Ford Sierra Rs500 replica 1jz-gte

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Aimarrs
Postitusi: 3
Liitunud: 24.05.2021 18:45

Ford Sierra Rs500 replica 1jz-gte

Postitus Postitas Aimarrs »

Hakkan taastama tänavalegaalset mk1 kupee Sierrat, kuhu läheb mootoriks 1jz-gte (võimsuse prognoos 500hp)

Auto on seisnud 15a. Tehasest tuli 1.8 bensiinmootoriga 66kw.
Sai toodud treileriga Valgast Rakvere.
180425722_372114234097242_3932144794642462473_n.jpg
181279092_5384474021623157_2659273169129216333_n.jpg
180593498_315711649919588_7143831778589186523_n.jpg
Vend eemaldas keredetaile ja sisu.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Gup tuuningst sai tellitud klaasfiibrist cosworthi esistange ja tagaspoiler.
Poolast tellisin klaasfiibrist cosworthi külje-koopa laiendid, esivõre, tagastange, kapoti koos õhuava restidega, esimesed tiivad.
Kunagi hiljem teeb pilte ning räägin kvaliteedist ja sobivusest.

Inglismaalt sain autole korraliku rs rooli
Pilt

Soomest sain mootori
Pilt

Nüüd ongi vaja:
1.leida r154 käigukast ning hakata aretama mootori ja käigukasti kinnitusi.
2.pärast minna keretööde kallale

Kui kellegil on pakkuda recaro klapitavaid istmeid, sierra ketaspiduritega tagasilda, mk1 kupee sisustust nt uksepolstreid vms, siis võib mulle kirjutada.
k0ll
Postitusi: 137
Liitunud: 21.05.2014 0:12

Re: Ford Sierra Rs500 replica 1jz-gte

Postitus Postitas k0ll »

Need r154 kastid olid juba 3 aastat tagasi üle mõistuse kallid kui oma 7M mootorile otsisin. Bmw kastile 2jz koja keevitamine maksab koos kastiga vast 1/10 hinnast.

Ma kardan et neid sierra diffreid ja pooltelgi hakkab ka selle 500hp juures korralikult kuluma. lisaks see sierrade visco lsd on nagu on. tõenäoliselt kui kestvat asja tahta tasuks sinna ka midagi muud mõelda.

Lisaks need 3 ukselise sierra kered ei ole nii haruldased kui inimesed arvavad, kui natukenegi otsida leiab siit või lähiriikidest auto mis on enamuse aja garaazis veetnud alla paari tuhande mis tundub, projekti aluseks jube palju, aga see tundub juba pildilt üsna juust ja pahtlist ehitatud, kahtlaste ratsitud modifikatsioonidega ja tõenäoliselt isegi 2k eest ostetud väga hea kere oleks nii ajalt kui rahalt kui lõpptulemuselt absoluutne võit, sest kogemus näitab, et vahet pole kui hea keevitaja on ja hästi tehtud töö, siis lahti lõikamata tehase originaal on ikka parem.
Aimarrs
Postitusi: 3
Liitunud: 24.05.2021 18:45

Re: Ford Sierra Rs500 replica 1jz-gte

Postitus Postitas Aimarrs »

Vahepeal niipalju muutunud, et ilmselt tulebki BMW kast, gs6-53dz 6käiguline diisli manuaal. Kui kellegi seisab siis võib pakkuda.
Tagasild tuleb ka vähe kangem, ise ka põdenud seda võimekust, kuigi samas cosworthidel millel mootorid tehtud, paistab et kestab. kuna ise esimest korda ehitan siis ei tea kõike. Aga targemate nõust ja ideedest on palju kasu.
Kere on jah selline, et nüüd otsima hakates leiaks parema, tol hetkel pakkumisi polnud ja suht põrsas kotis ost oli :D aga saab asja ehk

Võtsin mootori ja kasti ka maha
Pilt
k0ll
Postitusi: 137
Liitunud: 21.05.2014 0:12

Re: Ford Sierra Rs500 replica 1jz-gte

Postitus Postitas k0ll »

Ära pane diisli kasti kui tänavaauto tuleb. neil on esimene käik üliaeglane ja sisuliselt kasutu. Drifti autol on see poogen kuna esimest nagunii ei kasuta, aga tänavaautol on liiklemine suht tüütu ja pmst on üks käik kadunud lihtsalt. maksa pigem see 100 eurot rohkem ja leia bensuka oma või siis pane juba lihtsalt 5ne zf e39/e36 2.8 küljest. või siis üldse juba tavaline getrag 260, sest neil on ülekanded veits paremad sierra diffrite jaoks. nende zf kastidega oleks sierra kerel hea ülekanne kuskil 3:1 ringis, aga sierra diffrid on pigem 4:1 kandis.
Aimarrs
Postitusi: 3
Liitunud: 24.05.2021 18:45

Re: Ford Sierra Rs500 replica 1jz-gte

Postitus Postitas Aimarrs »

K0ll tänud sulle, et jagad enda tarkust, igakord kirjutad kasuliku infot. Tnx

Pilt

Sain endale väga korraliku uue tooriku. Et hoiab nüüd selle projektiga kõvasti aega kokku. Mõnes üksikus kohas on autol väike pindmine roostetäpp. 1.6l OHC 4käiguline. Aasta 1987. Lisaks on autol eesistmed soojendusega. Plaanis on sõita aegajalt ja samal ajal vaikselt paigaldada:
1.cosworthi bodykit/värvitööd teha
2.coiloverid ja uued sillaosad
3.tagasild ketaspiduritega ja lsd
4.veljed 17-18" (compomotive 1882)
Kui kere valmis, siis vaikselt mootori vahetuseks asju koguma nt kollektori, juhtaju,käigukasti,sidurit,turbot,radikaalid jne... ja ehk nii saab ühel päeval sinna peale tõsta jz

Kellegil sierra coilidega on kogemusi, mis head on?


Kui kellegil peaks huvi olema algse kere vastu, ss on saadaval, mootor ja käigukast on eemaldatud, veerev kere põhimõtteliselt, tööd kerega on vaja palju teha.
Vasta