Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 22:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 20.03.2018 13:53 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 14
Tere!

Olen juba pikemat aega mõelnud ehitada midagi kiiret, midagi mis teeks endal meele heaks ja oleks huvitav sõita. Kunagi ehitasime sõpradega valmis prototüübi - BA3 2102 BMW turbomootoriga, millel oli 180kw. Peale selle auto müüki, on mu automaailm olnud üsna kesine, enamus markidest on olnud BMW’d vahepeale sattusid ka mõned VAG grupi esindajad. Pidevateks sõiduvahenditeks vahepeal olid E30 ja E36 mudelid - uuemad mudelid jätavad juba külmaks ja need kaks on minu arust BMW kõige paremini välja kukkunud sõidukid.. Väljast piisavalt moderne, kuid sisimas väga lihtne ja minu jaoks ühed parima juhitavusega autod omas hinnaklassis.
Selle antud eksemplariga on üsna vahva lugu. Kruiisisin 2017a suvel oma MB W124 kupeega aknad all mööda kvartalit ringi ning seal ta seisis, minu kodutänavast mõni tänav edasi, paksu tolmukihi all juba kevadest - esiots lömmis, nagu ette oleks jäänud mõni elektripost. Mõtlesin sisimas, et keegi on talle väga haiget teinud ning äkki üritab remontida, et mis siis saab kui ei olegi müügiks? Jätsin kojamehe vahele suures lootuses kirja tekstiga ‘’ Soovin osta Teie sõidukit ‘’. Sain päev hiljem kõne ning läksin selle masinaga esimesele kohtingule… Esialgsetel vaatlustel möödasõites tundus ünsa hull kõks - kapott, stange, tuled, neeruplekk, kõrvalistuja tiib olid kõik kortsus, kui kohale jõudsin ja lähemalt uurida sain, siis ei tundund seis üldse hull - ehk päästetav. Omanik olevat vahetanud 5 kuud tagasi esimesed amordid, kettad, klotsid, tagumised amordid, paigaldanud uue käsipidurisüsteemi ning tagumised klotsid, kaasa sain veel tutikate rehvidega talveveljed. Ütleme nii, et väga sümpaatne masin tundus - andsin kokkulepitud summa ning vedasin selle masina oma hea Sõbra abiga maale. (kliki väiksele pildile peale ning saad seda suuremalt vaadata!)

Pilt

Siin ta on, 1998 aasta 318i, universaal, kehtiva ülevaatusega, katkise ninaga uus elukaaslane - natukene näolappimist ja läheb sõitu. Ostsin lammutusest kasutatavad detailid - kapoti, neerupleki, tule. Stange ning tiiva venitasin sirgu, stange lappisin nipukatega kokku - ikkagi oli plaan talvel lõbutseda ning siis oma eluga edasi liikuda. Sain ta suve lõpus liikuma, läbisõiduks vaid 240 880km - originaal ning täis hooldusajalooga Saksamaalt. Algus läks mööda kivisid ja kändusi - ei meeldinud Ta mulle üldse, pidurid olid imelikud, käike vahetas raskelt, kolmanda käigu sünkro ragises - määrisin kogu pidurisüsteemi ning hoovastiku ära - oli juba parem temaga ringi kulgeda. Murevaba elu, põhimõtteliselt ‘’roostevaba’’ E36 oli silmees - nägi väga väga sile välja.

