Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 14:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Kuidas saadud 8,8 pealt 8,2 peale?

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 23:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Silwer kirjutas:
Kuidas saadud 8,8 pealt 8,2 peale?

Pakun, et teise plokikaanetihendiga... kas on väga mööda?

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 1:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
0,8mm paksem tihend? Võib olla tõesti...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 2:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kaanetihend on kõige paksem, mida originaalis ette näeb (2.03).
Surveaste on ka käsitsi üle mõõdetud arvestades eelneva tihendi paksust.

Veel tuli meelde, et autol ka kergem hooratas ning see ilmselt põhjustab omajagu pidamise kadumist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 15:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seguga on ka asjad nüüd selged.
Nii kui turbo rõhu üles lööb on segu laksust lahja.
Originaal pihustid peaks olema 149cc, mis piisab toitma 127kw.

Hetkel jahime 215cc pihusteid, neist peaks 180kw-ni piisama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 19:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
See auto töötab siiani originaal ajuga?

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 19:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Originaal aju hetkel jah.

Tahaks asja enamvähem jooksma saada, siis võib uuele ajule mõtlema hakata.

Kohe varsti 214cc@2.5bar pihusteid peale installima.
Õhtul uuesti testima, kuidas seguga lood on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2005 0:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Uutest pihustitest oli väga palju abi.
Tühikäigul küll segu väga rikas aga boostimisel istub kell ilusti rohelises.

Teema on väga OT-ks ära läinud ja peaks lugejate Autode alla õige teema tegema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2005 0:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Järsku mõni mode aitab sellest teemast vajaliku ja asisema teksti "lugejate autode" alla tõsta?

Siin üks pikem jutt, kuidas kasutada suuremaid pihusteid koos suurema läbimõõduga õhukulumõõtjaga: http://www.davelength.net/car/bigsix.html

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2005 1:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tänud selle viimase lingi eest.
Selle järgi selgub, et Motronic suudab ise suuremate pihustite järgi segu seada.
Peale väikest sõitmist hakkas asi ka tühikäigul normaalselt käima,
järelikult on jutul tõepõhi all.

Nende originaal pihustitega, mis on 149cc@3.0bar võib ainult lilli kasta :-D
Uued siis 214cc@2.5bar aga regulaator peaks olema 3.0bar-ine, seega peaks pihustitest üle 214cc läbi jooksma.
Bensurõhukell tuleb nüüd järgmisena installida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2005 2:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
tehke teema ma tõstan bemmi jutu siis sinna ära.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11