TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW Golf 1991 3,0TQ - Ahwen
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2144
2. leht 5-st

Autor:  mulk [ 18.09.2007 9:25 ]
Teema pealkiri: 

Miq kirjutas:
siia maani kõik on väga tubli ja kiidetav, aga jään Syncro't ootatama. 3 liitrit, turbo, esivedu - veits arulage IMO.

8)


Harrastusauto puhul on m6istlikus yldse kysitav :-D
Peamine, et ehitamine pakub naudingut, miski muu ei loe :)

Autor:  Ints [ 18.09.2007 15:11 ]
Teema pealkiri: 

On võimalik sõita esiveoga, aga kui auto tuleb võimas siis rooliga saab rapsida kõvasti ja vales kohas kaasi vajutades võib asi jamaks minna, eriti rööpasse sõidetud teel!!!
jõudu.

Autor:  Ahwen [ 10.10.2007 22:14 ]
Teema pealkiri: 

Väheke uuendust teemasse:

Muretsetud sai ATP väljalaskekollektor.

Pilt
Pilt

Samuti auto "paljaks" kistud hetkel mittevajalikest jubinatest. Selline tunne, et olen jälle alguses tagasi...

Pilt

Ning täna saabus Keisei-Racingust minuni ka üks magus jubin ;)
Tegemist siis Garrett GT3582R puhuriga. Peaks esialgu ära toitma...

Pilt
Pilt

Autor:  Mihkel [ 10.10.2007 23:13 ]
Teema pealkiri: 

Ma sain ka seda puhurit täna päeval käes hoida :-D

Autor:  Siim-R [ 11.10.2007 9:54 ]
Teema pealkiri: 

Aga pritsungist mul ei jäänd silma miskit,aju??,ja käigukast?Amordid tundusid ka Bilsude moodi?
Muidu väga ilus komplekt auto välimuse ja mootori kohta!

Autor:  Ahwen [ 11.10.2007 10:06 ]
Teema pealkiri: 

Siim-R kirjutas:
Aga pritsungist mul ei jäänd silma miskit,aju??,ja käigukast?Amordid tundusid ka Bilsude moodi?
Muidu väga ilus komplekt auto välimuse ja mootori kohta!


Amordid Konid, reg. jäikusega
Aju - välja valitud ja tuleb omal ajal
Küttesüsteem - samuti välja valitud ja tulemas uued pumbad, pihustid, voolikud (nii nagu ikka peab).

Autor:  puna [ 11.10.2007 22:08 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Ma sain ka seda puhurit täna päeval käes hoida :-D

Pole just eriline saavutus.
Eks kutsun sind appi kui mõni suurem (~60kg) tellimisse läheb.
see suht väike veel mis ülal pildil.

Autor:  Mihkel [ 12.10.2007 0:22 ]
Teema pealkiri: 

Lihtsalt mõnus bling asi on, ei pidanudki suurust silmas.
Igapäevaselt ei vedele minu silmeall poleeritud kompressoriosaga turbosid.

Juhtusin turbo postitajaga enne kokku kui asi Veiko poole teele saadeti.

Autor:  subaru [ 12.10.2007 20:43 ]
Teema pealkiri: 

Kui palju siis selline turbo maksab tänapäeval.

Autor:  Ahwen [ 17.01.2008 12:48 ]
Teema pealkiri: 

Uendaks veidi pildimaterjali:

Üle tüki aja saabus jälle uus vidin. Seekord tegemist siis Nuke Performances valmistatud pihustilatiga. Üsna stiilne näeb minu meelest välja kah ;)

Pilt

Pilt

Autor:  Raceboy [ 17.01.2008 18:26 ]
Teema pealkiri: 

Hehee, täitsa tuttav teema. Göteborgist peaks see pärit olema :)

Autor:  Ahwen [ 31.01.2008 11:03 ]
Teema pealkiri: 

Vahepeal tuli hull mõte peale :) Asi on proovimist väärt...

Asja point on selline, et istutada selline huvitav kooslus, nagu VR6 mootor ning Audi S2 käigukast üheskoos Golfi alla:

Pilt

Pilt

Esmalt tuli veidi modida esisilda. Mõned tugevdused on vaja veel juurde keevitada.

Pilt

Pilt

Kui sild sai paika, tegin proovisõidu mootoriruumi. Kuna plekk jäi ette, siis tuli veidi lõiketööd teha:

Pilt

Kunagi võiks see asi välja näha nii:

Pilt

Hetkel on idee paigas, kuidas ehitada välja ka mootori/käigukasti kandurid. Mõlemale poole peaks ideelisel tulema neid 3 tk (Üks ette, teine mootori/käigukasti ühenduskohta ning kolmas käigukasti külge).
Sai sõbra käest ka võetud mõned polüretaanpuksid ning eks hakkame vaikselt proovima...

Autor:  marauder [ 31.01.2008 11:47 ]
Teema pealkiri: 

Et siis neliveduseks?

Autor:  TevoDekk [ 31.01.2008 12:30 ]
Teema pealkiri: 

Või veel parem-kaotad valeveo ära ja ainult tagaveduliseks :)

Autor:  HP [ 31.01.2008 14:29 ]
Teema pealkiri: 

audi S2 (5k)käigukast üks nõrgemaid audide seast pigem 6käiguline või päris vana tüüp keskdifri lukustusega.

See on minu arvamus ja kogemus.


Kas kast istub üks ühele mootori otsa?

2. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/