Kuna turboclubil on kasutajaid, kes ei loe audiclubi foorumit, teen siis oma autost eraldi teema.
Auto on siis Audi urS4, C4 Avant kerega. Eesmärk on sellest teha võimalikult kiire igapäevasõiduk
Mootorist:
Oli kulunud ja suitses, seega tuli hülsid üle puurida 81,5mm peale (originaalmõõt on 81mm):
Ja originaalkolbide asemele Wiseco customid:
Nendega tuleb mootori surveastmeks ~7,6:1 (originaalis 9,3:1)
Kolvisõrm on algsest 2mm suurem, 22mm
Kepsud siis PO Metal, ehk Soomes Riihimäel tellimusega tehtud.
Teoorias peaks selline mootori sisu kannatama kuni 1000 hj.
Uus saalekomplekt on Audi RS2 oma.
Plokikaas on pragudega, nagu ikka essil enamasti. Tekivad need praod küünalde ümber ja ilmselt sellest, et kuum mootor jäetakse kohe sõidust tulles seisma ja ka vastupidi - külma mootoriga hakatakse kohe tuld andma. Igatahes ei mõjuta need praod suurt midagi, kuna veesärgini nad ei ulatu. Kaas käis niisiis windorfis tegemisel: kanalid üle käidud (Jaak Pipar on selle taga), uued klapi juhtpuksid, veidi avardatud põlemiskambrid, lihvitud klapid ja klapifaasid.