TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
BMW E12 73a. http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=18582 |
1. leht 2-st |
Autor: | Corrado [ 28.04.2021 14:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Päris kena näeb välja teine, ning tundes liigagi hästi meie maanteeametit, siis puhtalt uudishimust tahaks täitsa teada kuidas see arvelevõtmine läheb sellise kapotialusega |
Autor: | Kaupo_K [ 28.04.2021 20:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
No eks näis, loodan et läheb hästi kuna tegemist ikkagi originaal turbo mootoriga ja ümberehituste kohta terve kausta täis pabereid, paar pisiasja on muidugi mida peaks tegema. Screamer summutisse ja vb karteri tuulutus nö resirculationi tegema. |
Autor: | Corrado [ 29.04.2021 8:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Kaupo_K kirjutas: No eks näis, loodan et läheb hästi kuna tegemist ikkagi originaal turbo mootoriga ja ümberehituste kohta terve kausta täis pabereid, paar pisiasja on muidugi mida peaks tegema. Screamer summutisse ja vb karteri tuulutus nö resirculationi tegema. Aah õigus muidugi, neil ju orig turbomootorid olid ka olemas. Siis ilmselt pole häda midagi |
Autor: | mis-w2rk-on [ 02.05.2021 15:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Corrado kirjutas: Aah õigus muidugi, neil ju orig turbomootorid olid ka olemas. Siis ilmselt pole häda midagi Kui täpne olla, siis m103 motot paigutati e23 745 peale, e12 sellega ei tulnud tehasest, aga see pisidetail lihtsalt, põhiline ikkagi see, et bmw on tootnud m30 arhidektuuril põhineva turbomootori |
Autor: | Kaupo_K [ 05.05.2021 22:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Jah, täitsa õigus sul m103 ei toodetud e12 kerele. Aga kuna kaalud ja kõik muu klapib siis suuri probleeme ei esinenud ja juba homsest on autol täitsa eesti numbrid küljes. |
Autor: | hents99 [ 15.05.2021 11:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Tühikäigumootor ei “ravi” jõnksutamist, see on mingi muu kala...ilmselt segu lahja või tabelis mingid “cellid” puudu/valed/liiga suured vahed või sootuks madala koormuse osa puudumine. Kui juba “vale” kütusega sõidetakse (bensuga ju kohe detob :lol ), siis teinekord ongi ainult ülerõhu ala (100kPa+) tihedamalt kaetud kui see osa (madal koormus), mida enim kasutatakse. Tühikäigumootor peaks ikka külma mootoriga lisaõhku andma. |
Autor: | Kaupo_K [ 15.05.2021 20:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Selge, eks kui bensu peale seadistamiseks läheb siis pean mõne targema mehe juurest nagunii läbi minema ja cruisi ala siluma rohkem kui tavaliselt, driftika puhul ei pidanud seda väga vajalikuks. Ideaalis tahaks flexfueli peale teha kuid see suvi ilmselt pole aega väga tegeleda selle autoga nii põhjalikult. |
Autor: | hents99 [ 15.05.2021 22:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Kõigepealt tavabensuga maksimumini ja kui puudu peaks jääma(euro premium mootoritel 120-150hp Silindri kohta ei tohiks kaugeltki veel detoneerida), siis igast ekstreemsed kütused, mis pole pikaeluealistele mootoritele mõeldud. |
Autor: | Kaupo_K [ 24.05.2021 16:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Etanooli mõte oleks pigem see et temperatuure hoida paremini kontrolliall suurel koormusel rajapäev/kirendusvõistlused. M30 on oma loomult üsna kehva pea jahutusega kus 6. silindri temp. tahab oluliselt kiiremini tõusta. Muidugi eraldi egt.d aitaks ka... |
Autor: | Kaupo_K [ 27.06.2021 17:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Elu esimene otsesõidu kogemus ka käes. Oli äärmiselt tore kogemus ja meeldivad inimesed. Kahju muidugi ,et ajavõtusüsteem vist jebis aegajalt või oli häda EDRAlive lehes et kõiki sõite ei näinud. Parim kirja läinud sõit oli siis 13.0 @ 189km/h ja 60ft oli 2,6. Mis siis annab aimu et lahtine differ ja triangle rehv ei ole just parim kombinatsioon. Korra isegi õnnestus mõlemad rattad soojaks lasta aga ega ta õige asi polnud. Päev enne Avalaksu õnnestus käigukast ära lõhkuda, õnneks neid vanu g260 kaste veel vedeleb siin seal. Paraku küll 2. käigu sünkro ei toimetanud ja pidin jõuga käiku sisse taguma kui kähku tahtsin vahetada, siiski oma eesmärgi ta täitis ja sai nädalavahetus mööda ilma katkiste juppideta. |
Autor: | murjam [ 30.07.2021 2:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Kaupo_K kirjutas: " this program is not suitable for US Windows" Eeldan/loodan, et oled toimima saanud, aga sellisel juhul tuleb Windowsi regiooniks panna Poola, et toimiks |
Autor: | Kaupo_K [ 05.10.2021 17:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
murjam kirjutas: Kaupo_K kirjutas: " this program is not suitable for US Windows" Eeldan/loodan, et oled toimima saanud, aga sellisel juhul tuleb Windowsi regiooniks panna Poola, et toimiks Jup sain toimima, kusagilt nurgatagustest seadetest pidin muutma suvalise EU riigi peale. Talve jooksul plaanis teha mootori juures kerged modifikatsioonid, olemas on: ppf m7 nukk mis on 300°/300° avanemisega ja 11,2mm tõusu lisaks tugevad nookurid ja tugevad vedrud. Nüüd pakuti päris mõistliku hinnaga S38 ITB komplekti ja ei suuda otsustada kas tasub ka selline ost ära. Rääkisin ühe tuttava rootslasega ja tema oma kogemuste põhjal ütles et kui turbo mootor siis muud kasu pole kui et lisa probleemid seadistamisega ja lihtsalt ilus asi, võibolla ka veidi parem response gaasipedaalile. On kellelgi veel kogemusi ITB, de kohapealt? |
Autor: | Mihkel [ 12.10.2021 9:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E12 73a. |
Kaupo_K kirjutas: Nüüd pakuti päris mõistliku hinnaga S38 ITB komplekti ja ei suuda otsustada kas tasub ka selline ost ära. Rääkisin ühe tuttava rootslasega ja tema oma kogemuste põhjal ütles et kui turbo mootor siis muud kasu pole kui et lisa probleemid seadistamisega ja lihtsalt ilus asi, võibolla ka veidi parem response gaasipedaalile. On kellelgi veel kogemusi ITB, de kohapealt? Täitsa adekvaatset juttu räägib Rootslane, lisa sinna see sama nukk ka juurde ja siis on juba palju õnne. Kõike on võimalik seadistada aga see ajakulu versus kasutegur ei ole minu silmis aega ja raha väärt. Olen ühte sellist kompotti pidanud seadistama (Alpha-N + boost) ja mingit kasutegurit sealt arvestades light-load seadistamise lisatööga (vaakumit pole) ei täheldanud. Ehk siis minu isiklik seisukoht on, et ostad endale probleeme lihtsalt juurde nende ITB-dega. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |