TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=18047 |
1. leht 1-st |
Autor: | David [ 30.10.2019 19:57 ] |
Teema pealkiri: | Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
Spec list hetkeseisuga: -1.8T, ADR plokk, ADR plokikaas. -Kolvid JE Pistons 81.5 9.25:1, kepsud FCP X-Beam -ARP plokikaane tikud -Klapivedrud ja taldrikud FCP Engineering -Vl klapid Supertech AEVI-1103S STD -SL klapid Supertech AIVN-1103S STD -Turbobandit TB60-03 Billet -Precision WG PW46 -Väljalaske kollektor T3 twin scroll by Mooseworks -Bosch EV14 2200cc @ 3Bar -ADR nukad (lihvitud - suurem lift & duration) -VEMS v3.3 (fw 1.2.43) + VEMS Round EAW-52 -2x LSU 4.2 + EGT -01E CET -Tenaci 4-labaga ketas + SRE sidurikorv 3B, 240mm Audi 80 2.0 hooratas -Kardaan ja differ S4 B5 -AEM 50-1009 400lph -Billet väntvõlli rihmaratas .... Veidi pildimaterjali: |
Autor: | jeff01 [ 30.10.2019 20:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8T Quattro |
See turps vist suht laisk sellel mootoril? Eks oleneb muidgi kuidas boosti juhitud ja milline kolle aga enne 4400 suurt midagi vist ei toimu ja käiguvahetusel mitte ära kukkumiseks peab basarõhk üle 2 bari olema Stock kepsud painutas 2,2bariga ära aga tänaval kuidagi nauditav just polnud... |
Autor: | David [ 30.10.2019 20:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8T Quattro |
jeff01 kirjutas: See turps vist suht laisk sellel mootoril? Eks oleneb muidgi kuidas boosti juhitud ja milline kolle aga enne 4400 suurt midagi vist ei toimu ja käiguvahetusel mitte ära kukkumiseks peab basarõhk üle 2 bari olema Stock kepsud painutas 2,2bariga ära aga tänaval kuidagi nauditav just polnud... 4000 juures tuli järgi (safe seadega ning Mati Põllu vana vl kollektoriga, mis oli omadega läbi). Kuumakoda on sellel väiksem sellest ,mida te seadistasite (TB60-03). Ainus miinus, et single scroll. Eks näeb kuidas töötab. |
Autor: | Tiit [ 31.10.2019 14:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
Lahe projekt! Mis klassi plaanis sõita 2020 hooajal? |
Autor: | David [ 31.10.2019 18:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
Tiit kirjutas: Lahe projekt! Mis klassi plaanis sõita 2020 hooajal? Esialgu plaanis street B, aga enne võistlusi veel selgub. |
Autor: | Mihkel [ 29.03.2020 13:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
Mis nukkasid plaanid kasutada solid lifteritega? Hüdrotõukurite ja solid lifterite nukaprofiilid on erinevad. |
Autor: | David [ 29.03.2020 15:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
Mihkel kirjutas: Mis nukkasid plaanid kasutada solid lifteritega? Hüdrotõukurite ja solid lifterite nukaprofiilid on erinevad. ADR omasi. Kas nn lash caps'idega neid paika panna ei saa? |
Autor: | jeff01 [ 31.03.2020 13:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
David kirjutas: Mihkel kirjutas: Mis nukkasid plaanid kasutada solid lifteritega? Hüdrotõukurite ja solid lifterite nukaprofiilid on erinevad. ADR omasi. Kas nn lash caps'idega neid paika panna ei saa? Profiili all mõtles Mihkel ikka profiili mille järgi nukk lõigatud. Viitas siis sellele, et hüdro nukal mõistlik kasutada vaid hüdro tõukurit ja mehhaanilisele tõukurile tehtud nukal peab kasutama ka mehhaanilist tõukurit. |
Autor: | David [ 31.03.2020 14:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
jeff01 kirjutas: David kirjutas: Mihkel kirjutas: Mis nukkasid plaanid kasutada solid lifteritega? Hüdrotõukurite ja solid lifterite nukaprofiilid on erinevad. ADR omasi. Kas nn lash caps'idega neid paika panna ei saa? Profiili all mõtles Mihkel ikka profiili mille järgi nukk lõigatud. Viitas siis sellele, et hüdro nukal mõistlik kasutada vaid hüdro tõukurit ja mehhaanilisele tõukurile tehtud nukal peab kasutama ka mehhaanilist tõukurit. Selge, tänud, jälle targem. Samas ühel tuttaval olid sellised FCP omad kasutuses 2.2t 20v mootoril tavaliste nukkadega ja probleeme polnud.. |
Autor: | Mihkel [ 31.03.2020 19:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
David kirjutas: Samas ühel tuttaval olid sellised FCP omad kasutuses 2.2t 20v mootoril tavaliste nukkadega ja probleeme polnud.. Kasutatakse igasugu gemüüset, kas see ka tehniliselt korrektne on, see on iseasi. Kui soovitakse nukkvõll nö. lahjemaks teha kasutades sega kompotti siis on see ehitaja oma valik. Plaanid üle 8000rpm lasta, et hüdrokad probleemiks on? Vahest on lihtsalt kurb vaadata, et otsese vajaduseta tehakse keerukaid ümberehitusi, mis kokkuvõttes toovad tihti rohkem kahju, kui kasu. Ma ise ehitan ka kahte 20V 1.8T mootorit hetkel, mõlemad on strokerid. Kuna üks neist mootoritest on väga kõvasti standardist erinev, siis on mul oma reaalne kogemus antud platvormiga olemas, kui palju lisaprobleeme/tööd mõned lahendused kaasa toovad võrreldes stock lahendusega. |
Autor: | laurzz [ 01.04.2020 6:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
Nii palju kui mina tean,on ADR nukkadega jebimine suht pointless.Jöu lisa on suht väike |
Autor: | David [ 13.09.2020 20:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A4 B5 Avant 1.8TQ - 1996 - David |
laurzz kirjutas: Nii palju kui mina tean,on ADR nukkadega jebimine suht pointless.Jöu lisa on suht väike Võibolla k03/k04'ga on jõulisa väike/olematu oma väikse kuumakoja pärast, kuid suurema turboga vabalthingava nukkad kõrgetel pööretel ikka abiks... |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |