Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 15:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 108 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.08.2005 14:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Turbo kuum osa tahab sel juhul ilmselt vahetust, 26/8 on 2,5-liitrisele täpipealt paras.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.08.2005 14:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.01.2005 19:57
Postitusi: 55
Asukoht: tallinn
Miq kirjutas:
kas mitte just kiirema vastu? - ülekande suhe väiksem..


sry jah kiirema vastu, krt unisepeaga ei tasu neti ronida :)

_________________
www.rscargo.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.08.2005 23:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna installisin siiamaani niisama seisnud SMT6-e huvipärast Bemmile külge.
Homme hakkab asja siis täpsemalt näppima.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2005 23:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sai veidi kätt harjutatud SMT-ga.
Igati lahe riistapuu on, Randot sai mõnusalt õrritada auto väljasuretamisega :-D

Segu rikkaks või süüde liialt hiliseks ja kohe oligi tühikäik läinud.

Järgmiseks üritab õhukulumõõtja MAP sensoriga asendada.
Saab ühest pudelikaelast lahti äkki.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 9:45 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
Segu rikkaks või süüde liialt hiliseks ja kohe oligi tühikäik läinud.


Kui seadistama hakkate siis soovitaks soojalt valmistada endale seade millega saab detonatsiooni kuulata. A la nagu Laki Tuningu pingis on. kas kummi või plasttoru mille ots kinnitub plokaane külge näiteks kõige kaugema silindri juurde ja vooliku teine ots kuhugi kinnitada täiesti tavaliste heli summutavate kõrvaklappide külge, puurides lihtsalt ühest klapist agu läbi ja pistad vooliku sealt sisse. Parem variant oleks muidugi see kui saaaks kuskilt kuuldeaparaadi mille kuuldetoru asendad kummivollaga mille teis otsa omakorda kinnitad plokikaane külge, vöi näiteks kohta kus on knock sensor. Eeldades et sellist seadet nagu knock link ei ole siis see on päris käepärane vahend odavatest vahendites aga toimib hästi. Muidugi mida veel hädasti Teil vaja oleks on WB lamda, kus kurat sa aru saad millal sul segu rikas või lahja. Arvestama peab ka sellega et ka rikka seguga liiga hilise süüte korral hakkab detoneerima...

Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 10:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Süüdet hetkel näppima ei hakka.
WB lambda on tõesti väga vajalik asi.
Tava lambdaga näeb ära, et vähemalt lahja ei ole.

Hetkel on asi alles käeharjutamise staadiumis, kuna tuleb map-ide teema selgeks õppida.

See detonatsioonikuulamise seade on ka tõesti hea mõte.
Saaks teiste autode juures ka kasutada pärast.

DC-ICE pidavat rentima WB lambdat nagu mul kuskilt kõrva on jäänud.
Eks kui proge selgeks saab ja uued pihustid, siis tuleb see seadistamis ajaks rentida.

Palju muidu Eestis komplektsed WB lambdad maksavad?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 11:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
M-Tech kirjutas:
Palju muidu Eestis komplektsed WB lambdad maksavad?


Üpris kallid on. Kunagi uurisin siis näidikuga komplektid on alates 8k. Võid uurida DC-ICE-st ka ostmise hinda - pikemas perspektiivis tasuks kindlasti osta...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 13:31 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Mul on täpselt selline komplekt:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-6-IN ... dZViewItem

349 daala + shipping mingi 50 daala teeb kokku 400 daala=5167.-

Kui paki peal on summa ka siis löö 18% ka veel otsa.

Eestist ostes ikka kallim mingi 8000 eeki. Boschist saab ka osta wb sensori mis tegelt on ka uutel voklaritel juba stockis peal aga sellest on vähe kas kuna uego kontrollerit on ikka ka vaja. Tähtis on siin ka veel tegelikult see asi et saaksid sensorit logida. Et saad täpselt vaadata kuhu kütet juurde panna jne. Kas SMT-6'el on datalog peal?

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Viimati muutis Audiophile, 24.08.2005 16:35, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 13:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
mul emanagel datalog peal ja peak slugema nyyd wbO2 te..tahaks selle ära proovida kunagi...ainult sensori hinnad on kuskil 2k kanti?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 16:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
OT: Panter, mul on sensor olemas, võin laenata sulle seda mingiks seadistamise ajaks kui tahad.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 16:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
(suhtlen privas edasi sinuga!)

Kas olete saanud sega rohkem paika ka smt6ga? Kas dyno peale ei lähe seadistama?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 21:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pihustid on ilmselt lahjad, selletõttu pole jõudnud proovida rohkem.
Rando pidi kuskilt veel kangemad pihustid sebima.

Stock ajuga oleks ilmselt käivitamine raskeks läinud 3x tootlikemate pihustitega aga smt-ga saab asja ilusti sättida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 7:56 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Kas siin selline variant ei toimiks, kus näiteks kogu pritesüsteem teha ringi 745 turbo omale. Suur õhkulumõõtja, suured pihustid. Originaal juba on aju map-id turboauto omad jne jne. Siis saaksid SMT-6ga kindlasti oluliselt rohkem tweakida.

Just a quess.

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 8:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
SMT6-st on rohkem tolku kui ta panna juhtima lisapihusteid, mitte et muudab stock ajusse minevaid signaale. Samal ajal saab temaga ka süüdet juhtida.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Audiophile kirjutas:
Kas siin selline variant ei toimiks, kus näiteks kogu pritesüsteem teha ringi 745 turbo omale. Suur õhkulumõõtja, suured pihustid. Originaal juba on aju map-id turboauto omad jne jne. Siis saaksid SMT-6ga kindlasti oluliselt rohkem tweakida.

Just a quess.


Toimiks küll. M30 pritse ja elektroonika toimib M20 mootori peal.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 108 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11