale avale, kuhu nookuripuru omajagu maandunud on.
Ei viitsi hästi päris pulkadeks ka asja võtta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.03.2011 10:03 
Eemal

Liitunud: 29.10.2009 13:45
Postitusi: 102
Asukoht: Tartu
Mis see "valge kreem" seal kaane pildil on?

arx


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.03.2011 11:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See valge on spetsiaalne määre, mis on tutika nuka sissetöötamiseks esimesel paaril minutil vajalik, et tagada korrektne määrimine.
Niisama kokku pannes on väga suur oht nukkvõll ja nookurid ära rikkuda, kuna sissetöötamise ajal toimub pindade "karastumine" (ilmselt on selleks mingi muu parem sõna).
Eriti oluline on asi just nookuritega mootorite puhul.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.03.2011 13:08 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Enamus paneb mingi mineraalõliga neid asju esmakordselt kokku. Ka enamus poodides(Tartus, siin peab kõike tellima) vahitakse lolli näoga kui selle otstarbega määret küsida.
Kaasaarvatud nt TopParts Tartus, kus minuteada ka mootoreid kokku pannakse :ohshit

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.03.2011 13:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ka mina laenasin seda määret Tiidu (Windorf) varudest ja suurimad tänud talle, kuna Eestist peab väga teadma kust seda küsida.
Varem olen kasutanud enda töökojas leiduvat Federal Mogul-i määret, mis ühe uue nukakomplektiga kaasas oli.
Olemuselt täpselt samasugune tatt aga värvus on punane, mitte valge.
Tavalisest autopoest sellist kraami võibki otsima jääda.

Eelmine nukkvõll oligi veidi räsitud ilmselt sellest, et seda määret ei kasutatud.
Lisaks peab näiteks Ford-i Pinto mootoril hoidma 15min 2500 pööret tutikate nookurite ja
nukaga, et need korralikult sisse töötaks mitte kohe ära ei kuluks.
Mina isiklikult väga ei taha 700.- eur maksvat komplekti esmakäivitusel tuksi keerata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.03.2011 13:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
http://www.youtube.com/watch?v=57bn-7Az43M
This is a messy job! :-D
Mulle meeldib kui hoolikalt sa mootoreid kokku paned :bb

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2011 2:22 
Eemal

Liitunud: 21.05.2008 18:01
Postitusi: 10
Asukoht: garaažis
Saab Windorfist seda osta või VIP only?

_________________
powered by Iž Kombi MK2


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2011 2:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seda saad Würth-ist osta, mingi Würthi toode oli aga nimetuse jään hetkel võlgu.
Ma panin kaane Windorfis kokku, selle pärast sealt seda laenasingi veidi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2011 19:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Ilmselt selline asi. Peaks huvi pärast homme hinda ka vaatama.
Paigaldusmääre
Valge
• Kõrgkvaliteetne määre paigaldustele ja
algmäärimiseks.
• Suurt survet taluv määrdekiht lihtsustab paigaldamist
ja takistab uute osade kahjustumist käiku võtmisel.
• Sobib eriti hästi liuglaagrite, hülsside, hammasrataste
ja -lattide, siinide ja liigendite määrimiseks.
• Lihtsustab ääris- ja poltliidete avamist.
• kaitseb korrosiooni eest.
• Temperatuuritaluvus -30°C...+250°C
Sisaldab 100 ml
Kood 0893-104 1

Keemia on ikka teema.
Täna käisin Soudali koolitusel kus muuseas tutvustati ka uhket Multisprayd sarnastel meetoditel nagu nendel linkidel. Pirn oli otse seinast, mitte 12V versioon. Vett katseklaasi valades, kees üle ääre nagu sampa. Kõva teema ja täielik OT :)
http://www.youtube.com/watch?v=RNr95nFc ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=nAJiN8fdrN0


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2011 15:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2006 15:21
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Bardahl tootevalikus on analoogne määrdeaine olemas.

Kui huvi pakub, siis asume Sõpruse pst 153, Tallinn.

http://www.bardahl.ee/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.03.2011 0:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Plekitööd tänasega valmis!

Suurimad tänud Tõnisele!
Ise veel lõpptulemust pole näinud aga töö käigus nähtu ja
piltidelt jälgides olen suhteliselt kindel, et töö kvaliteet on seda raha väärt.

Mõni pilt lõpptulemusest:
Pilt Pilt Pilt

Auto keretöödest on tegelikult terve pildiraamat (153tk) aga ei ole seda veel enda serverisse üles laadinud.
Hetkel tundub, et Subaru läheb samasse kohta keretöödesse.
Lihtsam on algul 2x rohkem maksta, kui aasta pärast omada kere mis on hullem kui enne keretöid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2011 3:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Leidsin arvutis surfates ka mõned pildid mootori komplekteerimisest:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt

Kuna tihti ei olnud vaba aja tekkel fotokat käepärast, siis päris kõik asjad ei ole eraldi jäädvustatud.
Tööhoos tihti ununeb pildistamine ära ka, kuigi endal hea hiljem vaadata, mis ja kuidas tehtud sai.
Muidugi piltidel tundub asi ilus ja kerge aga tegelikult eelnes enamustele etappidele ka eeltöö (mõõtmine, rõngaste viilimine jne.).

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2011 12:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mis on õlipihusti ava läbimõõt?
Kas kudiagi ka õlisurvet või flowd tõstsid? Turbo ja pihustid vähendavad seda vist omajagu.
Kas ei tekkinud tahtmist kogu ploki sisu spray õliga üle lasta?
Pesin mingite vees lahustuvate ainetega hiljuti üht nissani plokki peale bensiiniga pesemist ja see oli müstika mida "vesi" veel mootorist välja tõi :ohshit Plokk läks oluliselt heledamaks kui oskasin loota ja silmnähtavalt hakkas roostetama vaid poole tunni jooksul....Kuivatasin kiiresti õhuga ära ja lasin spray õliga üle.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2011 13:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seismise ajal ongi asi konserveeritud. Komplekteerimise ajaks pesen cleaneriga puhtaks tavaliselt.
WD40-nega ujutan üle pale algpesu aga selle ajaga mis kulub ploki ruumi sisse tassimiseks ja suruõhuga kuivatamiseks on asi juba õrna roostekirme peale tõmmanud.
Ma ei näe selles muidugi probleemi eriti, asi on stiilis tõmbad näpuga maha rooste.
Välk toob muidugi asja 100x hullemini esile kui ta tegelikult on aga ilma välguta pildid on suht tume kogu ja midagi spetsiifilist ei näe.

Õlipihusti augu suuruse vastuse jään võlgu, ei mõõtnud, kuna Tiit paigaldas need sinna.
Pihustil endal on rõhuklapp sees ja madala õlisurve korral need ei avane.
Õlisurvet pole tõstnud, kuna see ei ole probleemiks olnud. Praegune õlipump on ka ilma lisa ülerõhuklapita nagu stock oli.
See küll rohkem selleks, et külma ilmaga väga viskoosse õliga õlisurvet kontrollida.
Aga pump on algusaastate stiili oma (kuigi tutikas Saksa B osa), millel seda lisaklappi veel polnud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 470 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11