TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=197
1. leht 14-st

Autor:  Raceboy [ 15.03.2005 17:55 ]
Teema pealkiri:  Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Nii, praegu käsil siis suuremat sorti mootoriehitus. Plokk, väntvõll kepsud, nukkvõll jäävad stock, samuti turbo (vähemalt esialgu). Kuid kolvid tellisin esimese asjana, need tulid siis täna kohale: Mahle forged flat-topid, graphite-coated 8), 87mm, koos sõrmede, Moly-rõngastega ja sõrmelukkudega. Kuna uued kolvid on kergemad kui stockid, siis lasen ka väntvõlli vastavalt kohendada: ehk siis knife-edged tuleb. Samuti on tarvis kepsudele puksid sisse lasta teha, kuna kolvisõrmed uutel on 22mm, ja kepsudel 24mm. Kui digika pihku saan, teen ka pilte.
Lähiajal peaks ka vasest kaanetihend lõpuks minu kätesse jõudma :shock:

Autor:  Raceboy [ 25.03.2005 22:01 ]
Teema pealkiri: 

Nii, asi on nii palju edasi liikunud, et CAD-joonised said nüüd sõbrapoiss Kala käe all valmis, ja hinnapakkumine nende tihendi lõikamisele waterjetiga on 390kr/tk+km :shock: Suht odav, ütleksin ma.

EDIT: Materjal peab enda oma olema.

Autor:  MossOpel [ 26.03.2005 17:58 ]
Teema pealkiri: 

Mis firma selle välja lõikab?
Mis firmast materjali saad (hind)?

Autor:  Raceboy [ 26.03.2005 18:53 ]
Teema pealkiri: 

lõikab www.waterjet.ee ja materjali saan Enimorist.

Autor:  MossOpel [ 16.04.2005 17:01 ]
Teema pealkiri: 

Selle vasest tihendiga seoses: hakkad O-rõngastama ka ja mis möksi sinna tihendivahele plaanid panna?

Autor:  Silwer [ 16.04.2005 23:13 ]
Teema pealkiri: 

Kus tasakaalustad vända?

Autor:  Raceboy [ 17.04.2005 7:27 ]
Teema pealkiri: 

Tõenäoliselt Soomes, R-Koneisto Oy. Vaevalt Eesti tegijatele mahatreitud hooratas ja vastukaalud meeldivad. Pärast on äkki mingist pisiasjast suurematsorti jama (nt. sidur koos hoorattaga salongis vms) :lol:

Autor:  Raceboy [ 01.05.2005 17:58 ]
Teema pealkiri: 

Nonii, vahepeal sain koha, kuhu mõned pildid riputada.
Kuna mootoriplokk, väntvõll ja kaas on töökojas, tegin mõnest vidinast pilti.
Pilt

Autor:  uhti [ 01.05.2005 20:12 ]
Teema pealkiri: 

Kui sa paned puhtast vasest kaanetihendi ja ma eeldan ,et kaan kinnitataxe 10 poldiga siis ei saa seda arvatavasti pidama.

Autor:  Silwer [ 01.05.2005 20:28 ]
Teema pealkiri: 

Kenad asjad. Mis mõõtu ploki lased teha? Palju lõtku ruumi jätad?

Autor:  Raceboy [ 01.05.2005 20:37 ]
Teema pealkiri: 

kaas kinnitub 10 poldiga, ja kinni ta jääb, seda ei tee mina esimesena (Juba 1.5 aastat sõidab sama tehnikaga tehtud auto 2.1 Barise rõhuga ringi). Tuleb vaid korralikult teha.

Plokk läheb täpselt 87.01 mm mõõtu, kolvid on 86.93. See on Mahle poolt soovitatud ja praktikas ära proovitud juba...

EDIT: vasktihend tuleb enne paigaldamist noolutada (et pehmemaks läheks).

Autor:  Raceboy [ 02.05.2005 18:19 ]
Teema pealkiri: 

Väike update: kolmapäeval peaks kätte saama K28 (jah, K28) turbo, millest kasutan külma osa ja lasen kokku panna hübriidi: K26/6 kuum osa (931 originaal) ja K28 külm osa. Panen pildid ka üles, niipea kui fööni kätte saan :)

Autor:  Raceboy [ 05.05.2005 9:52 ]
Teema pealkiri: 

Sain kätte uue vile, asi on suur :)
Kui talt kollase :roll: värvi maha lükkan, teen konkreetsest isendist pilti ka.
EDIT: tegin nats mõõtmisi: compressor wheel läbimõõt on 83mm, võrreldes stock turbo 64mm-ga on see päris suur edasiminek 8)

Autor:  Raceboy [ 28.07.2005 9:37 ]
Teema pealkiri: 

Vahepeal paar edasiminekut ka, tegin paar klõpsu:

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Audiophile [ 28.07.2005 10:45 ]
Teema pealkiri: 

Hmm kui sul sellest turbost peaks väheks jääma siis tean kohta kust saaks K31 :D:D:D, vöi siis lihtsalt viskad 31 tiiviku 28 korpuse sisse :D

1. leht 14-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/