TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 325i Touring Turbo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=214
2. leht 2-st

Autor:  Silwer [ 24.03.2005 22:59 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas saadud 8,8 pealt 8,2 peale?

Autor:  ranz [ 24.03.2005 23:11 ]
Teema pealkiri: 

Silwer kirjutas:
Kuidas saadud 8,8 pealt 8,2 peale?

Pakun, et teise plokikaanetihendiga... kas on väga mööda?

Autor:  Silwer [ 25.03.2005 1:01 ]
Teema pealkiri: 

0,8mm paksem tihend? Võib olla tõesti...

Autor:  Mihkel [ 25.03.2005 2:27 ]
Teema pealkiri: 

Kaanetihend on kõige paksem, mida originaalis ette näeb (2.03).
Surveaste on ka käsitsi üle mõõdetud arvestades eelneva tihendi paksust.

Veel tuli meelde, et autol ka kergem hooratas ning see ilmselt põhjustab omajagu pidamise kadumist.

Autor:  Mihkel [ 25.03.2005 15:26 ]
Teema pealkiri: 

Seguga on ka asjad nüüd selged.
Nii kui turbo rõhu üles lööb on segu laksust lahja.
Originaal pihustid peaks olema 149cc, mis piisab toitma 127kw.

Hetkel jahime 215cc pihusteid, neist peaks 180kw-ni piisama.

Autor:  Silwer [ 25.03.2005 19:20 ]
Teema pealkiri: 

See auto töötab siiani originaal ajuga?

Autor:  Mihkel [ 25.03.2005 19:46 ]
Teema pealkiri: 

Originaal aju hetkel jah.

Tahaks asja enamvähem jooksma saada, siis võib uuele ajule mõtlema hakata.

Kohe varsti 214cc@2.5bar pihusteid peale installima.
Õhtul uuesti testima, kuidas seguga lood on.

Autor:  Mihkel [ 26.03.2005 0:20 ]
Teema pealkiri: 

Uutest pihustitest oli väga palju abi.
Tühikäigul küll segu väga rikas aga boostimisel istub kell ilusti rohelises.

Teema on väga OT-ks ära läinud ja peaks lugejate Autode alla õige teema tegema.

Autor:  Silwer [ 26.03.2005 0:56 ]
Teema pealkiri: 

Järsku mõni mode aitab sellest teemast vajaliku ja asisema teksti "lugejate autode" alla tõsta?

Siin üks pikem jutt, kuidas kasutada suuremaid pihusteid koos suurema läbimõõduga õhukulumõõtjaga: http://www.davelength.net/car/bigsix.html

Autor:  Mihkel [ 26.03.2005 1:13 ]
Teema pealkiri: 

Tänud selle viimase lingi eest.
Selle järgi selgub, et Motronic suudab ise suuremate pihustite järgi segu seada.
Peale väikest sõitmist hakkas asi ka tühikäigul normaalselt käima,
järelikult on jutul tõepõhi all.

Nende originaal pihustitega, mis on 149cc@3.0bar võib ainult lilli kasta :-D
Uued siis 214cc@2.5bar aga regulaator peaks olema 3.0bar-ine, seega peaks pihustitest üle 214cc läbi jooksma.
Bensurõhukell tuleb nüüd järgmisena installida.

Autor:  Ragnar [ 26.03.2005 2:29 ]
Teema pealkiri: 

tehke teema ma tõstan bemmi jutu siis sinna ära.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/