Tervitus taaskord foorumi külastajatele ning asjahuvilistele. Suvi oli pikk ning viimasest postitusest päris palju aega möödas.
Kiirendusele sel hooajal ikkagi ei jõudnud, sest iga kord tabasid autot tagasilöögid ning tõrked. Lähemalt siis järgnevas kirjatükis.
Lühidalt - tee korra ning korralikult. See kehtib vist iga asja kohta, kuid olles alles "värske" selles maailmas siis vaja ikka kõik omal nahal ära tunda. Hetkel taaskord mootor maas ning laiali. Põhjuseks purunenud kolvid (Ja seda mitte 1 korra vaid juba kolmas kord, kui üks või mitu neist katki on olnud. Ehk siis on aeg teha asja korralikult ja rahulikult, läbimõelduna. Plaanis sel talvel mootorisse veel panustada ning lisada sepiskolvid, sepiskepsud kui ka 84.5mm bore peale üle minna. Lisaks võimalusel teha korralik juhtmestik ja originaal ära kaotada, karterituulutus ümber teha ja mõningaid pisiasju veel.
Sel aastal sain temaga umbes täpselt (Ehk peale talve kui esimene kolb oli purunenud) 300km sõita. Põhjuseks enamasti purunenud kolvid. Seade polnud päris see mis ta oleks olema pidanud ning tundub, et purakat need originaal kolvid eriti taluda ei taha. Suve lõpus sai ka lõpuks dünoseade, 300-310kw & 650nm @ 1,2 bar. Jäin rahule, korraks sain ka nautida õhtut kuniks pooltelje murdsin ning paar päeva hiljem juba kuulasin, kuidas käivitusel lonkab - ja oligi teada, et tuleb taas lahti võtta.
Vahepeal jamas sidur meelsasti. Toimis, järgmine hommik enam ei toiminud. Kasti vaadates selgus, et pulk oli ära kukkunud ning uue komboga on natuke liiga lühike. Tehti pikemaks, toimis. Paar päeva hiljem jälle sama seis. Kast maha, kõik tundub korrapärane. Lõpuks tuli välja, et töösilinder oli kahjustada saanud ja kogu pidu selles seisneski.
Lisaks on nüüdseks peal kolmas hiina turbo. Esimene suri peale esimest käivitust, teine sai natukene ka vatti tunda, kuid lõpuks andis otsad "esimesel" dünokatsel, mil oli paks suits pidevalt taga. Samuti sai kohaldatud õli äravoolu turbost karterisse. Kuna algne lahendus siiski ei toiminud lõpuni välja (Õli ei voolanud piisvalt ära ning jäi takistama) siis lisasime parema stutsi (45 kraadi nurgaga mitte enam 90), jämedama vooliku ning ava õlipunni kõrvale mitte enam õlipunni. See lahendus tundus toimivat (Kohalt minnes või esimene käivitus peale seismist oli kerge vinega, kuid suures pildis ei olnud enam pidevat suitsu taga).
Karterituulutus vajab ka ümber tegemist. Hiinakad ei ole päris selle põhimõttega mis ta olla võiks, mul koguneb sinna liiga lühikese aja jooksul liiga palju (Katkised kolvid põhjustavad seda ka jah, kuid vaadates seda filtri ava siis sealt kaudu oleks endalgi raske hingata

)
Muus osas ei oskagi rohkem hetkel kommenteerida, tuleb vaeva näha ning uuesti asi kokku panna, et lõpuks ka mõni korralik sõit teha. Õnneks pea terve aasta aega nokitseda ning loodetavasti uuel suvel taaskord teedel
