Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 22:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 14:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Lisaks veel kui sul näiteks WG voolik millegipärast katki otsustab minna, siis võib tagajärg väheke kurb olla.
Selle tunneb muidugi taguotsaga ka ära aga kellad oleks vea identifitseerimiseks väga mugavad.

Või saab originaal ajule näiteks õhukoguse pealt kontrollfunktsiooni sisse panna? (kahtlen küll)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 16:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
http://www.bmw-m.net/techdata/m50vsm52.htm

Veidi lugemist/mõtlemist M50 sisselaske teemal.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 17:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Jah, kui ikka möödulindiga asju ei mõõda siis oledki petta saanud. Krt seda võiks isegi proovida, dünoks originaalkollega ja hiljem M50 omaga (läheb vist kalliks see proovimine). Mis saa Mihkel arvad kas avaram kolle mõjub väändele halvasti? See testija vend arvas nagu mina, et kitsam kolle soosib madalt väänet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
erik kirjutas:
Jah, kui ikka möödulindiga asju ei mõõda siis oledki petta saanud. Krt seda võiks isegi proovida, dünoks originaalkollega ja hiljem M50 omaga (läheb vist kalliks see proovimine). Mis saa Mihkel arvad kas avaram kolle mõjub väändele halvasti? See testija vend arvas nagu mina, et kitsam kolle soosib madalt väänet.

Ma arvan, et mida rohkem õhku (parem voolavus), seda rohkem sealt jõudu kätte saab.
Runnerite pikkused mõjutavad väänet ilmselt rohkem kui diameeter aga pead ei anna.
Pikkused vist mõlema kolle runneritel samad, mida pikem runner seda madalamal powerband on.

Kuskil jäi silma, et vabalthingavana pidi kollektorivahetusest ~20hp lisa saama.

Ega plokikaane kanaleid ka ilmselt ilmaasjata suuremaks ei uuristata ja suuremaid klappe panda :-D

Edit:

Väga pikalt Saksa keelset juttu ka mida ma kõike läbi ei viitsinud lugeda.

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... genumber=3

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 18:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Muidugi uuristatakse ja pannakse suuremad klapid aga seda kõike ikka suure tippvõimsuse saavutamiseks, siis madalat väänet nagu taga ei aeta. Kitsas runneris peaks kiirus suurem olema ja see peaks soodustama jälle paremat täituvust madalatel pööretel. Samas kui madal ots on väga hea ja edasi aitab föön silindreid täita siis kas on mõtet kollet vaheteda. Ei tea, peab seda värki seedima. Kes seda voolavust paremini jagab, las parandab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 18:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Üks vend käis Saksas Boschi dünos ka ja tulemused enne pärast:

Enne 192hj ja 290nm
Pärast 211hj ja 311nm

Täitsa uskumatu, et nii suur vahe on.
See ju maast leitud vääne ja jõud.

Kui on madala otsa jaoks valitud turbiin, siis saad ka väga madalale turbiiniga suure väände.
Subarul on originaal turboga 2800rpm 1.2bar.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 18:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Eks siis räägime sinu kollektorist. :) Anna privas teada, kui palju sa oma kolle eest soovid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 19:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
mis ajaks plaan on asi toimima saada ?
kas oled leidnud veel kedagi kes alumiiniumplokki oleks turbotanud ? ise olen proovinud leida aga siiani on kõik otsingud tulemuseta jäänud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 20:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Eem, kui vaid aluploki turbotamisest juttu, siis kodanik cmf ja Audiophile mautodel mõlematel aluplokk koos aluhülssidega Niksasil kattega).
Mis seal nii erilist on peale selle, et ta malmist nõrgem on ja ajapikku kipub Nikasil kiht hapraks jääma ja muutub väga tundlikuks õli kvaliteedi suhtes?

Lihtlabane fuel või spark cut süsteem on suht lihtne meisterdada ülerõhu kaitseks. Muidu boosti ja WB näidikutega on mõistlik toimida nii, et istutad need kindalaekasse pikemate juthmete otsa ja rajal sõitmise ajaks kinnitad ta rooli taha.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2007 21:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
mehaanikud räägivad mitte eriti vastupidavatest plokikaane poltide keermetest just M52 ploki puhul. sai seda juba ühes eelmises teemas veidi arutatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.02.2007 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Alu plokki on võimalik üle puurida ja nikasili taastada. Kui peakski plokis kaanepoltide keermed järgi andma on võimalik kasutada keermepukse, timeserte jne. jne. Maailmas on m52`i palju ülelaetud, sealhulgas ka S52`te ja saavutatud korralike tulemusi. Mina aga suuri kõrgusi ei püüa ja rõhun just kasutusmugavusele ja vastupidavusele.

Ma alguses kirjutasin, et kui aega antakse siis juuni - juuli 2007.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2007 11:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Keegi kena inimene oli sellise pildi BMW foorumisse riputanud, ei saanud näppamata jätta. :badgrin:

Kui pilti pole näha, siis klikka paremat ja vali show image.



Pilt


Viimati muutis erik, 17.12.2007 11:49, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2007 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Kas sisselaskekolle uus peal? Kommentaarid?

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2007 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Ei, offroad projekt pole lasknud Z gaaraaži ajada aga vaikselt juppe ja ideid koguneb.
Pihustud peaks saama see nädal, sisselaskekolde saan järgmise nädala alguses. Siis tuleb natuke pausi aga plaan on käia aprillis stokina Liguri juures, siis üks kord m50 koldega ja hiljem kui vile vahel (juuni - juuli) veel kord. Et ikka oleks selge, kui palju mingi asi juurde annab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2007 14:13 
Eemal

Liitunud: 10.01.2006 11:49
Postitusi: 60
Kuidas läheb turbotamisega? Olid see sina, kes OT sõitis?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11