Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 18:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 205 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 01.09.2011 17:42 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Peep

sul on odavam ilmselt osta need velgede sisemised ja välimised osad..saad ise laiust ja värki valda, täpselt oma auto järgi..

http://www.felgen-garage.de/

Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.09.2011 15:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Saatsin neile päringu hindade osas, näis mis nad vastavad.

Asi on selles ka, et minul lähevad need veljed rinkamasina alla ja ei pea olema (täiuslikkuseni) poleeritud.

Varakevadel olid sobiva laiusega (8.5) 17tolliseid RS'id 200 euroga müügis, aga jäin napilt hiljaks. Lisaks saab hiljem täiskomplekti 16tolliseid ka pärast allesjäänud juppidest ja kellegile odavalt maha müüa.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.09.2011 18:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tegin vahepeal mõned pildid auto hetkeseisust (enne lammutamist).
Paari nädala jooksul võtan turbo ja väljalaskekollektori maha, samuti käigukasti ja siduri. Siis on näha, mis juppe kastile vaja tellida ja hakkan vaikselt uue turbo jaoks kollektorit meisterdama.
Turbo tuleb ilmselt veidi ettepoole ja kõrgemale, sellest tulenevalt tuleb modifitseerida turbost vahejahutisse minevat toru ja down-pipe'i.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 10:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Leidsin netiavarustest veel kaks kena pilti. Tänud newton'ile.

Pilt

Ja siit väike mättadrift:
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 15:15 
Eemal

Liitunud: 10.01.2006 11:49
Postitusi: 60
Soovitan autot treiler vedada mootor eespool (mass on eespool ja ei hakka laperdama). Samuti auto kinnitada rataste küljest.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.09.2011 15:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sellel autol on ükskõik, kuidaspidi vedada, kuna kaalujaotus on 50/50 (käigukast asub tagatelje kohal). Ja tagarataste küljest jooksevad ka kinnitusrihmad.

Aga tänud soovituste eest :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 0:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
JDM-San kirjutas:
Soovitan autot treiler vedada mootor eespool (mass on eespool ja ei hakka laperdama). Samuti auto kinnitada rataste küljest.


Veel hea nipp mida soovitatakse on tõmmata auto kerest kinni, nii, et vedrustus ei liiguks sõidu ajal. Mudu kulutab amortide töötunde ;)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2011 10:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Veidi on aega nüüd viimasest sõidust möödas ja auto on hetkel väikesel ümbertegemisel. Kuna sidur on pidevalt peavalu valmistanud oma libisemisega, siis plaan Sachs'i heavy duty sidur külge panna, mis on ka olemas. Enne võiks Mihklil igaks juhuks paluda selle clamp üle mõõta ja võrrelda seda vanaga.

Käigukasti võtsin ka lahti, et 1. vahetada 2. käigu sünkro ja dogteeth, 2. lisada Porsche originaal ZF-i toodetud LSD, mis pärineb 911 Turbo kasti seest.
Lisaks puurin ja keermestan ava temperatuuri sensori jaoks, et lülitiga ümber vajutades kasti õli temperatuuri näeks praeguse VDO mootoriõli temperatuuri kellalt.
Võimalik, et lasen avad kohe ka kasti jahutuse sisse, lihtsalt pärast ainult bolt-on teema kasti jahutusradika ja pumba külgepanekul.

Turbosüsteem saab ka väikese muudatuse, mis lahendus täpsemalt tuleb, kuuleb siis, kui vidinad käes :) Eelmine turbo läks jeff01-le.

Veermikus suuri muudatusi ei tule, kuid uniball'idel tugilaagrid tuleb kindlasti plaani võtta ja ilmselt ka strut-brace.

Möödunud suve meenutuseks ka üks päris lahe pilt Audrust Open Track 35-lt, leidsin veebist:
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2011 20:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sain kolle flantsi kätte, tänud hents99-le, kes originaali järgi joonise tegi ja lasi välja lõigata:

Pilt
Pilt

Lähiajal tuleb ülejäänud jupid ka kokku koguda ja kevadel uus kolle+turbo küljes. See parandab lisaks performance'ile ka ligipääsu asjadele, mis originaallahendusega on enam, kui kehv.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.09.2012 12:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kevadest sai märkamatult suve lõpp ja autoga pole eriti tegelenud, kuna Audrus rada niiehknaa polnud, teiste autod tahtsid tegemist ja perekondlikud asjad prevaleerisid vahepeal jne :)

Igatahes uus turbo käes, Holset HE341 (~450 hj tootlikkusega):

Pilt

Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2012 19:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Turbo kuumapoole väljund on ülbelt jäme :) Mis ta mõõt täpsemalt on ja mismoodi sealt summuti edasi plaanib minna?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2012 22:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Väljund on 100mm v-band (mitte päris 4 tolli) ja edasi lähebki 4tollise downpipe'na paarkümmend cm, siis sujuvalt 3tolliseks summutitoruks.

Jätan ilmselt originaal integreeritud wastegate'i, kuna pärast väikest uurimustööd tundub, et Holset'i aktuaatorid on suht adekvaatsed (ei spaigi ja rõhk 1 bar selle konkreetselt) ja ei tekita probleeme rõhu ohjamisega. Turbiinikotta puuritud ava on ka nurga all, mitte siseneva avaga risti ja see on voolavusele hea. Küll aga tegin CNC pingis 18mm ava 27mm peale (wg klapp on miski 35mm).

Kui kuskil jääb silma divided turbiinikoda, mis on mõeldud 65/58 mm (ind/exd) rattale, siis vahetan välja ja teen ümber välise wg peale, paraku HX35 12 cm2 divided kojad on kõik 70/65mm rattale.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.09.2012 18:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Raceboy kirjutas:

Kui kuskil jääb silma divided turbiinikoda, mis on mõeldud 65/58 mm (ind/exd) rattale, siis vahetan välja ja teen ümber välise wg peale, paraku HX35 12 cm2 divided kojad on kõik 70/65mm rattale.

HX35 Superi (H1d?) pesa on 56mm ja sellest saaks kerge vaevaga tehtud 58mm´se,
HX35 on 60mm exduusseriga.
HY35 on 58mm, kuid ma ei teagi, kas neile jagatud koda on saada, cumminsimehed ehk teavad.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.09.2012 9:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Minu viga, HX35-l on 70/60mm, mitte 70/65mm, paraku pole veel leidnud Holseti divided turbiinikoda, mis oleks väiksema, kui 70mm induceriga.

HY35-le pole divided koda saada, vaid 9 cm2 single entry ainult.

Kui suur on HX35 Super'i inducer?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.09.2012 9:49 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
KKD motorsport lehel on andmed olemas.

KKD müüb ainult kuumakodasid ka. Kõige lihtsam on, kui saadad Kallele kirja oma murega, äkki saab ta aidata.

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 205 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11