Hallooo hallooo!
Märkamatult hakkab suvi lähenema ja ilm soojenema. See tuletab aga meelde, et peab tegelema asjaga hakkama, kui tahtmist sõita on. Seega lühidalt mis vahepeal juhtunud/tehtud on.
Esimeste päiksemaliste ilmadega veeres kere hea sõbra garaaži, kus tagasillale paigaldasime coiloverid (Äkki päästab natuke tiiva ja slikkrehvi kokkupuutest) ja mõningad muud pisemad tööd. Lisaks sai paika pandud uus
gameplan, mis saab edasi.
Mootor juba päris pikalt koos olnud, mõningad osad on juurde ostetud/lastud teha. Viskan hetke speclisti ka üles, kui kellelgi suurem huvi vaadata:
Plokk: M52TUB28 84.5mm Bore
Vänt: M52TUB28 stock
Keps: Maxspeeding 135mm
Kolb: AMP44 84.5mm sepis
Kaas: taastatud, lihvitud, originaal
Kaanetihend: Originaal 1mm paks
VL kollektor: Custom by Mooseworks
SL kollektor: M52TUB28 stock
Turbo: Maxspeedingrods GT35
Pihustid: 2200cc Bosch
Sidur: Tilton 3 disk (Mudelit ei mäleta)
Hooratas: Custom
Tänase päeva seisuga oleks peaaegu tõstnud juba mootori kapotialla, aga meenus, et mootorikraana on külapeal ning ei hakanud seda taga ajama.
Muus osas tegemist veel jagub ning ideed keerlevad, et saada võimalikult hea esimese korraga.
Uue paagi materjalid olemas ning vajavad veel viimasi keevitusi (Tuleb ca 40 L, pagasnikusse, tagavararatta pessa), paak lastud lõigata GS Production'il.
Uued pihustid olemas, nüüd vaja mõelda, kas tuleb ka koheselt uus sisselaskekollektor koos kütuselatiga või olemasolevale vahejupid lasta teha.
Kui paak paigas, tuleb vedada uus kütusetrass, sest kasutusse läheb kütusena etanool.
Muus osas veel:
Sidurilibistaja külge monteerida
Summuti lõpuni teha
Juhtmestik korrastada ja pistikuid vahetada
Nipet-näpet pudipadi seismise jms asjade tõttu puhastada/külge panna jms.
Tegemist jagub, ilmselt saab käivitada juba sel kuul, kuid sõidulootust veel hetkel endale ette ei sea.