Pilt

Pilt

Sai üsna pikalt sõidetud, kuni lahkus kaanetihend - siis käis mootor laiali, kuid kokkupannes tegi BMW natuke vimkat ja otsakaas jäi lekkima. Mida päev edasi, seda rohkem tekkis tung, tekkis tung jõu ja korraliku hobiauto järele. Mis sellest, et uksed kobrutavad ning tiib roostetab - põhi on ju ideaalne. 1998a tehasest väljunud inseneride kaua valmind kaunike on põhja alt nagu uus - koopad ilusad, karbid kõik kõvad, katted peal - pole isegi auke kuskil - Ideaalne toorik millegi ehitamiseks, kuid mille?
Kas vahele R4, M42B18 IS, või hoopis R6, M50B28 stroker või pigem turbokas. ‘’Kust saab kõige kiiremini ja odavamalt rohkem jõudu?’’- oli peas põhiküsimus. Kuid siis jooksis kokku hr.Mooserworksi R4 turbomootor, ning peale pikka mõtlemist oli selge - siit tuleb M43B18 turbomootoriga kuut. Sai hakatud vaikselt uusi asju koguma, et kõik siis ühe jutiga valmis ehitada. Väljavalituks osutusid super hinnaga JOM Blueline coilid, Style 32 17’’ originaalveljed E91 alt,, siis hakkasin tegelema Exceli tabeliga, et auto ehituse finantspoolel silma peal hoida - see oli eos juba viga, see Exceli tabel ajab mu üsna tihti nutma ning mõtlema - kas seda kõike on ikka vaja?
Nimekiri on low-budget projekti raames juba lõhki, eelarvest ei hakka rääkimagi. Tuli mingi räige tahe ehitada midagi, millega ma ise rahul olen - sellega seoses pikenes see nimekiri asjadest mida vaja on pea iga õhtuga. Nüüdseks on tellitud juhtaju MS2, 850cc Deka pihustid, Bosch 044 pump ning palju muud uut ja ilusat mootori jaoks. Mootori mahavõtt lükkus naljakal kombel nädala aega minu etteseatud tähtajast edas - nimelt jäin ma haigeks. Ühel ilusal õhtul käisime hr. Joeliga T3 turboflantsi järel ning selle armsa roadtripi käigus sai selgks - täna tõmbame esinina laiali. Sai siis auto ära pestud ning garaasi aetud, tehtud meeldejääv pilt autost N/A mootoriga.

''boost or more boost - selles on küsimus''
Pilt

Kui nina oli eest tõmmatud, sai tegelema hakata turbo paigutuse ning kolde modifitseerimisega, kuna Joeli vana mootor oli välise WG’ga ning oli vaja kolde flants ümber teha ning WG torud ära kaotada. Selleks kulus üks õhtu, ning siis oli juba aeg mootor maha võtta, mis on mulle juba väga tuttav töö ning see käis üsna kiirelt ning lihtsalt. Edaspidi likus mootor vastava puki otsa ning pidi seal saama endale uued hüdrotõukurid, kuna mootoris oli mingil pöördel tiks sees. Õnneks läks siis, kui kepsud koos Joeliga üle vaatasime ning avastasime, et teise silindri keps on 2mm lõtkuga ning arvatavasti saale ringi tõmband, võtsime kepsu lahti ning avanes ilus vaatepilt. Saale oli juba vaseni ära kulunud. Sealt tuli siis Joeli pakkumine paksematele kepsudele, seega läks maha ka plokikaas. Kui juba mootor oli nii pulkadeks võetud, siis varusin ka kiiresti kõik nimetatavad uued tihendid, simmerid ning jahutusflantsid ja muud vanaminevad jublakad.
Minul endal oli see esimene mootori ‘’rebuild’’ üldse elus, seega oli selle mootori ehitamine väga rahustav ning minugi imestuseks väga põhjalik ning õpetlik töö, kuna ma ei osanud isegi oodata, et see projekt nii suureks lumepalliks veereb.

Turbo asetuse mõõtmistööd
Pilt

Pilt
All üks ''uus'', üleval mootorist välja tõmmatud kepsud
Pilt



Kuna mootor oli pukis, siis asjade edendamiseks sai viidud treimisse M40 hooratas, et see kokku panna AAN korviga ning 228mm BMW kettaga, kõik uued jupid jõujagamisse mootori ja kasti vahel läksid SACHS’i toodangust - siduriketas, korv, survelaager jms vajalik.
Samuti sai ka Astromotosse(suured tänud!) freesimisse viidud väljalaske kollektor, kuna selle mootoripoolne flants oli natukene banaanivormi ennast moonutanud. Mootori ehitus läks tasa ja targu, asjade lahtivõtmisel avastasime aga üha enam ja enam vajaminevaid juppe, seega kõik jupid, mis mootoris vahetatud sai on kirja pandud järgmisse lausesse. Mootoris sai vahetatud - õlipump, saaled, kepsud, hüdrotõukurid, ketitallad, ketipinguti, veepump, termostaat, 3x uued jahutusflantsid, karteritihend, õlijalatihend, otsakaane plekktihend, otsakaante vaheline kummitihend, plokikaanetihend, vända otsasimmer, vända tagumine simmer, klapikambrikaanetihend, sisselaskekollektori tihend ning väljalaskekollektori tihend.

