Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 3:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 108 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW 325i Touring Turbo
PostitusPostitatud: 26.03.2005 18:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2005 19:57
Postitusi: 55
Asukoht: tallinn
Algselt oli auto 325ix Touring aga kuna esimesed veovõllid andsid saba ning need ei ole ei kasutatuna ega ka uuena eriti odavad asjad, siis sai auto tagaveolisek tehtud.

2004a. suve lõpus tekkis idee installida mootorile peale turbo, kuna netis selliseid suht palju uuritud ja väga paljud ka originaal mootori sisuga sõidavad.

Nüüdseks siis asi niikaugel, et turbo on peal ja esimesed katsetusedgi tehtud, mille käigus erinevaid pisivigu likvideeritud ja süsteemi edasi arendatud.

Muudatustest siis järgnevalt.

Mootor:

*Algselt M20B25 2.5l 125kw, surveaste 8.8
*Surveaste langetatud 8.3 peale
*Roostevaba turbokollektor (M-Tuning)
*60mm roostevaba summutisüsteem (M-Tuning)
*KKK K26 Turbo
*Väline WasteGate (Audi - KG)
*60mm roostevaba sisselasketorustik (M-Tuning)
*214cc@2.5bar pihustid (Bosch)
*BOV (Dalhem)
*A/F kell (Auto Gauge)
*Boost kell (Trisco)
*Õlirõhu kell (Trisco)
*Front Mounted Intercooler (M-Tuning)

Hetkel ei tule rohkem meelde, kui midagi meenub, siis täiendan nimekirja.
Osad pildid nähtaval --> http://m-tuning.ee/galerii/Rando

_________________
www.rscargo.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2005 18:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
millise BOV-i sa sealt Dalhems-ist tellisid :?: Neid seal kolme sorti.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2005 18:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2005 19:57
Postitusi: 55
Asukoht: tallinn
Group A ehk siis sellise:
Pilt

_________________
www.rscargo.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2005 13:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Palju sellise projekti kogusumma olla ka võiks? palju maksis väljalaske kolle tegemine, see huvitaks eriti?

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2005 13:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Minu jaoks tekitab küsimust wastegate asukoht. Kas tõesti ei olnud seda võimalik turbole lähemale tuua?

Millal Laki dünosse? :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2005 13:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Silwer kirjutas:
Minu jaoks tekitab küsimust wastegate asukoht. Kas tõesti ei olnud seda võimalik turbole lähemale tuua?

Millal Laki dünosse? :)

Maximum Boost raamatu järgi on selline asetus asjale kõige havem kah tegelt...

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2005 13:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kolle sai tehtud Audi 200 Turbo kollektori järgi.
Sai ka mõeldud wastegate-i mujale asetamise peale aga see oli ainus koht kuhu ta normaalselt ära mahtus.

Kuna tegu torukollega, siis on võimalik alati wastegate-i asukoht ringi tõsta, kui selleks tungiv vajadus on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
Silwer kirjutas:
Minu jaoks tekitab küsimust wastegate asukoht. Kas tõesti ei olnud seda võimalik turbole lähemale tuua?


mitte turbole lähemale, vaid hetkel venitleeritakse wg kaudu ju vaid ühte silindrit?!?

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 13:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
No eks need teised silindrid saavad kah kuidagi moodi ventileeritud kuna kinnises süsteemis on rõhk igal pool ühesugune aga jama on see süsteem igal juhul kasvõi reageerimisaja tõttu.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 13:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kollektori ehituses tõesti WasteGate väga vale koha peal aga polnud seda ka mujale tõsta ehitamise hetkel.
Tänu MaxBoost raamatule olen ise kõvasti targemaks saanud aga kollektori valmistamise hetkel antud raamatut käepärast polnud.
Ja turbokollesid just igapäevaselt ei valmista ka.

Enda vigadest õpibki kõige paremini(loodetavasti) :)

Audi originaal kolle on ju ka sama ehitusega?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 13:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
10v kolle on jah tiba sarnane, kuid seal ka 5 silindrit mitte 6. Kuid hilisematel Audi mudelitel sellist asja enam ei kasutatud.

http://www.urs4.com/technical/engine/Tu ... omparo.jpg
http://www.urs4.com/logbook/RS2CQ/photos/DSCN0449.JPG

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 14:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
10v Audi mootorit silmas pidasingi enne.

Milles see reageerimisaja muutus väljendub?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 17:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Rõhk ei lähe nii kiiresti ja nii madalaks kui vaja oleks.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 17:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Uurin vaikselt seda wastegate-i asja.
Osad turbo kit-ide valmistajad panevad ka wastegate-i kollektori teise otsa.

Näiteks järgneval lingil on juttu sellisest kollest:
http://www.agpturbo.com/customer/produc ... t=1&page=1

Siin on veel mingi imelik lahendus: http://www.exhaustdepot.com/srt4/turbokit1.JPG

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 19:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Esimene tundub pildi järgi olevat V6 mootori turbo kollektor st. 3 silindri jaoks, mis on kõik kohe omavahel ühendatud. Aga võin ka eksida...
Teine on suht pervo värk... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 108 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11