Viisakas oleks midagi kirjutada ka, vähemalt kord aastas. Vanad bemmid on ägedad aga juhitavus ikka väga halb, nii tekkiski hulljulge otsus esisild natukene parema vastu vahetada. Pildi pealt kõik ilus ja tore aga reaalsuses ikka paras tsirkus ja kohati lausa tekib tunne, et miks või kellele ma seda teen aga noh ju siis on vaja. Lõpuks ta alla sain ikkagi, sillastend ütles ka et nagu on vist isegi sirgelt all. Kui nüüd küsida kas on parem…on ikka kui sõita nii nagu ei oleks homset kui lihtsalt veered linnas, siis sama halb nagu üks vana BMW ikka millel on natukene liiga raske sidur ja natukene liiga jäik vedrustus.
Suurt midagi peale esisilla eelmine talv ei jõudnud tehagi kui siis üritasin jahutust parandada radikate liigutamise näol ja ühe uue ventila paigaldamisega mis tõestas mulle kiiresti seda et olgu nii vägevad kirjad ventikaga kaasas kui tahes aga kui asi näeb juba mannetu välja siis ära raiska raha ja aega, isegi kui tootja on kuulus firma nagu Spal .
Suve tippsündmus selle autoga oli minu jaoks Gasoline Capybara. Esimest korda proovisin sõita päris kiirendus rattaga , rehvid küll parajalt kulunud ja puuduv launch control aga sellegi poolest oli super äge.
Nüüd see talv soovin mootoriga veidi tegeleda, failsafe lisada ja ehk saab paremini käima ka, kuna oli suvel korduvalt kütuse süütamisega probleeme siis kuulaks teie soovitusi süüteküünalde osas kuna need koos juhtmetega veel suht originaali lähedased. Coil pack on korralik bosch,i toode.
|