Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 0:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2005 14:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Esimene mootoripadja tala on veel omakorda puksidega kere küljes, seega pole probleemi.
Tellisin USA-st selle mootorikinnituse ära, kui ei aita, siis teen ilmselt kuhugi tahapoole ka mingi puksi aga arvan et sellest piisab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2005 13:30 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
BTW, kui sa peaksid kompressorist ära tüdinema, siis saab alati ju võtta muud abinõud asemele. Mina sügavalt kaaluks näiteks uuema 16 valve turboswapile. Sellele mootorile on kangeid upgrade lademetes. See oleks eriti cool selline vanem auto aga uue auto südamega. :D


Jõudu

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2005 14:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Uue mootori puhul tahaks kubatuurile ka rihtida juba.
VR6 Turbo oleks huvitav.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2005 17:58 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Õieti valitud vahenditega ei ole suurt vahet.
Olen isiklikut olnud Golf 1es millel 600 hj. Tõsi maks rõhk tuli alles 4000 rpm aga see max oli ka 2.2 bar-i minuteada. Mul oli au autos viibida kui liikusime 285 kmh, Aga auto on enamaks võimeline.


Veel: Hiljaaegu sai valmis G3 mis millel GT30R nati väiksem kui minu porschel. Tulemus 552 hj 590 nm väänet. Kaalu ja Hj suhte kohapealt kindlalt parem kui VR6, ja ilmselt on siin muid põhjuseid miks neid vähem ehitatakse.

Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2005 18:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seda G1-e tean küll ja see on ikka väga karm relv :p
Suurema kubatuuriga mootorist peaks ju väiksema rõhuga sama tulemuse saama.

Eks näis mis tulevik toob, enne tahaks praeguse mootori osa sõitma saada.
Uued 20V Turbo mootorid on ka parajalt kallid.
VR6-ed ei ole enam teab mis kallid.

Oskad äkki öelda, palju 20V Turbo sisu judu/boosti kannatab?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2006 1:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna sai siis tühikäigul auto uue ajuga käima pandud.
Nüüd tuleb siis manualidesse süübida ja hakkab pikk seadistamisprotsess.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.03.2006 21:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna sai LC-1 wideband lambda ka külge kruvitud.
Vaja ajul sees üks trans ära vahetada ja ühe väljundi viga üles otsida ning siis peaks aju poolelt kõik korras olema.
Praegu ei saa tühikäigumootorit kasutada, kuna kasutan seda väljundit süüte väljundina ja trans ei toidaks tühikäigumootorit ära ka hetkel.

Aga jah seadistamismajandusest on veel palju õppida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kas kasutad Megasquirt v2.2?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 11:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
V2.2 MegaSquirt'n Spark Extra
Nüüd on TIP122 mod ka tehtud ja väljundid kõik korras.
Tühikäiguklapi juhtimine vaja nüüd paika seada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 19:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ma sellepärast küsisingi, et MS v2.2 nö default ei võimalda süüdet juhtida?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2006 20:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ei võimalda jah.
MS2 juba võimaldab aga MS'n Spark Extral peaks rohkem funktsioone olema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.04.2006 1:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sai siis täna uuem 029k alpha kood peale lükatud, kus tühikäigu settinguid rohkem.
Tänu Georgi abile ja mõningasele testimisele sai tühikäigu juba enamvähem normaalseks.
Kõigub aga suht väikeses vahemikus.
Peab uurima konkreetse tühikäiguklapi eripärasid teistelt kasutajatelt.

Läheks nüüd ilmad paremaks saaks sõita ka proovida :evil:

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.04.2006 2:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Üritasin siis täna õhtul autoga sõita proovida aga esialgu ei tutkitki.
Algul tõmbas auto mingil mulle väga arusaamatul põhjusel endal ajus flash-i segamini.
Mingi kena pooltesit tundi sai juratud, algul ei läinud auto käima (ei saanud kütet) ja siis ei suutnud mootor absull tuure hoida.
Selgus, et aju näitas mulle constantide all 1-e silindrilist mootorit ja req.fuel oli 0.1, pole siis ka ime.
Käima läks tänu sellele, et tõmbas fuel mapi ka veel segamini.
Hakkasin juba autot garaaži tagasi panema, kui tekkis idee uuesti soft peale lasta ajule.
Saigi tehtud nii ja ka eile õhtune tühikäigu seade peale lastud.
Tulemus oli see, et auto käivitus paugust ja käis tühikäigul, nagu midagi poleks enne juhtunudki.

Tegime siis väikse tripi ka sõbraga pärnu maantel Laagri-->Saue otsi paar tükki.
Muidugi suutsin ma sattuda veel politsei huviobjekti (kell 1 öösel).
Õnneks olid mõistvad politsistid, panid ainult puhuma.
Ütlesid ka et tegin imelike tiire, sai teisi väheke viadukti mööda ringi veetud :D

Aga üldiselt on nüüd mingi selline algne seade olemas, et vajutada julgeks.
Hetkel vist isegi full loadil natuke liiga rikas aga ütleme, et liigub küll.:P

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2006 12:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Eile tegime Georg-iga suht hea fuel map-i ka valmis.
Mõnus on autoga vajutada, kui ikka kütet ka jätkub.
Enda üllatuseks puhub kompressor iseg 1.2-1.3 bar.

Tühikäik on see suur murelaps veel (huntib) aga see probleem paistab olevat väga paljudel.
WB lambda järgi on ikka hea fuel map-i ehitada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2006 12:26 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Väljalaske gaaside andur oleks ka vajalik, kui sul aju muidugi selle kuvamist võimaldab! Kui juba normaalselt sõitma saad siis proovi ikka süüdet nati varasemaks keerata aga ole ettavaatlik et detonatsiooni ei teki. Kui hakkab detoneerima ja lamda näitab et segu on ikka püstirikas siis keerad paar kraadi tagasi! Päris huvitav oleks näha värki IRL!


Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11