Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 18.01.2022 5:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 24.12.2020 19:15 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Kuna suuremosa siinsest rahvast on alati kahe käega custom säästuprojektidele kaasa elanud, siis hoidke alt - SIIN TA JÄLLE ON - järjekordne bmw kerele volvo mootori swap :lol:

Ei, tegu pole minu vana kerega, seekord on täitsa uus toorik mis pole aastaid omal jõul liikuda saanud.

Ostetud sai ta talveka eesmärgil.. JÄLLE... läks nii nagu ikka.. JÄLLE :-D
Originaalis 318i, aastast 1996, neli ust, gaasiseade ja kliima. Peale pandud m40 ei tahtnud eriti eduliselt eluvaimu sisse võtta ja pikalt jebida ei viitsind, niisiis rändas mootor aiste vahelt minema ja läks kuurialt volvo T6 uueks jõuallikaks :burn

Seekord plaanis ka pill tänavalegaalseks saada, niisiis turbod jäävad originaalid ja üldse katsun kapotialuse pigem tagasihoidliku teha :-D

Tehnikast siis:
Mootor: B6284T (2.8bit, 6cyl, 200kw/380nm)
Kast: Getrag 260 keevitatud kojaga
Turbo: 2x td03-08g
Aju: MS2v3.0

Osad asjad tulid eelmise aasta setupi küljest (kast, käpad, radikas, paisupaak) ja mis ei sobinud või ei meeldinud, tulevad uued.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2021 9:54 
Eemal

Liitunud: 28.03.2016 11:29
Postitusi: 43
Sellel vähemalt ruumi suurema turbo jaoks mitte nagu m50 mootoritega :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.07.2021 11:45 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Nonii, vahelduseks võtsin ennast kätte ja panin bemmi käima :-D Kui esimene kiirendusetapp ära oli, siis hakkas silmade tagant sügelema ja võtsin eesmärgi speedestiks sõitma saada. Nii hästi küll ei läinud, aga esimene käivitus ja esimesed sõidetud meetrid sai päev enne seda juba tehtud siiski.
Teha on hetkeseisuga veel sisselaske- ja väljalasketorustik ning paar pisiasja nagu õlivarras ja esiots külge panna :axe



Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.09.2021 10:52 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Läbi suurte ponnistuste jõudsin nädalavahetusel toimunud edra nationals etapile..
Neljapäeva õhtul tuli sisse kerge saaleklõbin, mistõttu koheselt juba võistlusest loobusin. Tunnike kohvi joomist pani mõtlema, et võtaks vähemalt laiali ja näeks mis toimub. Kui saaled olid käes ning pidin nentima, et kõigi 6 silindri jagu kepsusaalesid otsas, siis loobusin taaskord :-D
Ööotsa nutsin kodus patja ja hommikul läksin panin ikkagi jooksu värskemaid saalesid sisse, et saaks võistlema, sest no ei saa ometi nii lihtsalt alla anda :lol:

Tagantjärgi oli see hea otsus, sest vaatamata suhteliselt poolikule ja väga tagasihoidlikule seadele, väikesele ning lahtisele diffrile ja veovõllidele ning eelnevalt kummitanud mittekäimisele, terve laupäevase päeva sõitis pill nagu unistus ja saavutused üllatasid ennastki. Paraku pühapäeva hommikul viimases kvallitiirus tuli taas saalekolks sisse ja et mitte kaasvõistlejatelt peksa saada raja õlitamise eest, võtsin vastu otsuse rohkem mitte sõita.

Best ET: 12.80
Best Spd: 170
Best 60ft: 1.67
Best RT: 0.08



Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.09.2021 16:04 
Eemal

Liitunud: 07.03.2010 18:47
Postitusi: 58
Asukoht: Raplamaa
Ja ma mõtlesin, et installisid ühe pekkis hüdrotõukuri, et hääl meenutaks m40 mootori naturaalset tiksu :lol: :-D

_________________
captain slow


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.09.2021 17:36 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
mis-w2rk-on kirjutas:
Ja ma mõtlesin, et installisid ühe pekkis hüdrotõukuri, et hääl meenutaks m40 mootori naturaalset tiksu :lol: :-D

Õnneks või kahjuks on see meh. tõukuritega mootor ja seda probleemi kartma ei pea :lol:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.12.2021 22:16 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Nonii seltsimehed. Paar kuud möödas, pill sai rahulikult marineerida lumehanges kuniks lõpuks ennast kokku võtsin ja transpordiametisse ümberehitustaotluse ära esitasin. Nüüd kui heakskiit olemas, tuli ka kohe motivatsiooni, et leida mõned minutid edasi ehitamiseks :-D

Pilt
Pilt
Pilt

Kaevasin ta lumehangest välja, ajasin sõbra garaasi ja tõmbasime mootori pulkadeks, et kindlaks teha mis täpselt siis ulmelise õlirõhu ning saalekolina tekitas. Nagu arvatud, olid õlikanalite pimedamad nurgad üsna korralikku tavotti täis. Ilmselt oli seda seal enne kõvasti rohkem, sest 3km sõitnud õli ei tohiks kindlasti selline välja näha nagu ta nägi :-D
Kindlasti oma osa oli ka ühes õlikanalis pesitsenud teadmata päritoluga kummitihendil, mis otsapidi peaaegu raamsaale vahel oli :lol:
Loomulikult siis kogu saalering tuksis koos väntvõlliga, aga valdavalt paistis ülejäänud mootor viisakas ja kui õnnestub üks sisse murdunud plokikaanepolt kätte saada, siis läheb sama mootor uute juppidega kokku tagasi :bb

Kuna õige masina ehitamiseni endiselt kuidagi ei jõua, siis uuel hooajal sõidan bemmiga endiselt B klassis, aga kindlasti saab mõned modifikatsioonid, et lõpuks isiklikke rekordeid saaks sõita mida ka rekorditeks nimetada saaks :burn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11