Jätkame siis kõigepealt sealt kus siis pooleli jäi. Peale Opentrack65-e olid siis jahutusega mured, auto sai uue termostaadi, veepumba. Ilmselt need olidki ka vigased. Tänaval auto sõitis kenasti, temp korras. Kuna enam polnud huvi oodata sügiseni, et teada, kas auto töötab nüüd korralikult rajal, siis sai üks testipäev tehtud neljapäeval (autode rajaõhtu audrus).
Selgus, et nüüd sai puhtalt pool ringi rohkem sõita, kui enne. OK, valetan, ühekiire ringi sai napilt sõita (soojendus+kiire). Jahutusvedelik läheb ikka väga kiiresti kuumaks... ebanormaalne, nii ei saa sõita.
Sai isegi proovitud testi mõttes ilma kapotita:
Okei, mis siis veel olla saab, õliradikas kütab jahutusradikat? Peab olema, enne ei olnud seda probleemi. Õliradika asukoht siis sellel hetkel, kus jahutusvedelik kuumaks läks:
Algus oli mõte proovida üldse ilma lisa õliradikata... kuna ta nii suur, et tundus, et rattakoopasse see küll ära ei mahu. Aga imekombel siiski mahtus...
Radikas uude kohte ära kinnitatud. Auto jälle "rajavalmis"... pikalt vihmased ilmad. Ja siis tuli üks neljapäeva õhtu, kus sai minna testima. Eks se eilm selline piiripeal oli... aga oli siiski kuiv.
(AEG: 1:27:8)Ja oh imet .... nagu oh imet ... auto täisti toimib... võib kasvõi pooltundi järjest sõita, kui mõned rahulikumad ringid sisse teha. Täiesti uskumatu tunne, et autoga saabki sõita, nagu isuga, saabki sõita. Täiesti müstiline tunne, niikaua seda oodanud. OKEI, mõned asjad on mis saab paremaks teha. Aga need on juba detailid.
Aa siinkohal võikski küsida. Kui suht külma autoga rajale minna, siis esimene tõmme on selline, et "JAP SEE AUTO KERIB EDASI" ... teisel ringil on juba selline tunne, et preagu küll kogu jõudu pole. See on tegelikult käigudest ka auro saada KUI SUUR see vahe on. Stardi sirgel kui auto "tõmmab", on enne strdikaart ammu neljaskäik ja sellega juppaega edasi sikutand autot. Kui soe siis kolmas alles stardikaare all. Et jah, vahe on suur. NII tarkade klubi, ma ise IMHO oletaks et suuremat paremat intercoolerit oleks vaja? Või mis te pakuksite? Kõik tagasiside abiks...
Niih, ja see nädalavahetus oli siis kahepäevane GLASSDRIVE EDRA Finals 2021. Sõitsin Stree A-d, (index 12,9)
Esimene päev kvalifikatsioonid, teine päev siis sõidud. Esimne päev esimne sõit, vajutasin nii palju autost tuli. Tuli 12,3. Edasi sihtisin indexit, päeva viimane sõit tuli 12,95. Sellest piisas kokkuvõttes kvalifikatsiooni teiseks ajaks. Ja mis seal salata, eliminaatori puu sattus selline, et kohe esimeses raundis "passati" vastu poleks tahtnud minna, Marko Martinson ikka suht indexis sõidab ja raske vastane. Aga nii tal kui mul tuli hea sõit, väga tasavägine sain edasi 0,06sekundiga.
Slip:
Ja nii see läx, üks samm korraga, kuni lõpus "Ultroniga" finaalis. Ja tuli seekord Street A klassi esikoht ära. Vägev!
VIDEO testipäevast
https://www.youtube.com/watch?v=TJHGO5UxNIk