Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 19:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2007 1:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Sai lõpuks alustatud väljalaske kolde ehitamist. Ei imesta, miks sellist tüüpi autosid vähe turbotatakse, absurdselt vähe ruumi on. Originaalkolde maha võtmiseks tuli pmst. kõik paremalt poolt ära kakkuda, sh. aju, mootorikäpp, A/C süsteemi voolikud jne...



Sellised on siis originaalsed kolded koos kat`dega.

Pilt

Ja sellised on originaal kolded, voolavus on siin olnud küll teisejärguline, pigem loodussõbralikus.

Pilt

Sai veega lõigatud igasugu flantse ja pimedaid ning hangitud hunnik põlvi.

Pilt

Kollektori flantsid tegin 18 mm paksud, kuna muidu poleks saanud sujuvat freesitud üleminekut nelikant avalt plokis, ümarale põlves.


Pilt


Kui algus oli plaanis teha sujuv 3 + 1 X 2 kollektor, siis ruumi puudusel tuleb teha 6 + 1 kolle, ega see hea välja ei näe aga enamus tehase kolded on sellised.

Pilt

Turbo ise

Pilt

Selle ajutiseks kinnitamiseks plokile sa tehtud liigutatav plaadike

Pilt

Turbo mahub väga napilt lanseroni ja ploki vahele, õli tase karteris on ainult 4-5 cm madalamal, kui turbo õli väljavoolu ava, eks paistab tuleb sellest probleem, või mitte.

Pilt



Katsun täna kollektori kokku keevitada, siis värvida ja eks ta tuleb kindlasti ka teipida. Sisselase ja väljalase on väga ligistikku ja muidu läheb asi liiga kuumaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2007 16:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Kellel üle 30 m kollektori teipi, võib seda mulle pakkuda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2007 18:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Mis mustmetalltoru ( mark ) kasutad väljalaskekollektori meitserdamisel ja mis seinapaksus ning toruläbimõõt? Kuidas teed ühinemisotsa silindritorudele, millele istub turbiin?

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2007 21:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Mustale torule ei pidanud teip hea olema :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2007 3:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Tossutasin täpsemad detailid TIG`ga kokku
Pilt

Pärast suuremat keevitamist puhastasin torud seest mingi "väga käepärase vahendiga", töötas...

Pilt

pmst. valmis kollektor alt:
Pilt

Pilt

küljelt:
Pilt

Pealt:
Pilt

Ise arvan, et kolle jäi 1. silindri tagant natuke liiga avar, aga loodan et see ei loe kuigi palju.

TO: jõuvanker

Peenemad torud on seest 37 mm ja seina paksus 2,5
Jäme on seest 58, midagi ja seina paksus 2,8
torud on õmbluseta tõmmatud torud
Marki ei tea, mingile serdile vastas...

Miks ei sobi teip mustale materjalile? Läheb rooste? See on mingi jama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2007 5:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
mitte rooste ei lähe,aga suure kuumusega hakkab metall mängima ja tekivad praod,näiteks

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2007 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Mis mõttes? Must materjal ei roosteta? :shock: Pragunemine on pigem nagu roostevaba teoreetiline probleem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2007 13:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ise olen kasutanud küll teipi mustal torul ja siiani pole küll mingit muret olnud. Ehk siis umbes aastajagu väga aktiivset kasutamist-sõitu.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2007 14:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
mitte midagi muud ei juhtu peale selle, et kolle hakkab kiiremini roostetama, mingit mõranemise probleemi ei teki, mõranemine on pigem probleemiks roostevabale kuna ta mängib kõvasti rohkem kuumusega.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2007 15:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Jyrki rääkis, et on olnud juhuseid, kus kollektori keevituskohad on seest suure kuumusega nö. tükke loopima hakanud ja turbiini tiivikud ära rikkunud.
Teibi all läheb elu suht kuumaks ja teibi all hõõguva kollektori elu ei ole ilmselt kõige magusam.

Ma arvan, et see rohkem MIG keevitusega seotud, TIG-iga vast ei tohiks probleeme tulla.

Sul on siis pool LOG type kollektor :)
Muud vist sinna ehitama ei mahugi?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2007 16:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
No see mis ma tegin, on tõesti maksimum mis sinna mahub. :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2007 17:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Peenemate torudega ja pisut rohkem vaeva nähes õnnestuks ehk midagi paremat.
Mis aga musta torukolde teippimisse puudutab, siis ... ca 550C' juures hakkab raud tumepunaselt hõõguma, 700C' juures on värvus nagu ... turboclubi embleemil oleval turbol :-D
Piirkiirusel mööda maanteed sõites on egt ca 700C'
Liigne termostress kollektorile lihtsalt

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.12.2007 3:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.09.2005 19:00
Postitusi: 36
Aga lase ta keraamikaga üle katta, nagu minu oma:

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.12.2007 10:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Keraamika on etem variant tõesti, Eestiski saab paaris kohas seda teha ja suht mõistliku hinnaga (loe: umbes sama kallilt, kui teipi ostes).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.12.2007 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Kui te lahked olete, äkki ütlete kuhu minna. Oleks tänulik.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11