TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=18047
1. leht 1-st

Autor:  David [ 30.10.2019 19:57 ]
Teema pealkiri:  Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

Spec list hetkeseisuga:

-1.8T, ADR plokk, ADR plokikaas.
-Kolvid JE Pistons 81.5 9.25:1, kepsud FCP X-Beam
-ARP plokikaane tikud
-Klapivedrud ja taldrikud FCP Engineering
-Vl klapid Supertech AEVI-1103S STD
-SL klapid Supertech AIVN-1103S STD
-Turbobandit TB60-03 Billet
-Precision WG PW46
-Väljalaske kollektor T3 twin scroll by Mooseworks
-Bosch EV14 2200cc @ 3Bar
-ADR nukad (lihvitud - suurem lift & duration)
-VEMS v3.3 (fw 1.2.43) + VEMS Round EAW-52
-2x LSU 4.2 + EGT
-01E CET
-Tenaci 4-labaga ketas + SRE sidurikorv 3B, 240mm Audi 80 2.0 hooratas
-Kardaan ja differ S4 B5
-AEM 50-1009 400lph
-Billet väntvõlli rihmaratas
....


Veidi pildimaterjali:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  jeff01 [ 30.10.2019 20:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8T Quattro

See turps vist suht laisk sellel mootoril? Eks oleneb muidgi kuidas boosti juhitud ja milline kolle aga enne 4400 suurt midagi vist ei toimu ja käiguvahetusel mitte ära kukkumiseks peab basarõhk üle 2 bari olema :roll: Stock kepsud painutas 2,2bariga ära aga tänaval kuidagi nauditav just polnud...

Autor:  David [ 30.10.2019 20:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8T Quattro

jeff01 kirjutas:
See turps vist suht laisk sellel mootoril? Eks oleneb muidgi kuidas boosti juhitud ja milline kolle aga enne 4400 suurt midagi vist ei toimu ja käiguvahetusel mitte ära kukkumiseks peab basarõhk üle 2 bari olema :roll: Stock kepsud painutas 2,2bariga ära aga tänaval kuidagi nauditav just polnud...


4000 juures tuli järgi (safe seadega ning Mati Põllu vana vl kollektoriga, mis oli omadega läbi). Kuumakoda on sellel väiksem sellest ,mida te seadistasite (TB60-03). Ainus miinus, et single scroll. Eks näeb kuidas töötab.

Autor:  Tiit [ 31.10.2019 14:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

Lahe projekt!
Mis klassi plaanis sõita 2020 hooajal?

Autor:  David [ 31.10.2019 18:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

Tiit kirjutas:
Lahe projekt!
Mis klassi plaanis sõita 2020 hooajal?


Esialgu plaanis street B, aga enne võistlusi veel selgub.

Autor:  David [ 29.03.2020 0:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

Tere

Alustan siis sellest, et ostsin selle auto mootoririkkega. Vaatamata sellele tõin ta Tallinnast Tartusse omal jõul.
Nimelt eelmisel omanikul seadistamise ajal kukkus klapi tükk silindrisse ning sellega sai kannatada nii kolb, kui ka põlemiskamber.
Oli pandud eelmise omaniku poolt teine klapikamber, kuid kolvil täkked olid nii suured, et teisel katsel mingi jõudu sealt teha enam ei saanud.

Auto ehitusest siis niipalju, et sai ~1000km sõitnud mootor pukile pandud.
Klapikambri maha võttes oli leitud neljanda silindri deto põhjus - täkked kolvil + põlemiskambril ning silinder õli täis.
Vl klappidel olid korralikud lõtkud sees ning klapisääre tihendid olid veel tehasest, arvan, et see oli ka deto põhjus.

Silindrid ilma randita, seintel mõned kriimud mida sõrmega ei tunne ja hoon alles.
Tänu Aamann Racing'ule sai hea hinnaga tellitud uus samasugune kolb USAst - kuu aega ootamist ja käes!
Kolvi vahetuse käigus sai Maxpeedingrods kepsud vahetetatud FCP X-profiil kepsude vastu (esimesi jätsin varuks).
Kuna kepsusaaled olid terved, siis raamsaalesi vahetama ei hakkanud (uued juba peal eelmise omaniku poolt) ja vahetasin ainult kepsusaalesi.
Peal olid STD tavalised 8eur KOLBENSCHMIDT kepsusaaled mille vahetasin sama toodangu, kuid ~8x kallimate Sputter STD saalede vastu.

