Pole ammu teemat uuendanud, see ei tähenda, et midagi toimund ei ole. Alustame sellest, et üle aegade ilus talv oli, kus sai päriselt päriselt sõita, nii et saigi sõita. Jääga oli nagu oli aga Rakvere piirkond oli lumeradasid täis ja nädalavahetused möödusid vara-hommikuse stardi ja hilisõhtuse koju jõudmisega, selleks et hommmikul jälle võtit keerata ja uuesti radade poole minna. Peab ütlema ja kiitma Lääneviruma lumeradade korraldajaid, et on ja oli jaksu teha, kift, lihtsalt kift. Üks pilt enne kui stooriga edasi.
Noh, et kõik algusest ära rääkida... (vb ei ole mõistlik liiga aus olla)... aga seda autot müügiks nagunii ei ehita, nii et... tegelikult väga vahet pole, et nii oli, nagu oli, kõige mõistlikum see ei olnud ja pff,... ma tean. Eks pildid räägivad enda eest. Stooriks niipalju, et talve alguse poole, oli legaalne lamell rehv küll all, aga see enam kõige uuem ei olnud ja ega ma ei plaanindki seda talveks alla jätta autole. Aga taevast sadas "subarut" (loe:lund) ... koju ka ju ometi ei jää passima. Ja siis üks kurv oli natuke ootamatult libe nii ees sõitva Audi kui minu jaoks. Lihtsalt mul oli valida kas Audi või põõsad. Kahte autot polnd mõtet ka ära lõhkuda ja sinna põõsasse ta läx...
... noh... ÕNNEKS ... ikka väga väga joppas. Palju plastikut küll läks katki aga see kõigest plastik ja õnneks patju lahti ei löönd. Peale seda sai auto koju ja natuke oli mott maas. Ja mõtte koht... nii ta seisis ilmselt päris tükk aega... pöösastest kogutud pori ja pagasnik katkist plastikut täis. Mingil hetkel kogusin end ja vaatasin "damage" üle ja sebisin uued jubinad. Kokku ei olnud motti veel autot panna. Nii ta seisis. Kogusee pull ei olnud rahaliselt kallis aga mõtte koht jäi. Kas on mõtet rajapilli lapmpi ikka põlluradadel lõhkuda. Ning sellest tuli witerbeateri mõte, millest ma pikalt ei räägi kuna pillil puudub turbo, 92kw puhast jõudu. Aga ei, uskumatult aus 4wd pill talvel. Peale kerget ülekäimist... õlid, filtrid, paar radiaatorit ja mingi siiasinna nipetnäpet... kõlab palju vb aga päev või kaks boxis ja terve talv sisuliselt "Send IT" hommikust õhtuni. Sõita sai... isegi mannergutel käisime ära... medalit ei saanud, aga kiireim ringi aeg jäi küll meile :D ... vahet ei ole... see auto oli fun kogu raha eest. Mõned pildid:
Väike video Võhust:
https://www.instagram.com/p/CKLdnszpL7s ... _copy_link
Väike video mannergutest:
https://www.facebook.com/Juhani.Takk/vi ... 8580414717
Talv hakkas lõpu poole jõudma, ja subaruga pm igas asendis oldud,... huuh... hakkas uuesti tekkima mõte, et üks nelik on siiski veel, mille juhitavust tegelt tuleks sisse harjutada. Ja selleks ajaks hakkas vaikselt igatsus tekkima ja mott tagasi tulema. Subaru läx müüki (osteti konkreetselt mõne tunniga, sest suur talv oli peal veel) Panin BMW-le uue stange ja asendasin katkised plastikud. Uued naelad ja auto oli jälle "game". Ja jällegi peab ütlema, et subaru pealt kogemusi sai rakendada, aga kui palju see auto juhitavus lihtsam on.... huuh... mõnus, lihtsalt mõnus. Kurvis libisedes võid nurka korrigeerida gaasi ja rooliga, väga ok bmw-l 4wd juhitavus. Päris künklikud rallirajad lemmikud polnud enam selle pilliga. Aga näiteks super kvaliteediga Võhu rada oli hea, kus sai palju kütet põletatud (kiitus rajameistritele, parim lumerada, kus mina sõitsin kindlasti 2021). Kus veel, noarootsis jää peal sai lõpuks hobused ka tallist välja lasta, täis gaasiga jääpeal kolmas põiki tühjaks lasta ka päris hea tunne. Seal piikidega bemmide vastu ei saand... aga üldiselt fun fn fun. Muidu seal noarootsis jäi natuke päev lühikeseks kuna ei suutnud õigel ajal maha tulla. Lasin üldise tempi kõrgele (õli tempi järgi näha) ... ja viskas lõdviku cooleri küljest ka maha... loomulikult vastu rihmaratast mis selle õhukeseks sõi. Panen pilti ja kommenteerin piltide all...
Siin ta seisis..
Ja radadele läxime...
Lõdvik...
Talv tehtud... kevad hakkas lähenema. Mõtted uuesti ringradade peal. Mõttes üle, mis tähelepanekud olid eelmisest suvest: liiga pehme, kuumaks läks kiiresti. Kõigepealt vedrustus. Kuna sõbral samasugune 335xi BCRacing coilidega, mis rajal olid super head aga tänaval ja talvel lõid rõvedalt läbi koguaeg siis mõte oli palju kiidetud combo ära proovida: Eibach madaldusvedru koos bilsu amordiga. Vedru on nüüd all... ja sillastend ka tehtud. Väga palju paremaks läks. Aint eelarve pole lubanud veel bilsu B8 ära osta, ca 800eur amordiring. (
https://www.bilstein.com/us/en/product/ ... lstein-b8/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ma tean et bmw originaal amort kahepoolselt hoiab valel kõrgusel praegu. Aga ikkagi palju parem juba. Parem kui kui enne, vb sllastendipärast ka. Eks näis, nii ei saa jätta nagunii, üks tuttav soovitas lihtsamaid bislteini amorte... mis oleks palju soodsam variant. Ja no kuna need ühepoolsed, siis vedru kõrgus tglt nii ei määra, aga no tugevus. Eks vaatab. Teine asi siis jahutus. Sõber pani oma 335-le edevad Mosselmann õlikuulerid koopasse ja lõikas kapoti auguliseks. Mina jätsin originaal õlicooleri koopasse ja panin ühe suure õlikuuleri ette... eks näis kumb variant parem ja kas üldse kumbki töötab lõpuks. Paar ubinat on kohale tulemata... eks panen pildid lõpp tulemusest ka kui kõik kohal. Eks näis. Juttu sai küll vast üle pika aja, näeb kas lastakse üldse see aasta üritusi teha midagi. Aga esimene üritus on, mis plaanis on bestlap.ee 1.mai ... kaskusmis eks siis vaatab jooksvalt. Pildid.
Eibach
Selline ta jäi madaldusega
Ja õlicooler...
Kui voolikud koos, siis panen pildi kuidas jäi ka. Ja tegelikult on video materjali ka päris palju... peab üle revideerima ja mingi jutu kokku panema... seniks: olge muhedad!