Pilt
Pilt

Kui mootori püstak enamvähem ilmet hakkas võtma, siis sai ilustatud mootori detailid - paljud detailid sai puhastatud ning värvitud. Samuti värvitud ka mootoriplokk ning muu pudipadi mis silma jääb. Kui kätte jõudis järg sisselaskeni, siis tekkisid probleemid millest mul ei olnud õrna aimugi - 1996 ja edasi aasta E36’tel on miskipärast paksud pihustid, seega ei ühtinud sisselaskekollektor minu Siemens Dekadega ning siis tekkis küsimus, kas peale installida Joeli custom kollektor, või otsida originaal - kuna õhtu oli tollel päeval veel noor, siis läksin Joeli kollektori teed. Küll aga polnud see ka lihtne tee - Joelil oli 8 pihustit ning 2 kütuselatti. Seni, kuni mõtlesime kuidas viisakalt ning mõistlikult kollektor lahendada, sai peale tõstetud mootor koos kastiga, kuna siis saab garaazi ruumi juurde ning kapotialla natukene motivatsiooni. Kui mootor vahel, siis tegelesin lõpuni kollektoriga - pidin eemaldama ühe rea pihusteid ning kütuselati. Samuti ka runneritesse tehtud vaakumistutsid said ümber viidud plenumisse ja kiirliidete peale ümber tehtud. Vahepeal sai ka installitud paaki Boschi 044 pump ning vahetatud kütusetorustik 8mm nailonvooliku vastu, kuna originaal kütusetorustik pidavat piirama voolavust. Koos uue torustikuga installisin ka uue kütusefiltri ning sealt edasi 8mm voolik kütuselatti ning M20 mootori kütuserõhuregulaatorisse.
Pilt

Üldiselt ei ole juttu teinud ka veermikust - kuskil ennem mainisin, et alla läksid coiloverid kuid muud miskit mitte. Nimelt sai puhastatud rattakoopad ning mootoriruum, vajalikud pilud ja augud said kokku tehtud mastiksiga ning samuti sai eemaldatud ka tehasest peal olnud karbikatted - minu suureks üllatuseks polnudki tegu roostevaba E36’ga kuna karpe pidi ikka natukene kaasa aitama. Kogu pidurisüsteem sai värskendatud - supportid puhastatud, uued kolvid ning mansetid, liugurid sisse installitud. Samuti sai ka rattakoopad sodist puhastatud ning mastiks peale kantud lootuses,et äkki kestab natukene kauem.
Tegelikult tahaks kunagi üle võõbata terve auto, kuid hetkel sai muretsetud uued B-osa esitiivad ning otsin taga veel esiuksi, ülejäänud on taastatavad ning enne kevadet kas saavad ülevärvi või mingi osa vähemalt ära värvitud.

Pilt
Pilt

Kui juba kere külge käsi sai pandud, siis jäi silm peale ühele vähe huvitavamale sportsisule. Kuna mu enda visioon näeb seda autot ette ka igapäevasõidukina, siis proovin teda hoida vähemalt salongist piisavalt tehase konditsiooni ligilähedasena. Seega sai eemaldatud vana salong, tehtud põhjamatile ning istmetele keemiline pesu, puhastatud kõik müramatid ja muud svammid pagasnikus ning kogu salong tagasi kokku lapitud. Üks hea sõber ehitas ka väikese ‘’lisakellade’’ paneeli keskkonsooli, kuhu maanduvad siis õli -ja turbrõhukell.

