Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 13:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16.09.2009 8:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Auto siis siit Eestist ostetud ja koosneb siis sellisest kompotist :

Type 4 Cyl. - 5V
Displacement (cc) 1781
Cylinder bore and stroke (mm) 81 x 86.4
Compression ratio 9.5
Maximum power (kw (hp)/rpm) 110 (150) / 5800
Maximum torque (Nm/rpm) 220 / 1950-4500
Fuel supply system Multipoint injection
Integral electronic ignition MPI
Fuel type ROZ 95
Accelerator control EGAS
Emission control EU4 / TIER
Alternator (A) 70/90
Battery (Ah/A) 60

PERFORMANCE

Maximum speed (km/h) 216
Acceleration 0-100 Km/h (s) 8.4
Acceleration 60-100 Km/h (s) gear n 9.2
Acceleration 1000 m (s) 29.1

FUEL CONSUMPTION

City driving (l/100 km) 10.8
Extra city driving (l/100 km) 6
Ponderable consumption (l/100 km) 7.8

CO2 MASS EMISSIONS

City driving (g/km) 259
Extra city driving (g/km) 144
Ponderable (g/km) 180

TRANSMISSION

Gearbox type 02R.E
Ratios I 3.300
II 1.944
III 1.360
IV 1.034
V 0.816
VI –
R 3.060
Group ratio 3.647

Speed 1000 rpm in V (km/h) 36.3

SUSPENSION

Front Independent type McPherson, 2nd generation bearing (bearing + hub). Stabilising bar U 19 mm.
Rear Directional effect shaft, suspension longitudinal arms. Semirigid bar without stabilising bar.
Steering system Standard servodirection
Turning diameter (m) 10.6
Brake system ABS std, TCS std and ESP opt.
Type brakes: front/rear Selfv. Disc/Disc
Front brakes (mm) 288 x 25
Rear brakes (mm) 232 x 9

WHEELS

Rims 17”
Tyres 205/40 R17

DIMENSIONS

Type 5 doors

Length/width/height (mm) 3993/1698/1441
Wheel base (mm) 2460
Trunk front and rear (mm) 1419/1408
Boot capacity (l) 267, with back seat down and space up to front seat/roof: 665/960
Petrol tank capacity (l) 45

WEIGHTS

In running order without driver (kg) (2D/4D) 1154/1179
Maximum weight (kg) (2D/4D) 1649/1698
Maximum weight with brake (kg) 1200

Hetkel siis niipalju tehtud et peal HKS replica bow ja nähtavuse parandamiseks lähituledes 5000 K xenonid.



Pilt
Pilt
Pilt

Veel pilte siin


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.05.2010 13:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Uuendust : Kleepsud autolt maas, küljes koonusfilter ja 50/50 madaldusvedrud tellitud, teel minu poole. :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.05.2012 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Madaldus paigaldatud ja üleeile sai veits uuem soft autole peale lastud.

Andmete järgi peaks olema nyyd 140 kw, 300 Nm väänet ja 222km/h lõppkiirus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.05.2012 17:12 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
uus soft on bov jaoks tehtud?
asi selles et bypass laseb rõhu õhuvõttu tagasi millega on õhulugeja arvestanud ja seega kui sul laseb rohu atmosfääri on sul segu peale käiguvahetust vale hetkeks :)

Muidu hea väike punn.
Edu

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.05.2012 17:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Bov on kapotialt läinud ja bypass tagasi pandud enne chippimist


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.05.2012 0:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
1 huvitav tähelepanek, pööretel 3000 tekkib mõttepaus ja siis kaib hea matakas, nagu vanasti vanem auto paukus vale syytega, fuel cut?
Kuidas seda likvideerida?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.05.2012 9:43 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
Mis chip on? igasuguste lambi chippidega oleks mõtekas ka boosti ja segukell paigaldada....
Muidu ei saagi never aru miks su mootor kotti jooksis!
Ja kui ennem chipi viga polnud siis alusta chipist!
Diagnostika aitab ka :)

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.05.2012 12:30 
Eemal

Liitunud: 08.06.2005 13:00
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Mis kütusega sõidad?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.05.2012 12:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
kytust olen kasutanud 95, enne chippi sai 98 proovitud, vahet ei olnud.
Kasutaja jyrisoo audiklubist tegi chippimise.

kahtlustan et viga ikka autos mitte softis, ehk mingi turbo klapi avamise viivitus?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2012 8:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Traa, loll pea on keha nuhtluseks, viga lihtne, bypassi vedru on ära koolenud, liiga pehme, nõrk.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.07.2012 22:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
No ja millal siis midagi uut ja p'nevat tuleb autole? :d

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.07.2012 23:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
hetkel muud probleemid lahendamise ootel, eks midagi ikka mingi aeg tuleb


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2012 16:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Auto müügis, 4000 euri, ootel teine kiirem liikur.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2013 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Nonii, pole eriti midagi kirjutanud vahepeal.

Pole nagu palju midagi juhtunud ka,peale selle et vana aasta lõpus yllatas auto sellega et yks hetk enam ei käivitunud.
Viga oli lihtne, starteri juhtmete oksydeerumine.

Siit hoiatus 6l kerega ibiza omanikele, vaadake et te mootorialune põhjakaitse ikka terve on ja kinni, sealt selline viga tekimas märgade ja soolalume seguste ilmadega.

Midagi on hakanud ees kolisema ja õlivahetus on ka kohe tulemas, see asii sab neljapäev lahendatud.
Turbo juhtimisel on mingi aps jälle sees, lükkab rõhu 1,5 bari-le ja siis aju käsk kill, see probleem saab ka neljapäev lahendatud.
Sama viga on ennegi olnud aga lahenes yhe väikse klapi vahetusega, eks saab see ka loodetaavsti uuesti neljapäev korda.

Hetkel kõik, eks uut infot neljapäval.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.04.2013 14:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.07.2006 18:17
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Neljapäev läks hommikul auto teenindusse ja reede hommikul sain tagasi.

Uued õlid, filtrid, Pidurisadula liugurite vahetus, pidurite kontroll ja puhastus, uus kytusepump ja auto liigub jälle nagu peab.

Suverehvid sai ka lõpuks alla keeratud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11