TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1832
16. leht 18-st

Autor:  Astrona [ 27.11.2009 16:17 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Sai ju ikkagi progeaju peale pandud, kohapeal käima saadud, järelikult on seades ja hea küll.

Inimesed ei taha jah üldiselt aru saada, et chip-il ja chip-il on vahe sees.
Ja seda kah, et isegi kui sul on THE CHIP, siis baasnurka kontrollimata, hammasrihma vahetamata, CAS andurit kontrollimata jne Ei tasuks kah pähe lajatada, kui just detoklapid kõrvas, tead mida kuulad ja siis kah racing kütus ja mis põhiline - üle 200m ei pressi :)

Kusjuures, vaatasin kah seda müügikuulutust kunagi huviga ja millegi pärast teadmisega, et seal on Viljari mingi 2007a vms tehnika peal, et noh 600-800hj jaoks poleks vaja eriti ümber ehitada, aga tuleb välja, et CA, mis ostsin, oli hoopis kõvema sisuga.
Kaldun nüüd arvama, et naiste saunajutt ongi tõsi, et Peep oli selle oma praktiliselt stock ZX'iga maanteel ära own'inud :)

Autor:  OKS [ 27.11.2009 20:40 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
Mihkel kirjutas:

Kaldun nüüd arvama, et naiste saunajutt ongi tõsi, et Peep oli selle oma praktiliselt stock ZX'iga maanteel ära own'inud :)


Sel hetkel oli sel autol 0,6bari rõhku ja väga rikas segu seega imestada pole midagi.

Autor:  booster [ 28.11.2009 15:59 ]
Teema pealkiri: 

noh päris killimist seal ei olnud väidetavalt oli oranzil 4 käik ja minul oli kolmas, oranz hakkas vajutama huvi pärast vajutasin ka ,mõtlesin vaadata kuidas ees minema paneb aga jäime suht kõrvuti. minul oli śel hetkel kerge boosti leke,mis hiljem kõrvaldades tunduvalt jõudu tagasi andis.

Autor:  Kuuno [ 28.11.2009 21:40 ]
Teema pealkiri: 

keegi võiks arne kõrvale iga võistlus seista ja öelda mida tohib teha ja mida mitte :) Nii ei saa ju masinaid laiali lasta...

Autor:  635Driver [ 28.11.2009 21:56 ]
Teema pealkiri:  nnhe

Ütleme nii ,et Arne sai suht valutu õppetunni kuna asjad oli plaanis nii ehk naa vahetada aga kas just järgmiseks kevadeks see plaanis oli.
Nüüd sai vähemalt targemaks. 1ks mees kes auto müüs oli hea jutuga ja müügimees 2ks enam ei hakka tulevikus pressima kui seadet õiget ei ole.
Samamoodi sain ka kunagi mina omad vitsad kätte kui ostsin 635 millel väidetavalt vaja vahetada kaanetihend vms ja kihutab jälle.Asi lõppes uue plokiga,kolvidega,kaalikaga,,tihendiga,poltidega,saaltega juht,estikuga jne. :-D

Autor:  silvwer [ 28.11.2009 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: nnhe

635Driver kirjutas:
Samamoodi sain ka kunagi mina omad vitsad kätte kui ostsin 635 millel väidetavalt vaja vahetada kaanetihend vms ja kihutab jälle.Asi lõppes uue plokiga,kolvidega,kaalikaga,,tihendiga,poltidega jne.
Sry for O.T. No kui need wabariigi "BMW isad",kes sinu liikuriga seotud on,teeksid asju nii nagu päriselt/tavaliselt tehakse,siis oleks neil usutavasti palju suuremad saavutused. Muidugi mitte juhul,kui antud masin just fabritseeritud polnud pe.sse minema.

(IMO kõik viitas sellele)

Autor:  635Driver [ 28.11.2009 22:13 ]
Teema pealkiri:  fer

Ma olen seda auto per....e minemise aurale juba mõelnud. :-D :-D .Aga kõik saab korda ja kevadel võib juba liikumas näha.Aga jätame selle Arne teemas :p

Autor:  arne13 [ 28.11.2009 22:38 ]
Teema pealkiri: 

Kuuno kirjutas:
keegi võiks arne kõrvale iga võistlus seista ja öelda mida tohib teha ja mida mitte :) Nii ei saa ju masinaid laiali lasta...


Mina seekord autojuhti nii väga ei süüdistaks! Sai nii mõnigi asi ette nähtud ja üritatud ära hoida!
Üks turbovõll tundus juba ostes vähe kõverana. Nimelt ei tahtnud auto madalatel pööretel üldse normaalselt käia-puterdas kui segane ja pidi pidevalt gaasiga mängima, et üldse sõita saaks. Tagant oli ka sinine vine väljas.
Kolvidel on lihtsalt tahmakiht ja deto jäljed peal, kuid on veel kasutatavad- aga mitte sellise jõu juures, mis mul on plaanis sinna rakendada!

