TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Mazda 323 89' 4x4 Turbo Wirx
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1863
1. leht 2-st

Autor:  wirx [ 19.11.2006 14:34 ]
Teema pealkiri:  Mazda 323 89' 4x4 Turbo Wirx

Et siis mõttes talv, sai selline kulgur soetatud eesmärgiga fun-drive jää/lume rajal...
Autol on (tähtsuse järjekorras):
4 vedu
El lukustatav difri lukk
1100kg tühimass (mõndadel andmetel ka 900kg)
Turbo
103kw(mõndadel andmetel jällegi 110kw...kuigi ma arvan, et seda 103kw pole ka enam pea 20 aasta ju möödunud tehasest väljumisest :P)
Manuaal kast
Veokonks
Roostevaba kere
Hea küljetoega istmed
4 ratast ja esi-tuled ülejäänud ei vääri mainimist
Rahvas räägib, et pidi suht edukalt imprezadele ja evodele isegi konkurentsi pakkuma(väike kaal), kuigi noh arvestades seda, et ma täna esimest korda 4x4 rooli istusin, siis mina seda kindlasti tegema ei hakka nii pea :D
Tahtsin ise küll selle osta, kuid jäin hiljaks :s
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1 viimane pilt on subaru jutu heaks tõestuseks :P
Ehk siis see auto http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Heameelega pigistaks sellest mootorist kw juurde, eriti annab tunda madalatel pööretel sõites(no ok ok ma olen ühe 5.4L vabalhingavaga ka ära hellitatud)...aga samas ei julge ka eriti, kuna räägitakse, et kast pidi nõrk olema...või mis te arvate?


Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  IvarR [ 24.11.2006 20:29 ]
Teema pealkiri: 

Abiks sulle selline aadress nagu http://323gtx.co.uk/pn/
Nõrkadeks külgedeks jah sellel masinal vahekast ning alumine rihmaratas mis lihtsalt murdub küljest ära kuid see on väga harv juhus. Vahekasti puhul tuleb kindlasti võtta ja panna sinna uus õli sisse ning teha seda suure koormuse puhul tihedamini kui ette nähtud. On inimesi kes on vahekastist saanud stock jõuga lahti kuid samas on ka üle200hepaseid masinaid mille vahekast on säilinud just tänu heale hooldusele.
Mootori poole pealt otsi ja loe 323gtx foorumit. Peaks abi olema ning usun et saad ilusti hakkama.
IvarR

Autor:  JP [ 25.11.2006 17:50 ]
Teema pealkiri: 

kui sa ei kavatse piikidega sõitma hakata siis peaks selle kaalu kohta küll piisavalt jõudu olema, et jäärajal 4wd kaif kätte saada

Autor:  wirx [ 13.01.2007 22:25 ]
Teema pealkiri: 

ma ei tea, kas asi tuleb sellest, et ma olen harjunud V12...aga mulle tundub et jõudu võiks nagu rohkem olla....mingi susin tuleb ka sisse kõrgematel pööretel nagu...0-100ni tuli 10 seki kanti (täpselt ei tea, kuna rehv on kõrgem standardist)
et kelle poole pöörduma peaks selle murega, mu BMW parandaja pole turbodega eriti kursis.
Ise kahtlustan et mingid rõhuvoolikud on omadega läbi...
Es-tuning on ka kindlasti koht, kuhu minna saan, aga neil aegadega suht kiire ja ei taha oma tavaautoga tuuningu mehi segada+mazda väärtus on umbes sama nagu töötunnid tulevad sealt 8)

Autor:  wirx [ 08.02.2007 16:39 ]
Teema pealkiri: 

nii vahepeal selgus, et katt oli täielikult umbes, see läks vahelt ja palju paremini hakkas kohe liikuma....
täna-homme läheb BOW ka peale, ehk hakkab peale käigu vahetust nati rohkem rõhku hoidma....
küünalde vahetus muutis ka autot erksamaks
suured tänud igatahes kasutajale eclipse, kes hetkel peaks juba uut gislavedi rehvi sisse sõitma :)
aga tundub igatahes, et porsche saaks haledalt lutti lumerajal.....kuna porschel enamus raskusest taga ja esiratastele ei kipu ta ka pidevalt jõudu andma ehk siis Porsche on pigem tagaveoline, mida hea lume puhul on võimalik kurvides gaasiga teele tagasi saada(loe kui pidamist on)

Autor:  puhur [ 09.02.2007 14:21 ]
Teema pealkiri: 

Eee sa nagu arvasid, et Porschega saad võistelda märgatavalt kergema autoga, millel tõenäoliselt ka all märgatavalt kitsam rehv?
Lumel/jääl loeb ainult ainult auto kaal ning rehv.

Autor:  Marko [ 09.02.2007 18:01 ]
Teema pealkiri: 

wirx, kui tahad porschest rääkida siis tee uus teema ;) siin piirduks siiski mazda ehituse ja liikumisega...

Autor:  Mihkel [ 10.02.2007 0:27 ]
Teema pealkiri: 

Sai ka seda Mazdat veidi kapotialt näpitud :)

Üritab sellele väiksele probleemile jälile saada.

Autor:  Reims [ 10.02.2007 7:34 ]
Teema pealkiri: 

kas siis porkeest pole tõesti oma neliveo sistemist kuskile vastast isegi talvel või :roll:

Autor:  eclipse [ 12.02.2007 2:41 ]
Teema pealkiri: 

Sai siin jah ühteist vahetatud, samamoodi tõusis ka rõhk 0,9bar'ini suurtemate käikudega sõitmisel. Fuel-cut sai eemaldatud. Samamoodi sai külge ilusti bov ja uued küünlad, mis sõiduelamusi tunduvalt parandasid. Kuna nüüd käigukangi hoovastiku üks puks alt vedas ei saanudki virgo ise asja katsetada. Katil oli võrk laiali ja ummistanud täielikult väljalaske, eelmine omanik oli arvatavasti rõhku peale keeranud, et originaalrõhu välja puhuks, aga ei osanud kati ummistumist näha.
Samamoodi sai autol korda tehtud sadamiljon muud asja, mis legaalsel tänavaautol töötama peaks. :)

Autor:  wirx [ 18.02.2007 15:36 ]
Teema pealkiri: 

auto tegi mõnusalt pshhh jah...aga hetkel ootab aivari juures siduri ja puksi(de) vahetust...täna ei saanudki rajale, kuna kodus trepp vajab ehitamist ja suht jura on sõita, kui sidur libiseb :P
eks ta ole tõesti nii, et 185 nael vs 265 lamell ja 1050kg vs 1500 kg paneb asja paika lumel, olgu neid hobuseid kui palju tahes kapoti all või noh pagassis :D ...
ahjaa eclipse mainis ja ka paljud teised töömehed on suht kindlad olnud, et läbisõit on õige miski 180k....auto on pea täielikult roosteta....eelmine omanik ka vandus korduvalt, et originaal läbisõit...

Autor:  matrix32 [ 26.02.2007 19:22 ]
Teema pealkiri: 

kle mul üks küsimus, kas tal on vahekast eraldi või on see koos käigukastiga.

Autor:  Snoofi [ 26.02.2007 20:59 ]
Teema pealkiri: 

matrix32 kirjutas:
kle mul üks küsimus, kas tal on vahekast eraldi või on see koos käigukastiga.


Kõik on koos ikka.

Pilt

Autor:  wirx [ 26.02.2007 22:08 ]
Teema pealkiri: 

nii auto liigub jälle..eile sai nii 60km mööda jääd järjest maha uhatud(pausidega) ja kõik toimis kenasti...sidur võtab jõhkralt madalalt...igatahes täna, kui olin peale kanalit jäänud korra foori taha porschega seisma, siis tekkis mul paanika, et kast läks õhtale ja ma rapsisin 2x vist tagumist käikugi sisse, kuna tundus, et käigud enam ei toimi(porschel just hästi kõrgelt võtab sidur) :D

Autor:  wirx [ 11.02.2008 16:16 ]
Teema pealkiri: 

kuna lund pole näha ning auto juba pea aasta seisnud jõude, siis ehk on kellegil teda rohkem vaja
alla 30k pole mõtet pakkuda, sest rehvid, sumps jpm uued vidinad juba maksavad pool sellest 30k-st
mingit otsest vajadust müügil pole, aga narr ka vaadata, kuidas auto seisab ning roostetab(kusjuures roostet väga vähe ja arvatavasti ka läbisõit mingi 150k kanti täiesti õige)
kel rohkem huvi 5292750, ehk on Teil lumega rohkem õnne :P

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/