Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 205 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.09.2012 10:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tänud. Sealt nähtub, et inducer on 65mm kuid turbiinikoda siiski single-entry 8 cm2.

Eks uurin, kas üldse pakutakse mingit divided turbiinikoda nii väikesele rattale.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.11.2012 13:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Modifitseerisin wastegate'i aktuaatori kahekambriliseks, et kontroll rõhu üle parim võimalikust oleks. tegelikult oleks see parim muidugi välise wastegate'iga, aga kuniks sobivat divided koda ei leia, ei viitsi jändama hakata.
Puurisin diafragma teisele poolele jääva kambri seina ava ja keevitasin kuuse külge. Sellest aga ei piisa, kuna see kamber pole õhutihe: ajami varre ja korpuse vahelt tuleb õhk vihinal välja. Kuna seal oli täpselt paras süvend, siis tuhnisin veidi pihustite O-rõngaste varudes ja leidsingi sobiva tihkelt vahele mahtuva O-rõnga. Paigalduseks ja hõõrdumise vähendamiseks aktuaatori töö ajal määrisin asja kokku Würthi kuumakindla ja väga püsiva vaskmäärdega.
Pilt
Pilt

O-rõnga fiskeerib oma kohale plekiribast tehtud stopper:
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.06.2013 13:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Vahepeal turbo osas plaanid muutusid ja otsustasin üht Schwitzerit katsetada. Kuna tegu tavalise T3 flantsiga,
siis saab hiljem ka teisi T3 turbosid proovida.
Jeff01 tegi väljalaskekolle, mis on split pulse, välise wg-ga ja hõlpsasti eemaldatav autol, kus ruumi väga vähe.

Pilt

Pärast valmimist sai liivapritsiga puhtaks tehtud ja kaetud Ceracote C-105 Titanium keraamikaga.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.06.2013 14:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Seda kollet siia näituseks panna polnud küll mõtet :-D Tagantjärgi on seda traadikäkerdust halb vaadata kuid kuju poolest ei saa viriseda sest muu kujuga see lihtsalt EI MAHU sealt vahelt välja kui mootorit maha ei taha võtta ja eelduseks on see, et pole LOG style. 2mm pikema plokikaane tikkpoldiga, ta enam vahele ei mahuks :-D Väljast on Porr aga eks eesmärki täidab sest ümber tegemise korras oli vaja lahti lõigata 2 kohta ja seest oli bueno.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.06.2013 1:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Pildi pealt ei paista - sellise kollektori puhul peaks kindlasti panema mõne toe turbo juurest mootori külge, muidu hakkab suure jõuõlaga liigselt kangutama.

Kas turbo sai nüüd kõrgemale kui "kõhu alt läbi" kollektoriga? Õli äravool on vaba või pumbaga?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.06.2013 9:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Sellel autol ta "kõhu alt läbi" ei olnudki....see on eesti ainus 924T ehk 931 mootor ja sellel on turbo tehasest samal pool kus väljalase. Turbo sai piisavalt kõrgele, et õli äravool kulgeks loomulikul viisil, mahuks ära 3" dp ja ehk isegi wg toru downp"a"ipi. Jõuõlg mis kangutaks ei ole teab mis suur sest turbo on mootori tsentri lähedal....mootori ees mitte kaugel küljel.....Tugi võibolla tuleb miski poldi alla kuigi ei pea seda eluliselt vajalikuks sest sellel autol ei ole kolle vaid poltidega vastu tõmmatud vaid tihedalt ~3 cm torujuppidega plokikaanes sees....ideaalne ühilduvus + kandev roll ning misiganes tihendit kasutad see ei põle ära sest ei puutu leegiga kokku.
6 kolde mutrit saab keerata kapoti alt, 2tk peab keerama auto alt.
Dp suka ja V-bandiga

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.06.2013 8:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Esialgu mingeid tugesid ei tule, kuna kollektor on tugevatest torudest ja turbo ei ole eriti raske. Eks kui mutreid hakkab lahti kangutama, siis mõtleb edasi.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.07.2013 9:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Eile käivitasin mootori pärast ümberehitusi ja kõik paistis muidu ok olevat, ainult päris mehine õlileke oli kuskil õlifiltri adaptri juures ja siduri peasilinder oli ära väsinud (vedelik juhikoha põrandal) ning ei lahutanud. Eks nädalavahetusel saab tegeleda ja siis väikesed proovisõidud koos dünosessiooniga.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.07.2013 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Raceboy kirjutas:
Pärast valmimist sai liivapritsiga puhtaks tehtud ja kaetud Ceracote C-105 Titanium keraamikaga.


Kas täidab ainult ilueesmärki või on reaalselt kasu ka?

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2013 11:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Esialgu paistab et reaalselt on kasu ka. Igatahes kätt saab vabalt sekundiks vastu panna kohapeal paarutamise ajal ilma et põletada saaks.
Muidu on kollektor ka läbi kinda villi suutnud tekitada.
Eks kui millalgi pikemalt sõita saab järjest täisgaasil või dünos peaks igaks juhuks infrapuna termomeetriga ära mõõtma pinnatemperatuuri.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.08.2013 16:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Keraamikast on päris kõvasti kasu, nagu proovides reaaloludes välja tuli. Täna sai veidi palava ilmaga paarutatud: http://www.youtube.com/watch?v=6q-ApDnq ... e=youtu.be

Laaderõhk 0.8 bari (wastegate'i baasrõhk).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.08.2013 19:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tuli välja, et wastegate'i torude silindripaare eraldav klapp sai veidi pikk nii et wastegate oli pidevalt veidi avatud. Nüüd see viga parandatud ja auto palju kiirem, ikka veel vaid 0.8 barise rõhuga.

Väike ülesvõte ka: http://www.youtube.com/watch?v=vCnoplii ... e=youtu.be

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.08.2013 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2010 10:54
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Raceboy kirjutas:

Kas mulle ainult tundub või see käigukang lipendabki niimoodi paremale-vasakule?

_________________
One km 261 km/h, one mile 285 km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.08.2013 10:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tüüpiline 9x4 ja ka 931 ning ilmselt ka paljude muude porschede sündroom :-D
Ma vist tean isegi kust see kang pärit on ning 30a vana asi on ikka omajagu kulunud.
Tegin enda autol tihedaks ja siis ei osanud enam sõita :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.08.2013 14:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Jah, nii see on, paar puksi tahaks vahetamist, eks millalgi teeb ära, aga kang liigub siis ka omajagu. Kuniks valesid käiguvahetusi pole, seni pole muret :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 205 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11