Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 4:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2007 20:53 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
No ma tegelt mõtlesin peaasjalikult kasutada just seda flantsi ja siis kõik need neli toru kohe flantsi juurest maha lõigata ja nurkka muutes kokkupoole suunata ,et turbo jääks ikka normaalsesse kohtta ;) :!: parim varjant oleks ikka see mille ma ennist välja tõin (Kuuno ja Marko autodel) - -siis muidugi oleks kasutada ainult flants :!: Mingi 500.- on mõtet maksta isegi siis kui ainult flantsi sellest kolldest kasutada - ega vesilõikkuseski odavamalt läbi saa :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2007 19:11 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Tekkis üsna lolli poolne küsimus.
Nimelt TOTALSEAL ei paku C20LE/C20XE mootorile kolvirõngaid. Tekkis küsimus, et kui on antud mõõdud (silindri läbimõõt (nt 86mm) ja rõngaste kõrgused (NT 1.5/1.5/3.0)) siis kas on ka määrav veel rõngaste pesa sügavus?
C20LET-le küll ei pakuta midagi, kuid täpselt samade mõõtudega on SR20DET-i rõngad

Total Seal
CR1064 (Classic Race)
4cyl
3.386 (86mm)
1.5/1.5/3.0

Mahle rõngad on C20LET ja C20XE-l samad, ehk teisisõnu NA ja Turbo on ühtedel rõngastel, selle pärast liigub mõte vähe paremate suunas, hindade vahe ka suht väike.

Nädalavahetusel peaks minu valdusse sattuma VDO "oldschool" kellad, mis on pärit kuni 87 aastani toodetud Audidest. Õlirõhu anduri suutsin ära lõhkuda mis autol küljes oli nii, et uus andur tuleb nii või naa sebida mis istuks VDO kellale.
http://www.zone.ee/819atp/album1/

Vaikselt on ka salong oma algset kuju saavutama hakanud. K.Postilt sain mõned vajalikud detailid ning mõned asjad leidsin Rene antud jupi hunnikust. Paar päeva tagasi vaatasin ka kapoti üle mis on ilma auguta. Kaopott täiesti korralik, nii et see praegune peal olev kapott hakab kevadel relakat ja keevitust saama. VT
Külmaga on andnud ka kapoti hüdrad otsa, mis ei jõua üleval hoida kapotti enam.

_________________
302hp/464nm


Viimati muutis Siim, 11.03.2007 16:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2007 9:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Kolbenschmidt -i rõngaid on ju küll saadaval ja nendel pole ju häda midagi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2007 16:15 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Reims kirjutas:
Kolbenschmidt -i rõngaid on ju küll saadaval ja nendel pole ju häda midagi


Ei oska kommenteerida,
On keegi nende rõngastega 1.5+bariga sõitnud?
Suurt isu seda mootorit rohkem käpida pole, tahaks et jääks viimaseks korraks see aasta vähemalt.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2007 16:33 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Keisei Racing suutis päevaga koju uksetaha ära saata KolbenSchmidt-i saaled ja kolvirõngad.
Nädalavahetus on üldiselt kulunud detailide puhastamisele (karter, rõngaste pesad, plokk, klapikambrikaas)
vartsi saab uuesti kokku laduma hakata mootorit.
Klapikambrikaas sai uue värvi veel ning auto veljed alla. 215/40 ZR17
Plokikaane tihendi hinna ning tarneaja saab teada esmasp. esindusest.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2007 20:51 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista :shock: :?: märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada :-D :!:
Edu.............Deiv


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2007 21:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Sellele kettale lasin ma isiklikult Pidurimeistris tugevad katted peale panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2007 21:40 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Robo kirjutas:
Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista :shock: :?: märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada :-D :!:
Edu.............Deiv


Ausalt öelda ma ei ole siiamaani leidnud ka põhjust panna Cometicu tihendit. Originaal ka metallist ning peab rõhku kenasti.
Ise asi kui Cometicu ja originaali hinna vahe mõtetult väike on siis langeb otsus Cometicu kasuks.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2007 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
Siim kirjutas:
Robo kirjutas:
Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista :shock: :?: märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada :-D :!:
Edu.............Deiv


Ausalt öelda ma ei ole siiamaani leidnud ka põhjust panna Cometicu tihendit. Originaal ka metallist ning peab rõhku kenasti.
Ise asi kui Cometicu ja originaali hinna vahe mõtetult väike on siis langeb otsus Cometicu kasuks.


vahest on originaalid paremad kui mingid aftermarketi omad, nt mk4 supra orig. kaanetihend pidi peajagu üle olema enamusest aftermarket toodetest. Loomulikult ei ole siis midagi mõelda kui originaal on mingi papijunn nagu enamusel.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2007 0:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mul sesiab üks tutikas uuema OPEL-i turbonmootori metalltihend riiulis (pakendis).
Selle pidi kerge vaevaga saama LET-ile ka installida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2007 15:59 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Mihkel kirjutas:
Mul sesiab üks tutikas uuema OPEL-i turbonmootori metalltihend riiulis (pakendis).
Selle pidi kerge vaevaga saama LET-ile ka installida.


Z20LET oma peaks see sul olema
1)pidi tugevam olema
2)selline tihend oli minu autol vahel ennem lahti kakkumist.
3)Tee mulle pakkumine privasse :)

Esindus magab igatahes, helistanud nad veel pole tihendi asjus.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2007 18:54 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
See sinu originaal metalltihend on Mardil paigaldatud ----- originaal on tavaline papitükk nagu vabalthingaval mootorilgi !!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 17:53 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Siiski uusi kolbe ka vaja, kulunud teised üsna palju.
Eriti just rõngaste pesad, mis on enam kui poole võrra lubadud mõõdust väljas. ( rõnga ja pesa vahe clearance peaks olema 0.12 MAKSIMAALSELT, alla .35 ei tulnud minu omadel ükski.)

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 20:58 
Eemal

Liitunud: 08.06.2005 13:00
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Mis firma kolvid tulevad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2007 21:38 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
jannyy kirjutas:
Mis firma kolvid tulevad?


Ei ole otsustanud

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11