Pilt

Ütleme nii, et enamus on tehtud, kuid kõik vajaminev veel puudu - juhtmestik, välja -ning sisselasketorustik vaja keevitada, värvida ja nipet näpet pisiasju teha, kindlasti ei saanud kõik tööd siia hetkel kirja. Eks hoian edaspidi seda teemat siin kursis edaspidise arenguga ning kindlasti vaja ka know-howd, millest siin vist puudust ei tule.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autost endast -

BMW E36 1998a
Mootor - M43B18 stock sisuga
Hooratas - M43B18 kergemaks treitud hooratas (5kg)
Siduriketas - 228mm SACHS
Sidurikorv - Audi AAN
Turbo- Hiinakas sisese WG’ga
Cooler - 550x300 noname
MS2-v3 juhtaju.
Hetkel originaal coilpack, kuid vaatame kuidas see toimetab ning kas vajab vahetust..
Pihustid - 850cc Siemens Dekad
Bensiinirõhu regulaator - M20 3bar regulaator
Bensiinipump - Bosch 044 koopia


Madis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 21.03.2018 9:49 
Eemal

Liitunud: 21.03.2015 0:25
Postitusi: 24
Mõtlesingi, et kelle pilli see ehitatakse.
Päris nice. Vaadake, et siis jõuga ''jälle'' üle ei pinguta :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 19.04.2018 10:44 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 14
Tervist!

Vahepeal üsna palju muutunud, kui mootor peale sai, siis sai tegelema hakatud selle käimapanemise ja juhtmestikuga. Alguses oli plaan kasutada Joeli enda vana juhtmestikku - oleks olnud plug and play - aga kuna mulle endale ning Joelile see idee väga meeltmööda lõppudelõpuks ei olnud, siis astusime sammu edasi. Ostsime värvilist traati, üsna palju ostsime, vedasime värvilise traadi mootori peale, värvilise traadi otsa sai siis lisatud uued klemmid ning need klemmid sai torgatud E36 originaal juhtmepistikute otsa. Ühesõnaga sai kogu juhtmestik ehitatud nullist, uus, nii nagu endale sobis. Kui juhtmestik tehtud, tuli ära lõpetada MS2 juhtaju - ega sellega midagi keerulist ei olnudki. Süütekivid paigaldatud, mingisugune seade ajusse kirjutatud, siis sai võtit pandud, kuid midagi ei juhtunud - sädet ei olnud. Sai natukene pusitud kui sai ka see esimene käivitus tehtud - kõik läks plaanipäraselt, kuid siis tahtis ''lõhkuma minna'', kuna ei pannud tähele pisikest lisaõhuprobleemi. Sai see probleem lahendatud ning käivitatud. Kõik timm, pöördesse käib, tühikäik on hea, kuid vaja ikkagi põhjalik seadistus teha.
Ma olen juba kunagi ammu naljaga öelnud, et kui see mootor peaks lekkima hakkama, siis tema teekond on otse kuusakoski - nii ka juhtuski. Siin paar päeva tagasi oli kanalis üsna korralik õliloik, kuid ma ei andnud alla. Eemaldasin siis generaatori ja muu ettejääva et eemaldada lekkiv õlijalg - ei saagi aru miks ja kust ta lekkis. Tihend oli ilusti kinni, silikooni sai mõlemale poole lisaks pandud veel õhuke kiht, kuid ikka lekkis. Tegin siis kõik uuesti ilusti puhtaks ning läks kogu krempel silikooniga kinni ning hetkeni, kuni te selle lause lõppu jõuate - on mootor veel kuiv. Hurraa!

Siis juba kõik edaspidine ja elementaarne tegeuvs - kapotialune sai viimistletud - juhtmed ilusti jooksma, vaakumvoolikud veetud, salongi õlirõhukell soetatud, cooleri torustik keevitatud ning nüüd vaikselt igapäevane vaikne nokitsemine käib. Järgmiseks sammuks on väljalaskesüsteem ning siis keretööde kallale.

Sooviksin lõpetuseks tänada kõiki, kes selle auto ehituse juures abiks on olnud - eelkõike põdrapoiss Joel, kelleta oleks see mootor juba arvatavasti kotti jooksnud.



