Novembri alguses tõin siis välja valitud riistapuu Inglismaalt ära ja siiani olen rahul. Kindlasti teen autos muudatusi ning osad olen ära teinud. Inglane kes müüs tundus aus, kutsus oma koju, pakkus süüa/juua ja rääkisime tema müüdavast autost. Rääkis ära nii palju vigu/häid asju kui oskas kohe peast mainida. Auto algupäraselt toodud Jaapanist ning alla 98 ei tarbi.
Lisad ja haruldasemad vidinad:
Püsikiiruse hoidja Klapitavad peeglid (varsti lisan soenduse) MR2 "man in dandism" jalamatid pagassi "bootmat" Anniversary/Tähtpäeva kroom astmelaua katted Tõutruud JDM kurvitule funktsiooniga udutuled (Tellitud ja varsti jõuavad) Tõutruud JDM tagatuled. (võrreldes EU/US tuledega reflectori erinevus. Vaata pildilt) Metallist käigukangi ümbris Rooli sügavuse reguleerimine
Tehtud tööd/lisatud vidinad siis:
Sepis kolvid mis OEMist 2mm madalamad Sepis kepsud Boost 0.7 pealt 1.1 peale tõstetud BC coilid LSD käigukast Rota erilaiused 17"x7.5 & 17x9 veljed Polüretaan puksid Uus rihm ja veepump Uus sidur Võimsa bassiga helisüsteem lisatud Rev6 nelja silmaga tuled Bomex esistange, noname küljekarbid ja veilside antitiib Mongoose roostevaba väljalase Fuel cut defender KNA õhufilter Remondi käigus ära värvitud mootor TRD sportrool Cusco strutbar ees
Miinused:
Lakk koorub pea igal paneelil Kojamehed kriuksuvad üsna kõvasti. (tutikad kojamehed ei muutnud midagi)
Auto on saanud auto seista novembri keskpaigast kuni siis umbes märtsi keskpaigani. Vahepeal tehtud tööd: 1. Oksele ajav "kolju" käigukangi nupp vahetatud originaali vastu. 2. Punased salongi detailid vahetatud originaal musta vastu tagasi. 3. Jahutusvedeliku vahetus. (tuleb uuesti teha, kuna ei saa termostaati kätte ilma selleta, et õlifilter ära võtta) 4. Veljed said uue värvi 5. Kõige tähtsam, eestis arvele võetud ning üv ilusti olemas. 6. Summutisukk vahetatud, 3" andis otsida. Enne oli siis 150mm pikk, nüüd 200. 7. Esituled ümber reguleeritud eesti liiklusnõuetele sobilikuks. 8. Kole õhuvõtt eemaldatud 9. Tagumised tuled vahetatud tõutruu JDM omade vastu (reflectori vahe) 10. Tellitud haruldased tõutruud JDM kollased udutuled kurvitule funktsiooniga (motoriseeritud, ning sisekurvi pööravad, mitte see et sisekurvi oma süttib.)
Murekohad / "To Do"
1. Kõige suurem töö - värv. On vaid üksikud detailid mis EI vaja ülevärvi. 2. Suutsin nädalaga kaotada 2 helkurit eest ühest ja samast nurgast. Vaja uus kompl. Osta 3. Helitehnika kaabeldus vaja korrastada 4. Õli ja jahutusvedeliku lekke parandamine (väga õrnad lekked) 5. Õli+ filter mootoris 6. Termostaat + uuesti jahutusvedelik vahetada 7. Kojamehed kriuksuvad jubedalt (ka uued) 8. Esistange ja küljekarbi parandus enne värvi 9. Tuleviku buylistis veel: OEM esistange, TRD tiib, Greddy laiendid. 10. Sidurikomplekt. Kõrgetel pööretel käiguvahetused ragisevad ja vahest ei saa ka tagurpidi käiku ilma raginata. 11. Osade kleepsude eemaldus 12. Dynopinki. Saaks mingi kindla jõunumbri öelda kui keegi küsib. 13. Korralik bracket esimesele numbrile. 14. Perset tõsta + vb ~5mm flansid velgedele 15. Paar salongidetaili taas mustaks värvida 16. Mootoriluuk ja esikapott ei hüppa lahti linki tõmmates. 17. Esimesed kettad kas treida või uued. Vasakpoolne tsipa kõver ja annab tunda pidurdades 18. Mootoripesu (üsna rokane mootoriruum)
Rohkem praegu ei meenu.
Üldjoones tööd sitaks, ilmselt pole kõik kirjas veel. Sõita ülifun. Kui kellelgi pakkuda mu auto probleemidele/muredele/töödele soodsamat lahendust enda töö/tuttava kaudu siis pm.
Mõned pildid ja video.
Vahe sisemistes laternates Vasakpoolne JDM. Parempoolne EU tuled.
MR2-d alati meeldinud, eriti turbokad, enne oma 200sxi ostu kaalusin kõvasti ka mr2-te. Vanat japsi ei ole lihtne korras, kuna juppide saadavus pole teab mis parim ja jupid tea mis kõige odavamad, aga kogemus on kindlasti seda väärt. Jõudu ja paksu rahakotti minu poolt
LS 158300 Sai siis vahepeal paar murekohta üle vaadatud ning selgust saadud.
1) 158000 peal tehtud siis vahetatud mootoriõli ja veovõlli kummid 2) Autol oli deto andur läbi, mis sai ka vahetatud ning jõud on nüüdseks tagasi tulnud. :rokib 3) Niiskusega tekitas probleeme süütepool. Kaabli pesa oli korralikult kakine, mis sai esialgu tanklas puhastatud peale seda kui sõidu ajal mootor ära suri. Nüüd teen korraliku klemmide puhastusainega üle ja pudeliharjaga puhtaks. Lisaks uus kaabel jagaja ja süütepooli vahele. Loodetavasti vihmaga sõites enam probleeme ei tule. 4) Sain ette helkuri külge. 5) Postiga jõudsid kohale udutuled. Ning nüüd uurima hakates avastasin, et autol on lõigatud ära udukate pistikud, ning kui see veel vähe oli, siis ka uduka kinnitused :waah 6) Eemaldasin kleepsud mida ei soovinud autole
To do.
1. Kõige suurem töö - värv. On vaid üksikud detailid mis EI vaja ülevärvi. 2. Done 3. Helitehnika kaabeldus vaja korrastada 4. Õli ja jahutusvedeliku lekke parandamine (väga õrnad lekked) 5. Done 6. Termostaat + uuesti jahutusvedelik vahetada 7. Done 8. Esistange ja küljekarbi parandus enne värvi 9. Tuleviku buylistis veel: OEM esistange, TRD tiib, Greddy laiendid. 10. Sidurikomplekt. Kõrgetel pööretel käiguvahetused ragisevad ja vahest ei saa ka tagurpidi käiku ilma raginata. 11. Done 12. Dynopinki. Saaks mingi kindla jõunumbri öelda kui keegi küsib. 13. Korralik bracket esimesele numbrile. 14. Perset tõsta + vb ~5mm flansid velgedele 15. Paar salongidetaili taas mustaks värvida 16. Mootoriluuk ja esikapott ei hüppa lahti linki tõmmates. 17. Esimesed kettad kas treida või uued. Vasakpoolne tsipa kõver ja annab tunda pidurdades
Uued asjad juurde: 1. Udutuledele kaabeldus ning kinnitus teha 2. Peeglisoendused paigaldada/ühendada 3. Uus süütekaabel 4. Mootoriruumi pesu/puhastus
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid