Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 0:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E12 73a.
PostitusPostitatud: 14.10.2021 13:28 
Eemal

Liitunud: 26.04.2019 12:03
Postitusi: 22
Selge siis tasub kogenumate nõu kuulata ja pigem pöörata tähelepanu sellele et õhk pääseks põlemiskambrisse ja sealt välja, mis on m30 puhul suurem mure kui sisselaske kollektor.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E12 73a.
PostitusPostitatud: 04.02.2022 0:53 
Eemal

Liitunud: 26.04.2019 12:03
Postitusi: 22
Auto lumealt välja kaevatud ja käes aeg ettevalmistusteks uueks aastaks. Kui mootor maas ja avatud siis selgus et oli väga viimane aeg lahti võtta.
Pilt
Pilt
...ja sellised on kõik 6 hülssi ja kepsu...vähemalt ühtlaselt kulunud. :) Ajan kõik selle õlipumba süüks kuna oli suuri probleeme õlirõhuga.

Pilt

Pilt
Ka sidurikorv vähe kulunud.
Pilt
Uus käigukasti kandidaat, vana g260 kõrval näeb üsna uhke välja.

Pilt
Võtsin doonor kaanest vajalikud jupid ka välja
Hd nookurid, topelt klapivedrud ja Enem 7m nukk, loodan et suudan nende potensiaali ära ka kasutada.

Pilt

Kuna ilmnes suht palju lisatöid siis järgmine plaan on mootor 92,5mm peale puurida, sest et kolvid on juba nii kui nii nahkas ja ilmselt hülsidki toleransist väljas (huvipärast mõõdan üle)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E12 73a.
PostitusPostitatud: 06.10.2022 1:00 
Eemal

Liitunud: 26.04.2019 12:03
Postitusi: 22
Houlisit , pole ammu midagi kirjutanud.
pikkjutt lühidalt siis terve talv sai juppe kogutud ja-tehtud ning enamvähem kevadel ta koos oligi jälle.
VL kollektori üritasin teha nii hästi kui sain ja kui arvestada et 1,3 bar ülerõhu juures oli backpressure 1,1bar siis vist õnnestus hästi sellega.
Kõik komponendid lasin ka ära tasakaalustada Tallinnas GTXis millega läksin alt veidi omast lollusest ja ei seletanud härrale täpselt mis pöördevahemikus see masin tööle hakkab. Siis saingi teada et kui väntvõll on 8000 rpmi peale tasakaalustatud siis 2-3K juures ei ole just kõikge tervislikum olla sellel mootoril. Aga kui vigu ei tee siis ka ei õpi :-D
Võtsin mõned päevad pärast seadistamist mootori maha, kuna mootorst kostev müra ja kerre kanduv vibra oli päris ebameeldiv ning ei tahtnud asja ära lõhkuda. Piisas väntvõlli vahetusest ning peale seda olen saanud üsna rahulikult suve mööda saata.

Ilunumbreid täpselt ei mäleta aga 400kw ja 700nm kandis need olid 1.3bar rõhuga. Arvestades seda et õues oli too päev 31-32kraadi sooja ja IC täielik kusi ( nüüd parandatud ) mis lasi IAT ühe tõmbega 40 kraadi pealt 80 kraadi peale siis olin rahul.
Kuna ilm oli paha , ettevalmistus veel halvem ning pihustid ka üpris otsas siis ei olnud isugi enam rohkem suruda.
Nüüd kui kõik bugid eemaldatud siis võiks ju rõhu sinna 1,7-1,8 bar kanti tõsta nagu algul oli plaanis aga seda võibolla pigem uuesti kevadel kui suurem kütuseliin ja pihustid ja natukene rohkem fail safe võimekust nagu deto andur.

mõned pildid siis mootori kokkupanekust ja kolde valmistamisest.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Sain longerokasti eest paari selliseid rehve , oli plaan proovida ka see aasta aga väntvõlli vahetus tuli ette ja teised kiirenud üritused ei mahtunud endal ajakavasse enam.
Pilt

vana hx40w vs ilus läikiv S366 mille varsti koleda spreivärviga mustaks värvisin :-D
Pilt

2 kuu jooksul teist korda valmis aiste vahele sukelduma.
Pilt
Pilt

Talveks uued plaanid ka olemas aga eks jõuan neist hiljem rääkida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E12 73a.
PostitusPostitatud: 29.11.2023 22:11 
Eemal

Liitunud: 26.04.2019 12:03
Postitusi: 22
Viisakas oleks midagi kirjutada ka, vähemalt kord aastas.
Vanad bemmid on ägedad aga juhitavus ikka väga halb, nii tekkiski hulljulge otsus esisild natukene parema vastu vahetada. Pildi pealt kõik ilus ja tore aga reaalsuses ikka paras tsirkus ja kohati lausa tekib tunne, et miks või kellele ma seda teen aga noh ju siis on vaja. Lõpuks ta alla sain ikkagi, sillastend ütles ka et nagu on vist isegi sirgelt all.
Kui nüüd küsida kas on parem…on ikka kui sõita nii nagu ei oleks homset kui lihtsalt veered linnas, siis sama halb nagu üks vana BMW ikka millel on natukene liiga raske sidur ja natukene liiga jäik vedrustus.

Pilt
Pilt
Pilt


Suurt midagi peale esisilla eelmine talv ei jõudnud tehagi kui siis üritasin jahutust parandada radikate liigutamise näol ja ühe uue ventila paigaldamisega mis tõestas mulle kiiresti seda et olgu nii vägevad kirjad ventikaga kaasas kui tahes aga kui asi näeb juba mannetu välja siis ära raiska raha ja aega, isegi kui tootja on kuulus firma nagu Spal .

Pilt
Pilt



Suve tippsündmus selle autoga oli minu jaoks Gasoline Capybara. Esimest korda proovisin sõita päris kiirendus rattaga , rehvid küll parajalt kulunud ja puuduv launch control aga sellegi poolest oli super äge.
Pilt

Nüüd see talv soovin mootoriga veidi tegeleda, failsafe lisada ja ehk saab paremini käima ka, kuna oli suvel korduvalt kütuse süütamisega probleeme siis kuulaks teie soovitusi süüteküünalde osas kuna need koos juhtmetega veel suht originaali lähedased. Coil pack on korralik bosch,i toode.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11