Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 14.05.2024 20:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 160 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2008 8:34 
Eemal

Liitunud: 28.11.2005 20:46
Postitusi: 92
Lihtsam on kütuserelee välja võtta, kui hakata midagi aretama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2008 12:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
lihtsaim viis siiski on CAS- anduri pistik ära võtta, ei ole vaja bensureleed otsima hakata.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2008 12:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Neid variante on mitmeid kuidas mootori käivitumist ära hoida.
Kõige lihtsam võtta pööreteanduri pistik lahti, siis ei tule ei sädet ega kütust :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2008 13:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2006 11:02
Postitusi: 14
äkki on filtris õhk sees ? tuleks starteriga käiata ja samalajal õlifiltrit vaikselt lahti keerata nii kaua kuni õli hakkab välja pressima :idea:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2008 13:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
nuh,ma jah siiani tõmbasin pumbakaitsme välja ja süütevõimendil pistikud tagant ära,aga see selleks.

eks ma siis kisun täna pumba maha ja siis paistab...krt,osta veel "lastehaigusteta" SR mootor.kui CA-l on õlitus vähe kehva,siis näe,sellel pole üldse :-D

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2008 10:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Vat sul algul käivitades tõmbas starteril aegajalt hinge kinni - võibolla see oligi õlipumbas kinni.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2008 23:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
näna veel "vägistasin" teist natuke,kallasin õli täis filtri jala ja survekanali,et äkki on pump kuiv,vms :-D aga ei ole.
aga tehke mulle selgeks,KUIDAS saab töötaval mootoril lambist õlipump peeti minna.enne seal kuskil jaapanis vms ta ju väidetavalt töötas.transpordi ja seismise peale ei saa ju pump otsad anda.
ja pumba mahakeeramiseks peab vähemalt karteripõhja maha keerama,plokikaane mahakeeramisest ehk pääseb.siin on raudselt inimesi,kes seda enne teinud,andke nõu.

esialgu jääb asi nüüd seinaäärde.tuju on ni null,et ei taha seal enam midagi liigutada.täna arvestasin kulud ka kokku.kui CA sisse läinud papp välja arvata,siis koos auto ostuhinnaga 100k+ palju-palju töötunde.

üldiselt on kogu komplekt ka müüa.kellel huvi,PS!

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2008 23:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Kirjuta jaapanlastele ja nokitse muu kallal nii kaua. Maksavad ehk raha kinni. Mul usast oli ühe väiksema asjaga selline kogemus, et perses asi tuli kogemata, ja siis saatsid nende kulul 2tk mulle. Äärmisel juhul pead vana mootori kuskile Japautosse kontrolli viima kui nad plokkima hakkavad.
Ei usu, et nad meelega pekkis mootori saatsid.
Aga õli oli väljas? Kõike võib juhtuda, ka sõitval autol võib pump pekki minna, rääkimata transportimisel. Ära heida meelt - paljud panevadki alustuseks uue pumba :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2008 23:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Mul peale bmw mootori remi tuli ka õli ikka päris kaua üles. Ei ole nissani mootoriga kursis aga bemmil on plokis kork mille saad ära võtta ja pääseb ligi õlipumba ringi ajavale ülekandele. Otsisin sobiva padruin ja keerutasin seda trelliga oma 20 minsa kindlasti enne kui õli üles hakkas tulema...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2008 0:16 
Eemal

Liitunud: 28.11.2005 20:46
Postitusi: 92
peale sellist n**** nagu eriti alla anda küll ei tasu, uue pumba paigaldamisega saab kindlasti päevaga hakkama. Palju uus pump maksab üldse, alla 5k? pole just eriti palju tuleviku kindluse suhtes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2008 0:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Iseasi mida saaled arvavad, kui ta vahepeal autot ilma õlirõhuta käimas hoidis.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2008 1:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
kui ta õlivanni niiehknaa maha keerab siis võib prooviks mõnda raamsaalet vaadata. kui kuivalt kokku ei ladunud siis väike käimine ei tohiks jälgi jätta.

akutrell vist tavaliselt ei arenda niipalju p/min et hästi kiiresti rõhu üles saaks, endal õlivahetuse käigus kulub vähemalt 15 sek enne kui tühikäigul rõhu üles lööb. korra olen ka pöördeid andnud nii 3000, sai u 5 sek rõhu kätte, rohkem küll nii ei tee igaksjuhuks :P

Näiteks BMW diislitel on ka aegajalt esinev probleem et pärast õlivahetust ei saa õlirõhku üles, aitavad suuremad pöörded jällegi. See pole küll eriti tihti esinev aga samas mingit mõistlikku lahendust pole asjale leitud. Muidu pump töötab normaalselt.
kui sul ikka kaua kuivalt seisnud siis üldse ei imesta et võib olla mingi sarnane kala. Filtrisse valamisest on tavaliselt vähe kasu sest normaalsed mootorid löövad ikka õlivannist õli filtrisse mitte vastupidi. pigem tuleb see isegi kahjuks sest sellega lood sa lisatakistuse õhu väljasaamisele, analoogi võib tuua jahutusüsteemist. kui ikka õhumull vahel siis ega see jahutusvedlik ikka läbi minna ei taha.

