Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 18:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.04.2019 15:17 
Eemal

Liitunud: 07.04.2019 13:57
Postitusi: 8
[size=150][/size]Tervist, olen juba autot küll mõnda aastat ehitanud aga vast tasub ikka postitada ja teistelegi näidata oma millega tegelen.

nimelt kui auto ostsin siis oli ta täiesti stock, mootoriks oli tal 2.0 75kw karpa + 4k automaat, seisnud oli aastaid aga kere oli ikka täitsa rahuldavas olukorras, praeguseks olen üritanud kõike võimaliku paremaks teha ja võimsamaks, jõulisa selgub arvatavasti sel suvealgul.
mõned muudatused
Kere: AMG replica bodykit + keretööd( MB 199 black pearl värv)

Vedrustus: Airride õhkvedrustus + lähiajal saab "ajusse" pandud bluethoot saatja mis võimaldab vedrustust kontrollida äpi kaudu.

Sisu: W201 Sportline "poolkorv" istmed, mis ehk järgmine aasta saab uuenduskuuri + 16v keskkonsool.

Tehnika: M111 2.0 141kw kompressor mootor, millel tuleb jõulisa turbo näol, (lootus kuskil 250-300kw peal).
Ajuks tuleb Vems ja Elbe Engineeringu poolt tehtud uus juhtmestik, kütust hakkab pumpama 044 Boschi originaal, audi süütepoolid, turbo hetkel GT35 replica aga lähiajal tulemas hx35s, Turbosmarti wg, Tial bow.

Jõuülekanne: Hooratas ümber tehtud Audi AAN sidurikorvi jaoks ja ketas läheb mb c270 125kw oma, käigukast mb 2.2cdi 6ne manuaal, differ 3.64 ASD + LSD element, costum tugevad poolteljed.

Jahutus: Radikas Mb w124 3.0td ja lisaks 16" el vent, intercooler 600x180x80.

Väljalase: turbo kollektor tehtud ise mustast metallist, kuid plaan teha mingiaeg roostevabast ja TIG keevitusega, downpipe ja sealt edasi tuleb 3" happekindel roostevabast + simonsi reso ja pütt.

Pidurid: mb w124 E500 esimesed 4 kolviga pidurid ja tagumised jäävad alguses originaalid kuid otsin hetkel S124 3.2 küljest tagumisi vent ketastega pidureid.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2019 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Äge youngtimer projekt, väga fun on sõita kuna auto on balansis (jõud, pidurid jne).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2019 23:11 
Eemal

Liitunud: 07.04.2019 13:57
Postitusi: 8
Raceboy kirjutas:
Äge youngtimer projekt, väga fun on sõita kuna auto on balansis (jõud, pidurid jne).


Tänud, ega väga ei taha autole jõudu lisada kui seda kuidagi maha ei saa pärast :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2019 10:50 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Hakkab asja saama...

Kui pidamine tekib, siis on järgmised probleemid. Tänavale pole palju vaja ka.
Pigem rohkem efektiivset pöördevahemikku, mis võiks selle motoga ka reaalne olla. Surveaste küll jube madal, st ilma rõhuta tuim tükk...aga kõik alla cr10.0 on “aeglase käigu mootorid” ilma rõhuta.
Ma arendan m111 motole turbo sisselaset, kui kunagi katsetatud saame, siis annan tulemustest teada.


Ahjaa...meil juhtus ükspäev difriga nii:
355 rehvid + 2.24 peaülekanne....paigaldasin roolile nupud manuaalseks käiguvahetuseks....ja süüte katkestust polnud timmitud....sõber vahetas põhjakaga käiku... :(
Aga ilmselt suri vanadusse, auto ju aastast 1984 vms...
Jõudu pole palju...0.7 bar max laaderõhk, plaanis oli kohe kohe seadistama hakata ja 1.5 barini survestada.

Pilt

Pilt

Jõudu ja jaksu.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2019 11:45 
Eemal

Liitunud: 07.04.2019 13:57
Postitusi: 8
hents99 kirjutas:
Hakkab asja saama...

Kui pidamine tekib, siis on järgmised probleemid. Tänavale pole palju vaja ka.
Pigem rohkem efektiivset pöördevahemikku, mis võiks selle motoga ka reaalne olla. Surveaste küll jube madal, st ilma rõhuta tuim tükk...aga kõik alla cr10.0 on “aeglase käigu mootorid” ilma rõhuta.
Ma arendan m111 motole turbo sisselaset, kui kunagi katsetatud saame, siis annan tulemustest teada.


Ahjaa...meil juhtus ükspäev difriga nii:
355 rehvid + 2.24 peaülekanne....paigaldasin roolile nupud manuaalseks käiguvahetuseks....ja süüte katkestust polnud timmitud....sõber vahetas põhjakaga käiku... :(
Aga ilmselt suri vanadusse, auto ju aastast 1984 vms...
Jõudu pole palju...0.7 bar max laaderõhk, plaanis oli kohe kohe seadistama hakata ja 1.5 barini survestada.

Pilt

Pilt

Jõudu ja jaksu.


