Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 21:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 118 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2007 10:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Just nii - kapslid tulid velgedega kaasa, aga neid ma külge ei pannud sest Porsche originaalkapslid olid mul juba olemas.
Originaalkapsel erineb velgedega kaasasolnutest kahes asjas:
originaalil on Porsche logu profiilne - replicadel sile
originaalil on sisse puuritud väike auk kapsli eemaldamiseks - replicatel ei


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2007 13:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Laenasin S2 eelmise peremehe käest (1000 tänu talle) selle auto vana originaal turbo, et vahepeal sõita-testida saaks - tõsi küll "Safe" reziimis, max 1,4 bar-i ülerõhku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2007 17:08 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Otsid uue RS2 turbo 13k eest ja see oli juba defektiga? Või ma sain valesti aru? Tavaliselt audimeeste seas küll vihatud kuullaagritega Garretti GT seeria turbo :), aga mina soovitaksin näiteks seda: GT2871R K24_K26 .82 housing. Peaks sama jõu välja puhuma mis RS2 turbo. http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2007 17:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
R5 turbo ja garreti laagerföön kuni 54mm imuavaga kooslus spoolib liig hästi, tekitades surge üle 1.4 bari kasutades, kõrgematel pööretel võib aga tarbida kõikke, mida see föön pakub.
Raskema võlliga seeriate puhul pole surge enam probleem.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2007 17:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Turbo sai ostetud 8,5K eest ja Kuulile sai makstud 4,5K.
Igasuguseid lahendusi on uue turbo näeol olemas, aga kõige tähtsam on see, et tuliuus RS2 vl. kolle jääks kasutusse - ei näe mõtet selle poole hinnaga mahamüümisel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2007 9:30 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 16:29
Postitusi: 39
Sõnad "Eesti" ja "turbo remont" ei sobi hetkel veel minu arust kokku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2007 10:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Reimo kirjutas:
Sõnad "Eesti" ja "turbo remont" ei sobi hetkel veel minu arust kokku.

Kahjuks tundub jah nii :(
Kardan, et ega ka välismaised turboremontijad väga meelitatud ei ole teise mehe p..sa remontimisest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2007 23:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
http://www.pildid.com/show/album=14802&photo=282802
Keegi jõudis täna juba spyshoti ära teha, aga õnneks foto kvaliteet kriitikat ei kannata :D
Liiklen siis hetkel originaal K24 turboga, sama setupiga, millega RS2 vile suutis puhuda 1,5 bar -i, suudab originaal turbo puhuda 1,3 bar-i.
Kütusesegu 1,3 bar-i juures jääb 9,8 - 10,1 kanti - uputab ja mitte vähe.
Õhtul keerasin wastegate kaane maha ja istutasin sellesse väga karmi väljanägemisega vedru - tulemuseks aga minu 2,0 bar- ine kell jooksis põhja kinni ning segu pendeldas 10,6 ja 11,0 vahel.
Seda rõhku aga on väetikesele vanamehele ilmselgelt liiga palju - eks üritan mingi vedrukombinatsiooni välja mõelda (mul neid 5 tk.).
Bypassi sai ka kuni 1,6 bar-i vedru sisse topitud.
Auto välimuse juures on veel teha iluvõre, poleerimine ja vahatamine, esiklaasi vahetus ning meeletu kleepimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2007 15:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
"käsikiimlus"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.12.2008 19:07 
Eemal

Liitunud: 09.10.2008 19:22
Postitusi: 28
Asukoht: Tallinn
väga räigelt ilus näeb ta sul välja ja need veljed on ju minuarust vähemalt parimad mis sinna ültse alla sobivad :shock: :shock: :shock:

_________________
2.0T 4x4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.12.2008 21:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
auto päris pikka aega tagasi müüdud ju?

_________________
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.12.2008 23:48 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Jep see auto teenib juba ammu minuteada uut omanikku...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.12.2008 9:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Auto on jah, juba vist ligi aasta müüdud...

Uus omanik teenib autot ka hästi :)

Siia teema lõpetuseks võiks vist panna dünograafiku selle auto kohta ja siis teema vaikselt sulgeda :)


Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 118 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11