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2008 11:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Eile ajasin ringi bmw mootorit, mis sai äsja kokku laotud. Tuld ei ole aga nukale hakkas õli tulema uskumatul kombel alles 30-40 sekundit peale ringi ajamise alustamist. (Filtrikopsiku valasin veel täis :S ) Kusjuures seal mootoris märkasin nii mõndki asja, mille välja jätmisel latakse õli nö otse ja surve tekkimiseks on süsteem liiga vaba (Nukkade otstesse käivad poldid ja katted, nookurite võllide otsad jne )

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2008 11:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2005 22:48
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
karteripõhi tuleb maha keerata jah. Plokikaanest peaks pääsema jah. Seal on ees üleval 2 polti,mis välja tuleb keerata aga nendele saab ligi ilma plokikaant maha võtmata. Klapikambrikaas tuleb maha võtta aga see on oluliselt lihtsam tegevus. Krdi pole niipidi kunagi alustanud, tavaliselt ikka motor pulkadeks juba siis kui õlipumba kallale asuda vaja. Ainuke mida ma hetkel ei mäleta täpselt on see kuidas all osas kett seal küljes istub. Suure tõenäosusega piisab sellest kui see lõdvaks lasta ja kui vaja siis nukad maha võtta, midagi ülemäära rasket pole.

Küll aga ma tahtsin seda uurida, et mille järgi sa seda vaatad et õlirõhku pole? Kas äkki on võimalik et kell ise kalab või andur? Starteri pöörete ajal ma oma autometeri kella pealt ka ei näind rõhku. Muidu tee selline test, et lase kellelgi sealt õlivalamise korgi juurest sisse vaadata ja käia starteriga mootorit. Enne siis võta ära nt nukaanduri pistik. Sealt sisse vaadates peaks nägema kuidas õlikanalist õli nirisema hakkab. Mingit meeletut survet ei ole aga näha on et tuleb. Kui ei tule siis jah, on seis jama.

aga õlitussüsteem on jah niipidi, et kõigepealt läbi filtri ja siis edasi mujale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2008 12:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Simpson kirjutas:
karteripõhi tuleb maha keerata jah. Plokikaanest peaks pääsema jah. Seal on ees üleval 2 polti,mis välja tuleb keerata aga nendele saab ligi ilma plokikaant maha võtmata. Klapikambrikaas tuleb maha võtta aga see on oluliselt lihtsam tegevus. Krdi pole niipidi kunagi alustanud, tavaliselt ikka motor pulkadeks juba siis kui õlipumba kallale asuda vaja. Ainuke mida ma hetkel ei mäleta täpselt on see kuidas all osas kett seal küljes istub. Suure tõenäosusega piisab sellest kui see lõdvaks lasta ja kui vaja siis nukad maha võtta, midagi ülemäära rasket pole.

Küll aga ma tahtsin seda uurida, et mille järgi sa seda vaatad et õlirõhku pole? Kas äkki on võimalik et kell ise kalab või andur? Starteri pöörete ajal ma oma autometeri kella pealt ka ei näind rõhku. Muidu tee selline test, et lase kellelgi sealt õlivalamise korgi juurest sisse vaadata ja käia starteriga mootorit. Enne siis võta ära nt nukaanduri pistik. Sealt sisse vaadates peaks nägema kuidas õlikanalist õli nirisema hakkab. Mingit meeletut survet ei ole aga näha on et tuleb. Kui ei tule siis jah, on seis jama.

aga õlitussüsteem on jah niipidi, et kõigepealt läbi filtri ja siis edasi mujale.


kle jah,sain selle ülemise otsa lahti.
karteripõhja kätte ei saanud,ei viitsi rohkem jännata täna.keegi on seal enne remonti teinud ja mingi liimhermeetikuga kokku ladunud,nii alumise plekist karteripõhja,alumiinium karteripõhja kui ka õlipumba :x nii et palju õnne :cry:

saaledega ei tohiks midagi juhtuda.käis ta kokku umbes 30 sek,koormust taga polnud ja ega ta enne ka päris kuiv polnud

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 160 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11