Plokk hetkel koos ning leitud ka teine klapikamber mis läheb remonti - uued klapisääre tihendid/juhtpuksid, lihvimine, portimine, FCP klapivedrud & taldrikud, FCP solid lifters, uued vl klappid jne...
Selle ajaga sai varutud ka muu pudipadi - suuremad pihustid, võimsam pump jne jne.. Samuti sai paigaldatud Silverproject polüretaan käigukasti/mootori padjad. Plaanis ka suurem twinscroll kuumakoda turbole külge panna, ehk teha sellest TB60-03.

Esimeseks võistluseks vast veel valmis ei jõua (kui see üldse toimub vaadates hetkel olukorda, mis toimub maailmas) kuid suveks on plaan käima panna küll.


Mõned pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Mihkel [ 29.03.2020 13:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

Mis nukkasid plaanid kasutada solid lifteritega?
Hüdrotõukurite ja solid lifterite nukaprofiilid on erinevad.

Autor:  David [ 29.03.2020 15:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

Mihkel kirjutas:
Mis nukkasid plaanid kasutada solid lifteritega?
Hüdrotõukurite ja solid lifterite nukaprofiilid on erinevad.


ADR omasi. Kas nn lash caps'idega neid paika panna ei saa?

Autor:  jeff01 [ 31.03.2020 13:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

David kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Mis nukkasid plaanid kasutada solid lifteritega?
Hüdrotõukurite ja solid lifterite nukaprofiilid on erinevad.


ADR omasi. Kas nn lash caps'idega neid paika panna ei saa?

Profiili all mõtles Mihkel ikka profiili mille järgi nukk lõigatud. Viitas siis sellele, et hüdro nukal mõistlik kasutada vaid hüdro tõukurit ja mehhaanilisele tõukurile tehtud nukal peab kasutama ka mehhaanilist tõukurit.

Autor:  David [ 31.03.2020 14:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

jeff01 kirjutas:
David kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Mis nukkasid plaanid kasutada solid lifteritega?
Hüdrotõukurite ja solid lifterite nukaprofiilid on erinevad.


ADR omasi. Kas nn lash caps'idega neid paika panna ei saa?

Profiili all mõtles Mihkel ikka profiili mille järgi nukk lõigatud. Viitas siis sellele, et hüdro nukal mõistlik kasutada vaid hüdro tõukurit ja mehhaanilisele tõukurile tehtud nukal peab kasutama ka mehhaanilist tõukurit.

Selge, tänud, jälle targem. :-D
Samas ühel tuttaval olid sellised FCP omad kasutuses 2.2t 20v mootoril tavaliste nukkadega ja probleeme polnud..

Autor:  Mihkel [ 31.03.2020 19:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

David kirjutas:
Samas ühel tuttaval olid sellised FCP omad kasutuses 2.2t 20v mootoril tavaliste nukkadega ja probleeme polnud..

Kasutatakse igasugu gemüüset, kas see ka tehniliselt korrektne on, see on iseasi.
Kui soovitakse nukkvõll nö. lahjemaks teha kasutades sega kompotti siis on see ehitaja oma valik.
Plaanid üle 8000rpm lasta, et hüdrokad probleemiks on?

Vahest on lihtsalt kurb vaadata, et otsese vajaduseta tehakse keerukaid ümberehitusi, mis kokkuvõttes toovad tihti rohkem kahju, kui kasu.

Ma ise ehitan ka kahte 20V 1.8T mootorit hetkel, mõlemad on strokerid.
Kuna üks neist mootoritest on väga kõvasti standardist erinev, siis on mul oma reaalne kogemus antud platvormiga olemas,
kui palju lisaprobleeme/tööd mõned lahendused kaasa toovad võrreldes stock lahendusega.

Autor:  laurzz [ 01.04.2020 6:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

Nii palju kui mina tean,on ADR nukkadega jebimine suht pointless.Jöu lisa on suht väike :roll:

Autor:  David [ 13.09.2020 20:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David

laurzz kirjutas:
Nii palju kui mina tean,on ADR nukkadega jebimine suht pointless.Jöu lisa on suht väike :roll:


Võibolla k03/k04'ga on jõulisa väike/olematu oma väikse kuumakoja pärast, kuid suurema turboga vabalthingava nukkad kõrgetel pööretel ikka abiks...

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/