Mazda 323 89' 4x4 Turbo Wirx

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Mazda 323 89' 4x4 Turbo Wirx

Postitus Postitas wirx »

Et siis mõttes talv, sai selline kulgur soetatud eesmärgiga fun-drive jää/lume rajal...
Autol on (tähtsuse järjekorras):
4 vedu
El lukustatav difri lukk
1100kg tühimass (mõndadel andmetel ka 900kg)
Turbo
103kw(mõndadel andmetel jällegi 110kw...kuigi ma arvan, et seda 103kw pole ka enam pea 20 aasta ju möödunud tehasest väljumisest :P)
Manuaal kast
Veokonks
Roostevaba kere
Hea küljetoega istmed
4 ratast ja esi-tuled ülejäänud ei vääri mainimist
Rahvas räägib, et pidi suht edukalt imprezadele ja evodele isegi konkurentsi pakkuma(väike kaal), kuigi noh arvestades seda, et ma täna esimest korda 4x4 rooli istusin, siis mina seda kindlasti tegema ei hakka nii pea :D
Tahtsin ise küll selle osta, kuid jäin hiljaks :s
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1 viimane pilt on subaru jutu heaks tõestuseks :P
Ehk siis see auto http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Heameelega pigistaks sellest mootorist kw juurde, eriti annab tunda madalatel pööretel sõites(no ok ok ma olen ühe 5.4L vabalhingavaga ka ära hellitatud)...aga samas ei julge ka eriti, kuna räägitakse, et kast pidi nõrk olema...või mis te arvate?


Pilt
Pilt
Pilt
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Abiks sulle selline aadress nagu http://323gtx.co.uk/pn/
Nõrkadeks külgedeks jah sellel masinal vahekast ning alumine rihmaratas mis lihtsalt murdub küljest ära kuid see on väga harv juhus. Vahekasti puhul tuleb kindlasti võtta ja panna sinna uus õli sisse ning teha seda suure koormuse puhul tihedamini kui ette nähtud. On inimesi kes on vahekastist saanud stock jõuga lahti kuid samas on ka üle200hepaseid masinaid mille vahekast on säilinud just tänu heale hooldusele.
Mootori poole pealt otsi ja loe 323gtx foorumit. Peaks abi olema ning usun et saad ilusti hakkama.
IvarR
JP
Postitusi: 22
Liitunud: 25.05.2005 10:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas JP »

kui sa ei kavatse piikidega sõitma hakata siis peaks selle kaalu kohta küll piisavalt jõudu olema, et jäärajal 4wd kaif kätte saada
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

ma ei tea, kas asi tuleb sellest, et ma olen harjunud V12...aga mulle tundub et jõudu võiks nagu rohkem olla....mingi susin tuleb ka sisse kõrgematel pööretel nagu...0-100ni tuli 10 seki kanti (täpselt ei tea, kuna rehv on kõrgem standardist)
et kelle poole pöörduma peaks selle murega, mu BMW parandaja pole turbodega eriti kursis.
Ise kahtlustan et mingid rõhuvoolikud on omadega läbi...
Es-tuning on ka kindlasti koht, kuhu minna saan, aga neil aegadega suht kiire ja ei taha oma tavaautoga tuuningu mehi segada+mazda väärtus on umbes sama nagu töötunnid tulevad sealt 8)
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

nii vahepeal selgus, et katt oli täielikult umbes, see läks vahelt ja palju paremini hakkas kohe liikuma....
täna-homme läheb BOW ka peale, ehk hakkab peale käigu vahetust nati rohkem rõhku hoidma....
küünalde vahetus muutis ka autot erksamaks
suured tänud igatahes kasutajale eclipse, kes hetkel peaks juba uut gislavedi rehvi sisse sõitma :)
aga tundub igatahes, et porsche saaks haledalt lutti lumerajal.....kuna porschel enamus raskusest taga ja esiratastele ei kipu ta ka pidevalt jõudu andma ehk siis Porsche on pigem tagaveoline, mida hea lume puhul on võimalik kurvides gaasiga teele tagasi saada(loe kui pidamist on)
puhur
Postitusi: 17
Liitunud: 25.09.2006 10:07