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Madis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 24.04.2018 11:33 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 14
Ehitus edeneb jõudsalt! Lõpetatud on nüüdseks ka väljalaskesüsteem. 2,5'' otsast lõpuni - aitäh Joelile, kes selle süsteemi ära keevitas ja välja mõõta aitas. Samuti oli juba alguses plaan kasutada originaal lõpupütti, et hääl võimalikult madalaks saada. Lõikasime püti lahti ning eemaldasime sealt originaalsisu - asemele tegime perforeeritud torust ''otsetoru'' ning selle ümber läks kivivill. Samuti sai ka alustatud keretöödega - üleüldiselt edeneb üsna rahulikult, mõned juhtmed veel salongi vedada, samuti tuleb panna MS2 juhtima elektriventilaatorit.
Kiletatud said ka auto ninadetailid -siit suur tänu oma ala proffessionaalile - Autoreklaam OÜ.
Pilte ka -

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 21.05.2018 11:00 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 14
Pole kaua postitanud. Auto valmis saanud ning samuti ka seadesse saanud - 210kw mootorist. Dünograafiku pildi saan hiljem lisada. Kui auto seadesse sai 1.6bariga, siis sain pea pool päeva sõita ning turbo kuumapoolne õlirõngas andis saba. Sai siis uus juhtpuks pandud sisse ning uus õlirõngas - kõik toimib jälle ja enam ei tule grammigi suitsu tagant. Sai käidud ka Speedest Glassdrive võistlusel, mis on siis minu jaoks esimene võistlus osalejana. Närv oli sees suur, sest ei tahtnud väga punast sõita ning aega lootsin ka ise sinna 13. lõppu sõita. Esimene sõit oli suure närviga ja teadmatusest, reaktsioon oli kalender ning aja sain 14.9. Teine sõit sain reaktsiooni paremaks, kuid aeg ikkagi 14.7. Peale teist sõitu keerasin turborõhku peale ning kuulasin ka targemate õpetussõnu kunas siduri lahti peaks laskma. Reaktsioon 0.0267 ning ajaks 14.2. Sellega minu ajasõidud piirdusid. Eliminaatoris läksin kokku alguses Joeliga, võtsin rahulikult ning võitsin. Teises sõidus läksin Siim Sõrmuse vastu ning tehes kõik nii nagu õpetati, sõitsin 13.9 - mis ei teinud mind küll võitjaks kuid sain enda loodetud 13.9 aja kätte.

2 Juuni plaanis sõita kaasa ka Tartu etapp, alla läheb TYP 188 diff, 3.15 ülekandega ning samuti ka suured poolteljed. Samuti plaan sõita ka nüüd tänavaslikiga, sest Nankangiga seda 60ft aega vist paremaks ei saa.

Videokokkuvõte on siin -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 21.05.2018 11:03 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
Street a klassis ei tohi tänavaslikiga sõita.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 21.05.2018 11:41 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 14
Toyo 888R on DOT tähis peal, ning võib kasutada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 21.05.2018 12:37 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
STREET A- (ST/A)

Indeksklass tänavautodele. Kiireim indeks 1/4 miilil on 13,500 sek. Auto peab olema täiesti tänavalegaalne. Ka on keelatud kasutada igasugust võistluslikku iseloomu omavaid rehve. Lubatud kasutada ainult jaemüügis saadavaid kütuseid. Tegemist pole EMV arvestusse kuuluva klassiga. Street A, Street B ja Super Street klassidel on oma karikasari, mille sõidud tavaliselt toimuvad koos EMV võistlustega.

Street B klassis võid r888 rehviga sõita.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 22.05.2018 9:04 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Street A/B ei saa keegi keelata tänavalegaalseid rehve.

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 23.05.2018 13:37 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 14
Milleks vaielda? Olen vist reegleid lugenud rohkem kui sina.

14.
LISANÕUDED JA REEGLID STREET A KLASSI SÕIDUKITEL

14.5.
Lubatud kasutada ainult DOT märgistusega tänavalegaalseid radiaalrehve. Keelatud
on nn. täisslikkrehvid ning tänavalegaalsed kiirendusrehvid.


Toyo 888R on DOT tähisega tänavasõidurehv.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 23.05.2018 15:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tõnis on lihtsalt kauem sõitnud kui Sina.
Streedi reeglid tegime meie koos MRTga ajal mil steet klassid lõime. Kuna meie kindel soov oli street A klass hoida igasugusest faancyst rehvist puhas sh ka toyo siis sai neid igatpidi keelatud kuid korrektset piiri keegi välja tuua pole osanud sest DOT on neil tõesti peal. Keelatud sai osaliselt selletõttu, et põhiargumendina toodi välja see, et ma sõidan nendega päevast päeva kuid siiski oli enne tehnilist tungraua välkumine. Sellest ajast peale on Street A ja toyo teema sõltunud sellest kelle otsa sa tehnilises satud sest näiteks võistluste peakorraldaja ja tehnilise pealik on olnud eriarvamusel, rääkimata madalamatest tehnilise vendadest.
Isiklikult olen seisukohal, et pole mõtet kottida selle toyo keelamisega kui see kellegi 2wd autodest midagi annab....võrdsustab nö olukorda neliku ees. Eriti olen seda meelt kuna igasugune lai ja puhas uus rehv peab hästi ja toyol õiget kuumust saavutada on keeruline ja tema külgsein on jäigem kui teistel tavarehvidel. Aga aasta / kaks / kolm tagasi on vägasuured vaidlused selle toyo teemal olnud ja on tehnilise poolt ka konkreetselt öeldud, et sellega sõita ei või ning selle pärast on ka mõned väidetavalt jätnud osalemata. Sellest ka Tõnise märkus. Pelgalt reeglitest seda välja ei loe või mis?

MadisV kirjutas:
Milleks vaielda? Olen vist reegleid lugenud rohkem kui sina.

14.
LISANÕUDED JA REEGLID STREET A KLASSI SÕIDUKITEL

14.5.
Lubatud kasutada ainult DOT märgistusega tänavalegaalseid radiaalrehve. Keelatud
on nn. täisslikkrehvid ning tänavalegaalsed kiirendusrehvid.


Toyo 888R on DOT tähisega tänavasõidurehv.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 23.05.2018 16:56 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
Uurisin järele, nüüd võib sõita ka toyoga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 24.05.2018 12:07 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 14
Selge see, et ükskõik kes siin foorumis tegutsev kasutaja võib olla sõitnud kiirendust rohkem kui mina, sest käisin 19.mail alles enda esimesel võistlusel. Kuid see ei anna ju õigust või mida iganes muud voli keelamaks mul kasutada 888'd, kui need on reeglistikus lubatud ning enne enda postituse kirjutamist uurisin seda ka tehnilisest.

Selge see, et TOYO'd lähevad alla selleks, et 60ft aega parandada. 215/45/17 Nankang NS-20R'iga otsis ka teisega pidamist, seega loodan, et TOYO'ga saab kas tagasillast või pooltelgedest lahti..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 05.06.2018 15:21 
Eemal

Liitunud: 19.12.2010 17:20
Postitusi: 14
TOYO oli sitt, jõudu maha ei saanud - arvatavasti viga liiga väheses burnoutis ja vanas rehvis. Pean haapsalu etapiks vaatama midagi uut, 15/17'' ning laia. Kas keegi oskab midagi soovitada?
60ft jääb sinna 2.2sekundi juurde keskmiselt, ühe sõidu sain ka 2.0 kuid see ka halb. Muidu masin peab ilusti vastu, varsti peaks seade üle vaatama - jõudu tahaks juurde saada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MadisV E36 318i
PostitusPostitatud: 05.06.2018 19:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
60 jalga alla 2s saada on juba suht raske. Tänava rehviga vast 1,9 suht lagi, kui on hea start.

Kui need vanad rehvid on, siis paraku ei peagi.

Uuena soodsad ja minu meelest hea pidamisega on Westlake semi slikid.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11