TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Bmw E30 driftikuut http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=17374 |
1. leht 1-st |
Autor: | CreAtive1 [ 02.07.2018 19:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Üks küsimus ka, kas on normaalne et need ev12 pihustid klõbisevad oluliselt valjemini kui originaal pihustid? Tegemist täiesti uute pihustitega. |
Autor: | jeff01 [ 03.07.2018 8:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Kuna ajuks on MS2 siis avatakse pihusteid kahes osas st 4 ja 4 korraga mis valjemate pihustite korral ongi selgelt kuuldav klõbin. Ei mäleta, et oleks sellist autot teinud, keegi teine Joosep? |
Autor: | CreAtive1 [ 12.07.2018 19:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Kes siin e85 mehed on, ehk oskate nõu anda. Seadistades juba tundus, et tahab kuidagi liiga lahjat segu. See oli ka põhjus miks rohkem rõhku ei raatsinud keerata kui ainult 0,5 . Alguses üritasime e85 ideaali sihtida, ehk siis 9 kanti. Aga kuidagi ei tahtnud seal kandis käia. Töötab pigem 11-12.5 kandis. Nüüd kui ostsin lambda (Tänud selle eest JaanisK ) panin tähele, et rõhu all viskab kohati isegi 13 kanti afri. Hirmuga katkusin küünlad maha aga deto märki ei ole õnneks. Mainin ära, et küünlad on kahe elektroodiga ngk.R ja poolid bem,i originaalid. On kellelgi sama mure olnud või teen midagi valesti? |
Autor: | cobra [ 12.07.2018 20:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
kuna sul radikas taga, kas kasutad miskit suurema võimsusega veepumpa ka? |
Autor: | CreAtive1 [ 12.07.2018 23:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Ei, täitsa originaal pump on ja jahutab väga hästi. Olin kül kuulnud igasugu jute, et ei jahuta aga jahutab kordades paremini kui enne ees oleva radiaatoriga. |
Autor: | CreAtive1 [ 01.11.2018 11:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Vahepeal üks mure tekkinud, ehk oskab keegi aidata. Probleem siis selline, et ei taha üle 5k pöörde minna, vahet ei ole kas on koormus ja rõhk järgi või ei ole. Kütuserõhk ja segu on logi järgi ilusti paigas. Selline tunne nagu toimuks süüte katkestus. |
Autor: | kivimugi [ 01.11.2018 12:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Triggeri errorit pole? ehk hakkab vändakas otsa saama. |
Autor: | CreAtive1 [ 01.11.2018 12:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Pole läpakat järgi pand veel. Aga vända saaled on alles vahetatud nii, et neid ei tahaks väga kahtlustada veel. Meenus veel, et ennem probleemi tekkimist, tegin tavapärase E85 kütuse segu asemel E75 segu. Ei tahaks nagu uskuda, et sellest ka nii konkreetne viga tuleks. |
Autor: | jeff01 [ 01.11.2018 15:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Ma igaksjuhuks ei teeks selliseid katseid kui failsafe peal pole. Pane segu midboosti all 0.78-0.8 ja fullboostiga 0.75 ja peab toimima ka bemmi pooliga kui need on terved ning olema piisav varu igaks juhuks. Mainin ka selle ära, et väga tagasihoidliku süütenurgaga on kaa raskem süüdata kui õigega. küünlaks paneks BKR7e, bemmi pooli tõttu vahe 0,5-0,6 ja PEAB töötama... |
Autor: | CreAtive1 [ 01.11.2018 16:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Selge väga hea info. Teen need asjad ära. Pean kevadel ikka sinu juurest läbi tulema ja asja korralikult laulma panema. Ainult selle kütte kohapealt tunnen end nüüd vähe lollina, minu loogika ütles ikka, et mida vähem on etanooli kütuses seda lahjem peaks olema stoichimetric, ehk siis sama seadega mis enne oli e85 jaoks tehtud peaks olema e75, ga rikkam? |
Autor: | jeff01 [ 01.11.2018 18:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Sul on õigus, mõtlesin miskit muud kui kirjutasin. |
Autor: | Kaupo_K [ 26.04.2019 14:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E30 driftikuut |
Krt, vana kontoga mingi meili jama, nüüd uue konto alt esimene post siia siis . Praktiliselt terve talv seisis auto nukralt katte all, kuna teiste projektide kõrvalt lihtsalt ei olnud aega tegeleda. Siiski eelmine nädal võtsin end kokku ja tegelesin bemiga ka pisut. Kuigi plaane ja juppe oli üks jagu kogunenud, jõudsin vaid mõned asjad teha, Kuid piisavalt et sain eelmine reede varahommikul treilale hääled sisse ajada ja tartu poole kimada, ning lasta Joosepil uus seade teha. Kuna tahtsin e85 pealt puhta eta peale minna siis seadistamine suurt aega ei võtnud, suur osa ajast kulus tagumiste koobaste painutamise peale Lõpp seade jäi 0,75 bar ulerõhu peale, mis tegi siis 354kw ja 676nm rattast. Ise olen väga rahul. Oleks võinud võibolla rohkem keerata aga krt Joosep hirmutas kohe alguses mind ära kui ütles enne käivitamist “ astu vähe eemale...juhuks kui mootorist midagi lendab” Peale seda käisin haapsalus avakal ka veidi proovimas, auto pidas väga kenasti vastu, nõksa võiks kiiremini rõhu üles ajada aga eks seal mägivad rolli suht kehva voolavusega kolded ja liiga suur kuumkoda. Lähi päevadel tahaks minna A24 ringile ka, selle tarbeks nokitsesin ühe db killeri laadse toote, tegin võimalikult suure diam. loodetavasti ei hakka piirama. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |