Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 18:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.03.2005 0:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Asi hetkel suht tükkideks ja ehk on kellegil mõni hea idee kokkulappamisel varuks :)

Autost siis täpsemalt:
-------------------------------------------------------------------------------------

VW CORRADO 1.8 G60

Mootor:

*1.8 G60 118kw (mootoritähis - PG)
*MegaSquirt'n Spark Extra täisprogrameeritav aju
*Innovate MotorSports LC-1 WideBand lambdaandur koos kontrolleriga
*Audi S2 pihustid (346cc@3bar)
*Audi RS2 kütusepump (tootlikusest piisab vähemalt 235kw)
*65mm kompreesor rulliki (1.0bar boost)
*Martelius XL torukollektor (4-2-1)
*60mm roostevaba väljalase + JapStyle pütt (Sumpsimees)
*Denso Iridium küünlad (IW20)
*Sabelt silindriline filter
*RPM Tuning koonusfiltri flants (alumiinium)
*RPM Tuning kompressori väljalaske flants (alumiinium)
*M-Tuning kompressori tagasivoolu flants (alumiinium)
*M-Tuning sisselaske torustiku üleminek (alumiinium)
*BOV (originaal by-passist tehtud)
*Tühikäigu klapi ümbersuunamine (ISV re-route)
*AMS Front Mounted Intercooler (M-Tuningu poolt modifitseeritud)
*60mm sisselasketorustik (M-Tuning ja Sumpsimees)
*Kangem sidur (LUK-i korv ja Sachs-i ketas)

Kere:

*Elektriline antitiib (tõuseb üles kiirusel 120km/h)

Sisu:

*Luisi Skorpio sportrool (sinine/must)
*Recaro poolnahk el. istmed
*Schroth Rallye 3 turvavööd
*El. aknad
*El. katuseluuk
*El. soendusega peeglid
*A/F kell (Auto Gauge Smoke)
*Boost kell (Auto Gauge Smoke)
*Õlirõhu kell (Auto Gauge Smoke)
*Kütuserõhu kell (Auto Gauge Smoke)

Veermik:

*BBS kärgveljed 15"x7" (BMW originaalid, kerged)
*195/50/15 rehvid
*H&R Coiloverid (Bilsteini jämedate amortidega)
*Alumiinium strutbar ees üleval (ootab paigaldust)
*Alumiinium strutbar ees all (tellimisel)
*Alumiinium strutbar taga üleval

Pidurid:

*Ees 280mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Taga 226mm Zimmermann aukudega sportkettad
*Ferodo DS Performance racing piduriklotsid

Värv on sinakas lilla (kameeleon, originaal VW toon), väljalaskeaasta 1991.
Lisad: El. aknad, el. luuk, el. peeglid, el. recaro istmed, el. antitiib,
el. reguleeritavad tuled, ABS, roolivõim, poolnahk sisu, kompuuter.

Kompressor puhus välja ~3k pöördel 0,55bar ja ~5k pöördel 0,65 bar.
Aga kuna see oli plastik väljalaske flantsiga, mis lekkis ei ole veel õige tulemus teada.
Uue flantsiga hakkas asi voolikuid lahti pilduma, kuna jätisn ühe vooliku natuke lühikeseks.
Peale seda sai asi garaaži lükata, uue cooleri ja torustikuga saab õige numbri teada.

Liguri stendis mõõdeti sügisel 121,1kw ilma cooleri jahutuseta.
Modidest olid siis ainult summuti koos kollektoriga ja koonusfilter.

Mõned pildid ka enne seisma jäämist (siin veel eelmiste 17" velgedega):

Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt

Projekti pildikogu --> http://m-tuning.ee/galerii/Corrado

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Viimati muutis Mihkel, 27.07.2006 16:21, muudetud 15 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2005 0:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Hetkeseis on siis selline, et käigukast on maas.
Simmerid vahetasin ära, käiguhoova 2 laagrit veel vaja vahetada.

Maha sai kast võetud, kuna sidur ei lahutanud, seega sai soetatud uus LUK-i sidurikomplekt ja kõikvõimalikud muud jubinad mis siduriga seonduvad.
Seekord siis VR6-e oma, kuna see on juba stockis 140kw ja pidavat 250hp ilusti ära pidama.
Ketas on tõsi küll veel puudu, kuna LUK-i ketast VR6-ele eestis ühel maaletoojal kohapeal ei olnud.

Taga rattad on ka õhus, kuna tagasild tahab vahetust (kõver).
Simonsi summuti võtan ka lähiajal alt ära.

Kevadeks tahaks auto sõitma saada, seega ei hakka kompressorit hetkel veel näppima.
Hea oleks muidugi lahti võtta ja vaadata mis sees toimub.

Sisu kohapealt on siis kellade install ja maki ümberpaigutus pooleli.
Kellad said ka väheke uuema välimuse, küll mitte teist värvi taustade näol.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.03.2005 1:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Lisasin illustratsiooniks mõned pildid ka.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.03.2005 2:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
tõsiselt ilus kompott on see veljed ja värv. väga kena !

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.03.2005 2:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pildil olevad veljed müüsin maha, kuna performance kannatas kõvasti velje diameetri all.
Nimelt olid veljed 205/40/17 rehviga juba pea 20mm diameetrilt suuremad, kuna originaalis käivad tal 195/50/15 rehvid.

Uued veljed, mis ootavad korrastust on sellised:
Pilt Pilt

Peale tulevad 215/40/16 rehvid, mis originaaldiameetrist isegi mõned mm väiksemad.
Ainuke mis on asja juures s**t on nende kaal: 10,5kg tk
Seega kiiremateks sõitudeks peaks ilmselt Kosei Racing 15" veljed ostma.

Auto peaks madalamaks ka saama 16" veljega :evil:

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.07.2005 1:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Polegi siia midagi enam ammu kirjutanud.
Vahepealseks update-iks siis, et hooratas nüüd kergem ja tasakaalus.
Zimmermani ketaste ning Ferodo klotside install hakkab ka varsti pihta.
Suportite remont võtab ka juba ilmet.
Tahaks selle nädala sees käimari ka uuesti mootori külge installida.

Pingsalt mõtlen ka WB lambdale aga see peab ilmselt rahakoti täienemist ootama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2005 23:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna sai 60mm RV väljalase valmis ja homme on lootust isegi häält kuulata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 22:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nüüd sai sisi üle 11kuu mõned kiiremad tehtud Corradoga.
Ehitamine tasus ennast ära ära.
Sama rõhu juures minek hoopis teine.
Nüüd vaja veeel väiksem rullik meisterdada ja siis tuld :)

Mõned jooksvad pildid auto ehitamisest: http://m-tuning.ee/galerii/Corrado

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 8:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Rajapäevale tuled ikka? :roll:

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 10:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ei tea kas julgen kohe tallama hakata täiega.
Esipidurid ka veel vahetamata.
Peaks enne sõitma natuke ja vaatama mis juhtub.

Aga vaatama tulen ehk ikka ja kui pisik sisse tuleb siis ju võimalus kohapeal ka regada nagu aru sain.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2005 18:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Väike UpDate teemasse, osad asjad vahepeal külge installitud.

Ja kuna originaal engine management ei suutnud kuidagi oma tööga toime tulla siis sai MegaSquirt Digifanti asemele muretsetud.
Kevadeks üritan peale installida asja.

Sam-i käest tellisin ka LC-1 WB lambda, kuna tõsiselt kopp ees on pimesi seadistamisest.

Et rinkal vähe mõnusam sõita oleks sai ka Schroth traksid nii juhile kui kaasreisiale muretsetud.

Väikest pildikogu pean ka modifikatsioonidest --> http://m-tuning.ee/galerii/Corrado

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2005 16:34 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Lugesin, et käisid liuguri stendis...mis põhjusel? Näitab täpsemini kui laki vms?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2005 19:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma arvan, et näitab küll jah aga põhjuseks oli see, et toona oli see ainuke stend Eestis.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2005 3:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nüüd siis WB lambda ka olemas ja kevadel saab ehk juba seadistamisest rääkida.
Ajuga on mudiugi veel pikk tee ees aga loodan, et saan ikka selleks ajaks, millal suvekad alla tagasi võib keerata, auto jälle sõitma.
Hädasti vaja esimene mootoripadi ka jäik panna, kuna VW mootor käib kapotiall nagu tallesaba.

Vahepeal on tekkinud ideed ka kapotialuse õhutamise kohapealt.

Kui palju on kasu õhuavades kapoti pinnal (mõtlen lamedaid nagu solotarjovi supral)?
Avade otstarve oleks kuumust kapotialt ära juhtida.
Paistab nagu selline tagasihoidlikum lahendus välimuselt.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2005 13:31 
Eemal

Liitunud: 08.05.2005 17:42
Postitusi: 119
Asukoht: tallinn
lisa stabilisaator varras oleks võibolla isegi parem varjant et mootorit kinni hoida(muidugi ka natuke suurem ehitamine), tugevama mootori padjaga võib hakata kere väristama.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 80 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11