Arvan, et pole esimene ja viimane, kes masinaid nii laiali laseb. Ja hakkan ka edaspidi laiali laskma, kui vaja! See motosport ju. Kui jalgrattaga sõitma õppisid, siis sa ka kordagi ei kukkunud?? Ja kui kukkusin, siis ei sõitnud enam - et kukkumist vältida??


Aha jaaa PS! Peale auto seadistamist mitte panna dragi rehve alla- küttesegu läheb paigast ära :lol: Minu uus nädala tarkus :lol:

Autor:  IvarR [ 29.11.2009 17:05 ]
Teema pealkiri: 

arne13 kirjutas:
Aha jaaa PS! Peale auto seadistamist mitte panna dragi rehve alla- küttesegu läheb paigast ära :lol: Minu uus nädala tarkus :lol:


Kust too pärineb?

Autor:  arne13 [ 01.12.2009 1:03 ]
Teema pealkiri: 

IvarR kirjutas:
arne13 kirjutas:
Aha jaaa PS! Peale auto seadistamist mitte panna dragi rehve alla- küttesegu läheb paigast ära :lol: Minu uus nädala tarkus :lol:


Kust too pärineb?


Targematelt meestelt ikka! Oma kaalikas sellist asja välja ei jahvataks :)

Autor:  Mihkel [ 01.12.2009 1:19 ]
Teema pealkiri: 

Ainuke loogiline seletus oleks sellele siis, kui mitte drag-i rehvidega lihtsalt pidamist polnud.
Siis ei ole ka mingit load-i mille järgi küttesegu seadistada eelnevalt.

Aga tegelik probleem oli vist selles, et reaalselt polnud seal keegi mingit fine tuningut üldse teinud.

Autor:  Astrona [ 01.12.2009 19:53 ]
Teema pealkiri: 

arne13 kirjutas:
IvarR kirjutas:
arne13 kirjutas:
Aha jaaa PS! Peale auto seadistamist mitte panna dragi rehve alla- küttesegu läheb paigast ära :lol: Minu uus nädala tarkus :lol:
Kust too pärineb?
Targematelt meestelt ikka! Oma kaalikas sellist asja välja ei jahvataks :)
Kui auto on seadistatud, siis on tal kõik load'id seadistatud. Ilma düno pidurita seda ei saa.
Kas point on selles, et kiirenduse all läks segu lahjaks? Kas said siis lõpuks nii pidama (ma tartus ei käinud), et siis 1. ja 2.'ga klõbisema?
Kas need deto-jäljed ei võinud sinna tekkida juba enne seadistamist?

Autor:  arne13 [ 01.12.2009 20:16 ]
Teema pealkiri: 

Asi selles oligi, et autot poldud selle tehnikaga dynotatud ega seadistatud! Kuigi müügikuulutuses (kui auto ostsin) väideti, et on! Ja hiljem kui teavitasin endist omanikku , et turbo läks laiali ja 3 kolvil väiksed jäljed peal, siis sain peatäie sõimata- et krdi loll - auto ju seadistatud tänavarehviga! Et ma panin Dragi rehvid alla ja koormused teised ja küttesegu läheb nii paigast ära!

Ma saaks aru, kui oleksin tagantjärgi mingit autohinda selle jutuga kaubelnud vms, et siis ajaks vana omanik sellist juttu, et hinda mitte alla lasta! Kuid tegu oli lihtsa kursis hoidmisega ja siis saad ka veel sõimata, et kuradi idioot mida sa teed!
Muidugi jah tõstsime vähekese enne võistlusi turborõhku (1,36 bar) ja tõstsime ka kütterõhku ! Kasutasime reising kütust, et asi oleks võimalikult safe! Juba esimese burnoutiga viskas sumpsist suitsu välja ja auto ei käinud korralikult. Vahetasime küünlad ja tegime kiire tehnilise kontrolli kuid midagi ärritavat me esmasel kontrollil ei avastanud!

Aga jah. Vahet pole. Igaüks võib arvata mida tahab. Hetkel me enam ei tegele autoremondiga vaid juba ``uue auto`` ehitamisega!

Autor:  cthen [ 01.12.2009 20:32 ]
Teema pealkiri: 

Mida sa uue auto ehitamise all silmas pead? :roll:

Autor:  arne13 [ 01.12.2009 20:39 ]
Teema pealkiri: 

cthen kirjutas:
Mida sa uue auto ehitamise all silmas pead? :roll:


Et kõik asjad saavad uued jupid ja uuesti tehtud. Mootor, vedrustus , juhtaju jne. Põhimõtteliselt jääb ainult vana kere ja mõned üksikud jupid. Kokku saabki - peaaegu uus auto :lol:

16. leht 18-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/