[size=150][/size]Tervist, olen juba autot küll mõnda aastat ehitanud aga vast tasub ikka postitada ja teistelegi näidata oma millega tegelen.
nimelt kui auto ostsin siis oli ta täiesti stock, mootoriks oli tal 2.0 75kw karpa + 4k automaat, seisnud oli aastaid aga kere oli ikka täitsa rahuldavas olukorras, praeguseks olen üritanud kõike võimaliku paremaks teha ja võimsamaks, jõulisa selgub arvatavasti sel suvealgul.
mõned muudatused
Kere: AMG replica bodykit + keretööd( MB 199 black pearl värv)
Vedrustus: Airride õhkvedrustus + lähiajal saab "ajusse" pandud bluethoot saatja mis võimaldab vedrustust kontrollida äpi kaudu.
Sisu: W201 Sportline "poolkorv" istmed, mis ehk järgmine aasta saab uuenduskuuri + 16v keskkonsool.
Tehnika: M111 2.0 141kw kompressor mootor, millel tuleb jõulisa turbo näol, (lootus kuskil 250-300kw peal).
Ajuks tuleb Vems ja Elbe Engineeringu poolt tehtud uus juhtmestik, kütust hakkab pumpama 044 Boschi originaal, audi süütepoolid, turbo hetkel GT35 replica aga lähiajal tulemas hx35s, Turbosmarti wg, Tial bow.
Jõuülekanne: Hooratas ümber tehtud Audi AAN sidurikorvi jaoks ja ketas läheb mb c270 125kw oma, käigukast mb 2.2cdi 6ne manuaal, differ 3.64 ASD + LSD element, costum tugevad poolteljed.
Jahutus: Radikas Mb w124 3.0td ja lisaks 16" el vent, intercooler 600x180x80.
Väljalase: turbo kollektor tehtud ise mustast metallist, kuid plaan teha mingiaeg roostevabast ja TIG keevitusega, downpipe ja sealt edasi tuleb 3" happekindel roostevabast + simonsi reso ja pütt.
Pidurid: mb w124 E500 esimesed 4 kolviga pidurid ja tagumised jäävad alguses originaalid kuid otsin hetkel S124 3.2 küljest tagumisi vent ketastega pidureid.