TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1832
18. leht 18-st

Autor:  Jaan [ 03.02.2010 16:16 ]
Teema pealkiri: 

Eks siit on selline 1000. hepane "tänavasõidu" auto tulemas mis lõpuks treilal võistlusele ja tagasi sõidab. :) Ei oleks mitte üldse esimene kord nagu elu on näidanud. Lihtsalt pappi ja aega kulub rohkem kui mitu korda ringi ehitada ja endale illusioone luua, et sellega saabki igapäevaselt tööl käia. Töö ja jupid on muidugi majesteetlikud 8)

Autor:  s3nder [ 03.02.2010 17:33 ]
Teema pealkiri: 

arne13 kirjutas:
s3nder kirjutas:
palju wiseco kolvid HP-si kannatavad?


Arvutuslikult siis 250HP kolvi kohta, seega kokku 1500HP


kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :D
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
SFT

Autor:  RICE BURNER [ 03.02.2010 17:46 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :D
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es


See kiri ei näita midagi, sest see pigem müüginipp.
Aga oma autole sai tellitud ka custom mõõdus wiseco kolvid ja keraamika lisamine sinna maksnuks nii palju, et polnud mõtet.
Mis vastupidamisse puutub, siis oleme wiseco kolbe pikalt kasutanud ja tellisin jällegi uuesti ja plaanime 200hp kolvile vähemalt pähe lasta.
PS. enamus kordadel purunevad detailid ikkagi muul põhjusel, kui nõrkusest.

Autor:  Astrona [ 03.02.2010 17:49 ]
Teema pealkiri: 

s3nder kirjutas:
arne13 kirjutas:
s3nder kirjutas:
palju wiseco kolvid HP-si kannatavad?


Arvutuslikult siis 250HP kolvi kohta, seega kokku 1500HP


kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :D
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
SFT
Vaevalt et see arvutuslikult nii on. Lihtsalt räägitakse... ja on tõestatud, et 250hj ideaal juhul ei tapa kiirelt. Endal õnnestus <100hj'ga jagu saada. Kusjuures, vanematel ongi mingi 10-20% rohkem materiali ja pole seda keraamikat küljel.

Tänavaauto ja tänavalegaalne auto on 2 suht erinevat asja. Ja ma ei näe probleemi 3L mootoriga tänaval liiklemiseks. Kui boost controllerit ei viitsi näppida, aga tahad põhja gaasi sõita, siis vahetad lihtsalt 2500RPM pealt käiku ja põhimõtteliselt Type'r'id kütavad mööda :) 2000hj tänavamasinatel on aga juba tühikäik nii kole, et enne käivitamist tuleks ümbruskonnaga läbirääkimisi pidada.

Autor:  s3nder [ 03.02.2010 17:52 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
s3nder kirjutas:
arne13 kirjutas:
s3nder kirjutas:
palju wiseco kolvid HP-si kannatavad?


Arvutuslikult siis 250HP kolvi kohta, seega kokku 1500HP


kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :D
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
SFT
Vaevalt et see arvutuslikult nii on. Lihtsalt räägitakse... ja on tõestatud, et 250hj ideaal juhul ei tapa kiirelt. Endal õnnestus <100hj'ga jagu saada. Kusjuures, vanematel ongi mingi 10-20% rohkem materiali ja pole seda keraamikat küljel.

Tänavaauto ja tänavalegaalne auto on 2 suht erinevat asja. Ja ma ei näe probleemi 3L mootoriga tänaval liiklemiseks. Kui boost controllerit ei viitsi näppida, aga tahad põhja gaasi sõita, siis vahetad lihtsalt 2500RPM pealt käiku ja põhimõtteliselt Type'r'id kütavad mööda :) 2000hj tänavamasinatel on aga juba tühikäik nii kole, et enne käivitamist tuleks ümbruskonnaga läbirääkimisi pidada.


astrona: mis süü tõttu sul need kolvid niikiirelt katki läksid?

Autor:  Astrona [ 03.02.2010 17:58 ]
Teema pealkiri: 

s3nder kirjutas:
astrona: mis süü tõttu sul need kolvid niikiirelt katki läksid?
See on juba täielik OffTopic. Aga ega 350+hj 1.8T tahab vägha täpset juhtimist, ja 20sek täisgaasiga sõitu oli juba piisav, et näiteks väikse lõtkuga CAS anduri valesignaali tõttu süüde kord liiga hiline, kord varane. Kunagi ei tea täpselt. Ideaalse juhtimisega käivad stock kolvid isegi rohkem.

Autor:  s3nder [ 03.02.2010 18:01 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
s3nder kirjutas:
astrona: mis süü tõttu sul need kolvid niikiirelt katki läksid?
See on juba täielik OffTopic. Aga ega 350+hj 1.8T tahab vägha täpset juhtimist, ja 20sek täisgaasiga sõitu oli juba piisav, et näiteks väikse lõtkuga CAS anduri valesignaali tõttu süüde kord liiga hiline, kord varane. Kunagi ei tea täpselt. Ideaalse juhtimisega käivad stock kolvid isegi rohkem.


ok aitab nyyd offtopicust :D

Arnele ei muud kui edu autoga ;)

Autor:  arne13 [ 03.03.2011 11:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

.

Autor:  Jaan [ 03.03.2011 11:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

arne13 kirjutas:
.

nuh?

Autor:  arne13 [ 04.03.2011 2:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

Sorry selle punkti eest eelmises postis...
Kuna kas projekti käib hetkel üle jõu ja ule selle tagumise otsa asju teha ei taha,siis auto läheb hetkeseisuga varuosadena müüki.
Mootor koos pudinatega läks VKMi ja käigukastile koos lisavidinatega ka tahtja olemas.
Kellel millegi vastu huvi on siis täpsemat infi saate VKM Motorsist

Autor:  vlzman [ 04.03.2011 13:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

arne13 kirjutas:
Sorry selle punkti eest eelmises postis...
Kuna kas projekti käib hetkel üle jõu ja ule selle tagumise otsa asju teha ei taha,siis auto läheb hetkeseisuga varuosadena müüki.
Mootor koos pudinatega läks VKMi ja käigukastile koos lisavidinatega ka tahtja olemas.
Kellel millegi vastu huvi on siis täpsemat infi saate VKM Motorsist


Ära jama nüüd...üks tagaveoline aparaat peaks ka ikka peres olema ;)

Autor:  Jaan [ 04.03.2011 19:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

Eks siis tuleb Fiatiga tagurpidi sõitma hakata.
Kõlab karmilt, aga Arne 300zx-ist aeglasemad turboklubiliste autod liikusid tänu sellele lükkele 1-e koha võrra kõige kiiremale pillile jälle lähemale :)

Autor:  Astrona [ 05.03.2011 16:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

Jaan kirjutas:
Eks siis tuleb Fiatiga tagurpidi sõitma hakata.
Kõlab karmilt, aga Arne 300zx-ist aeglasemad turboklubiliste autod liikusid tänu sellele lükkele 1-e koha võrra kõige kiiremale pillile jälle lähemale :)

Ega neid aeglasemaid palju polnud :lol: Aga loodame, et Fiat saab selle võrra kiirem. Parem üks 10s kui kaks 12s masinat.

Autor:  arne13 [ 22.03.2011 10:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

Auto ja jupid müüdud. Võib teema lukku panna 8)

18. leht 18-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/