TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=17944
7. leht 7-st

Autor:  ahto42 [ 02.10.2021 18:26 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Kütuseradikas ka tagasivoolule

Autor:  LordVampire [ 04.10.2021 16:25 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

ahto42 kirjutas:
Kütuseradikas ka tagasivoolule


Okei, seda on enne ka mainitud, aga kas see on päriselt ka teema? Kas ta paaki tagasi minnes maha ei jahtu? Kütab terve paagi bensu soojaks? Vähe uus nüanss minu jaoks lihtsalt ja veits üllatav lihtsalt.

Autor:  rst [ 05.10.2021 8:51 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Pane vesi-meta peale vähemalt 1000cc düüsiga.
Saad IAT ning EGT alla. Boonusena saad ka süüdet varasemaks keerata ja jõudu juurde. Kui jõudu juurde pole vaja ( :axe ), siis saad sama jõu väiksema boosti juures kätte.

Autor:  ahto42 [ 06.10.2021 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

LordVampire kirjutas:
ahto42 kirjutas:
Kütuseradikas ka tagasivoolule


Okei, seda on enne ka mainitud, aga kas see on päriselt ka teema? Kas ta paaki tagasi minnes maha ei jahtu? Kütab terve paagi bensu soojaks? Vähe uus nüanss minu jaoks lihtsalt ja veits üllatav lihtsalt.


Kui kuum kütus kapoti alt tagasi paaki läheb, siis ikka paagisisu kuumeneb. Selleks ongi jahutus tagasivoolul.
Kuum kütus on detoneerimisohtlik, aju kipub ise süüdet maha keerama ja muud sellist et vältida detonatsiooni. Lisaks on sama mõte nagu õhujahutamisel, st et jahedamas kütuses on rohkem süsivesikuid mida põletada. Sama eesmärk ka intercooleril. Tavaautodel on need kasutuses ökonoomisuse pärast, nagu varem mainisin, et vähem kütust, pauk suurem. Racingus pannakse rõhku deto kindlusele.

Autor:  LordVampire [ 07.10.2021 10:30 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

ahto42 kirjutas:
Kui kuum kütus kapoti alt tagasi paaki läheb, siis ikka paagisisu kuumeneb. Selleks ongi jahutus tagasivoolul.
Kuum kütus on detoneerimisohtlik, aju kipub ise süüdet maha keerama ja muud sellist et vältida detonatsiooni. Lisaks on sama mõte nagu õhujahutamisel, st et jahedamas kütuses on rohkem süsivesikuid mida põletada. Sama eesmärk ka intercooleril. Tavaautodel on need kasutuses ökonoomisuse pärast, nagu varem mainisin, et vähem kütust, pauk suurem. Racingus pannakse rõhku deto kindlusele.



Okei, tänud lolli harimast, uurin teemat. :-D :bb

Autor:  tmac [ 17.10.2021 10:01 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

Palju Õnne Street A teise koha üle. järgmine aasta, siis Street B juba. Ma tean ,et sa käid kiirendustel ainult seltskonna pärast ,aga noh :-D :-D :-D :-D

Autor:  LordVampire [ 23.10.2021 12:59 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E92 COUPE 335xi "Küla laadija rästik"

tmac kirjutas:
Palju Õnne Street A teise koha üle. järgmine aasta, siis Street B juba. Ma tean ,et sa käid kiirendustel ainult seltskonna pärast ,aga noh :-D :-D :-D :-D


:bb :bb :-D

7. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/