Postitus Postitas puhur »

Eee sa nagu arvasid, et Porschega saad võistelda märgatavalt kergema autoga, millel tõenäoliselt ka all märgatavalt kitsam rehv?
Lumel/jääl loeb ainult ainult auto kaal ning rehv.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

wirx, kui tahad porschest rääkida siis tee uus teema ;) siin piirduks siiski mazda ehituse ja liikumisega...
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sai ka seda Mazdat veidi kapotialt näpitud :)

Üritab sellele väiksele probleemile jälile saada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

kas siis porkeest pole tõesti oma neliveo sistemist kuskile vastast isegi talvel või :roll:
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

Sai siin jah ühteist vahetatud, samamoodi tõusis ka rõhk 0,9bar'ini suurtemate käikudega sõitmisel. Fuel-cut sai eemaldatud. Samamoodi sai külge ilusti bov ja uued küünlad, mis sõiduelamusi tunduvalt parandasid. Kuna nüüd käigukangi hoovastiku üks puks alt vedas ei saanudki virgo ise asja katsetada. Katil oli võrk laiali ja ummistanud täielikult väljalaske, eelmine omanik oli arvatavasti rõhku peale keeranud, et originaalrõhu välja puhuks, aga ei osanud kati ummistumist näha.
Samamoodi sai autol korda tehtud sadamiljon muud asja, mis legaalsel tänavaautol töötama peaks. :)
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

auto tegi mõnusalt pshhh jah...aga hetkel ootab aivari juures siduri ja puksi(de) vahetust...täna ei saanudki rajale, kuna kodus trepp vajab ehitamist ja suht jura on sõita, kui sidur libiseb :P
eks ta ole tõesti nii, et 185 nael vs 265 lamell ja 1050kg vs 1500 kg paneb asja paika lumel, olgu neid hobuseid kui palju tahes kapoti all või noh pagassis :D ...
ahjaa eclipse mainis ja ka paljud teised töömehed on suht kindlad olnud, et läbisõit on õige miski 180k....auto on pea täielikult roosteta....eelmine omanik ka vandus korduvalt, et originaal läbisõit...
matrix32
Postitusi: 10
Liitunud: 20.02.2007 17:38
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas matrix32 »

kle mul üks küsimus, kas tal on vahekast eraldi või on see koos käigukastiga.
Snoofi
Postitusi: 8
Liitunud: 23.09.2006 18:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Snoofi »

matrix32 kirjutas:kle mul üks küsimus, kas tal on vahekast eraldi või on see koos käigukastiga.
Kõik on koos ikka.

Pilt
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

nii auto liigub jälle..eile sai nii 60km mööda jääd järjest maha uhatud(pausidega) ja kõik toimis kenasti...sidur võtab jõhkralt madalalt...igatahes täna, kui olin peale kanalit jäänud korra foori taha porschega seisma, siis tekkis mul paanika, et kast läks õhtale ja ma rapsisin 2x vist tagumist käikugi sisse, kuna tundus, et käigud enam ei toimi(porschel just hästi kõrgelt võtab sidur) :D
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

kuna lund pole näha ning auto juba pea aasta seisnud jõude, siis ehk on kellegil teda rohkem vaja
alla 30k pole mõtet pakkuda, sest rehvid, sumps jpm uued vidinad juba maksavad pool sellest 30k-st
mingit otsest vajadust müügil pole, aga narr ka vaadata, kuidas auto seisab ning roostetab(kusjuures roostet väga vähe ja arvatavasti ka läbisõit mingi 150k kanti täiesti õige)
kel rohkem huvi 5292750, ehk on Teil lumega rohkem õnne :P
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Vasta