Houlisit , pole ammu midagi kirjutanud.
pikkjutt lühidalt siis terve talv sai juppe kogutud ja-tehtud ning enamvähem kevadel ta koos oligi jälle.
VL kollektori üritasin teha nii hästi kui sain ja kui arvestada et 1,3 bar ülerõhu juures oli backpressure 1,1bar siis vist õnnestus hästi sellega.
Kõik komponendid lasin ka ära tasakaalustada Tallinnas GTXis millega läksin alt veidi omast lollusest ja ei seletanud härrale täpselt mis pöördevahemikus see masin tööle hakkab. Siis saingi teada et kui väntvõll on 8000 rpmi peale tasakaalustatud siis 2-3K juures ei ole just kõikge tervislikum olla sellel mootoril. Aga kui vigu ei tee siis ka ei õpi
Võtsin mõned päevad pärast seadistamist mootori maha, kuna mootorst kostev müra ja kerre kanduv vibra oli päris ebameeldiv ning ei tahtnud asja ära lõhkuda. Piisas väntvõlli vahetusest ning peale seda olen saanud üsna rahulikult suve mööda saata.
Ilunumbreid täpselt ei mäleta aga 400kw ja 700nm kandis need olid 1.3bar rõhuga. Arvestades seda et õues oli too päev 31-32kraadi sooja ja IC täielik kusi ( nüüd parandatud ) mis lasi IAT ühe tõmbega 40 kraadi pealt 80 kraadi peale siis olin rahul.
Kuna ilm oli paha , ettevalmistus veel halvem ning pihustid ka üpris otsas siis ei olnud isugi enam rohkem suruda.
Nüüd kui kõik bugid eemaldatud siis võiks ju rõhu sinna 1,7-1,8 bar kanti tõsta nagu algul oli plaanis aga seda võibolla pigem uuesti kevadel kui suurem kütuseliin ja pihustid ja natukene rohkem fail safe võimekust nagu deto andur.
mõned pildid siis mootori kokkupanekust ja kolde valmistamisest.
Sain longerokasti eest paari selliseid rehve , oli plaan proovida ka see aasta aga väntvõlli vahetus tuli ette ja teised kiirenud üritused ei mahtunud endal ajakavasse enam.
vana hx40w vs ilus läikiv S366 mille varsti koleda spreivärviga mustaks värvisin
2 kuu jooksul teist korda valmis aiste vahele sukelduma.
Talveks uued plaanid ka olemas aga eks jõuan neist hiljem rääkida.