Vaikselt areneb jaa, kere saan täna komplektsena kätte ja siis peab hakkama kohe kokku lappama, enamus asju juba legoks tehtud, jõu ülekandega on veel niipalju et kardaan tuleb vaadata sobiv või lasta teha ja siis muidugi see diffri laagri vaheplaat ikka jooksus, kuid mingiaeg toon sama ülekandega diffri ja sealt siis saab :)

Mingiaeg lugesin kuskil jah et läks õnnetult selle seciga, aga mis teha kui selline tehnika seal vahel on, kuskilt peab järgi andma :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2019 12:08 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Paar nädalat tagasi vist :-D

Pikk ülekanne on vahest kurjast, osutub suureks takistuseks.
Aga noh SEC ehk Sonderklasse on mugavaks kulgemiseks suurematel kiirustel.
Maanteel 200kmh @3000rpm...öko.

Homme üks sarnane hullus vaja plaani võtta - SEC V12 motoga ja turbo ootab paigaldamist...hetkel stock mootor Vemsiga teeb 510hp - dynapack dynos seadistatud.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2019 12:18 
Eemal

Liitunud: 07.04.2019 13:57
Postitusi: 8
hents99 kirjutas:
Paar nädalat tagasi vist :-D

Pikk ülekanne on vahest kurjast, osutub suureks takistuseks.
Aga noh SEC ehk Sonderklasse on mugavaks kulgemiseks suurematel kiirustel.
Maanteel 200kmh @3000rpm...öko.

Homme üks sarnane hullus vaja plaani võtta - SEC V12 motoga ja turbo ootab paigaldamist...hetkel stock mootor Vemsiga teeb 510hp - dynapack dynos seadistatud.


Korralik kiirtee auto :-D

Sec + v12 on vägev kombo, endaoma juba areneb?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2019 12:34 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
RainisKoop kirjutas:
hents99 kirjutas:
Paar nädalat tagasi vist :-D

Pikk ülekanne on vahest kurjast, osutub suureks takistuseks.
Aga noh SEC ehk Sonderklasse on mugavaks kulgemiseks suurematel kiirustel.
Maanteel 200kmh @3000rpm...öko.

Homme üks sarnane hullus vaja plaani võtta - SEC V12 motoga ja turbo ootab paigaldamist...hetkel stock mootor Vemsiga teeb 510hp - dynapack dynos seadistatud.


Korralik kiirtee auto :-D

Sec + v12 on vägev kombo, endaoma juba areneb?


Eee...ootan AMG wide body kerepaneele (süsinikkiust) ja siis prooviks lasta nad paigaldada.
Roolilatt ja selle asend vaja paika saada jne.
Pilt



Pole ei raha ega aega hetkel...las seisab, juba 10a seisnud...ju harjund ka juba. :-D
Mootorile saan ühtteist juba aretada...drosselklappe peaks varsti tegema, et ITB komplekte vorpida.
Mul hetkel M111, M104, M119 ja M120 mootorid garaazis olemas, et proovida.

Edit: ....Aga twin turbo SEC on ka minu oma nii et mul on vähemasti SEC, millega õige pea sõita saab. Uus kasutatud differ juba ootab allapanekut...

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2019 12:52 
Eemal

Liitunud: 07.04.2019 13:57
Postitusi: 8
hents99 kirjutas:
RainisKoop kirjutas:
hents99 kirjutas:
Paar nädalat tagasi vist :-D

Pikk ülekanne on vahest kurjast, osutub suureks takistuseks.
Aga noh SEC ehk Sonderklasse on mugavaks kulgemiseks suurematel kiirustel.
Maanteel 200kmh @3000rpm...öko.

Homme üks sarnane hullus vaja plaani võtta - SEC V12 motoga ja turbo ootab paigaldamist...hetkel stock mootor Vemsiga teeb 510hp - dynapack dynos seadistatud.


Korralik kiirtee auto :-D

Sec + v12 on vägev kombo, endaoma juba areneb?


Eee...ootan AMG wide body kerepaneele (süsinikkiust) ja siis prooviks lasta nad paigaldada.
Roolilatt ja selle asend vaja paika saada jne.
Pilt



Pole ei raha ega aega hetkel...las seisab, juba 10a seisnud...ju harjund ka juba. :-D
Mootorile saan ühtteist juba aretada...drosselklappe peaks varsti tegema, et ITB komplekte vorpida.
Mul hetkel M111, M104, M119 ja M120 mootorid garaazis olemas, et proovida.


Lõpuks kokku saab siis ma usun et on korralik isend, teoorias kui vaja on siis saab minu oma pealt ka mingeid rakiseid teha v midagi, nyyd oleks vaja triggerwheel ka treialil paika panna ja anduri jaoks mingi kinnitus, mida saaks jälle kombineerida nende kittidega.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2019 22:35 
Eemal

Liitunud: 07.04.2019 13:57
Postitusi: 8
Läks vähe pikale see kere komplekteerimine, seega jõuab auto minuni lõuna ajal, kõik detailid on värvitud ja valmis külge panema, näha on, et kere detailidega vaeva nähtud ja värvi kvaliteet hea :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.04.2019 0:19 
Eemal

Liitunud: 07.04.2019 13:57
Postitusi: 8
paar nädalat tagasi sain kätte auto, värvitöödega väga rahul, mõned asjad saanud ka juba külge panna ja tööle, nimelt siis täna sain tööle õhkvedrustuse, nüüd peaks panema el aknad tööle ja siis pumba juhtmestiku ära vedama, peale seda saab panna sisu kokku teoorias.
Velje valikuks osutus seekord JR11 17x8,25 & 17x9, mis peaksid jõudma nädala alguses.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Väike video ka esimesest testist :)
https://www.youtube.com/watch?v=BLzJ-cJjLHQ


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11